Treurig figuur ga lekker treinen spotten terwijl wij lekker feesten op lowlands, heb je er last van ? denk het niet dus kruip maar weer lekker in je hol en log lekker in op je treinen forum om je puddingbuks lekker te bevredigen bij het zien van een koploperquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Socios het volgende:
Lowlands![]()
Allemaal mensen die vertellen dat ze naar Lowlands gaan.Nou, stoer hoor!
_!
Kutfestivals.![]()
En dan ook een half jaar van te voren al nergens anders meer over kunnen praten.![]()
Echt, royal sadness.![]()
!!11
Ik ga er eigenlijk alleen naar toe om te feesten. Die bandjes zullen me een zorg wezenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:45 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso kutfestivals die kaartjes verkopen voordat de line-up bekend is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waarom ze dat nog doen. Benadeel je alleen muziekliefhebbers mee.
Maar ja... aan de andere kant kom je de geforceerde kijk mij cool zijn want ik ga naar Lowlands mensjes weer tegemoet want die kopen ze toch wel om later te kunnen zeggen "JA DIE BAND HEB IK NOG GEZIEN OP LOWLANDS TOEN ZE NOG KLEIN WAREN, NU ZIJN ZE KUT".
Ze hoeven het niet perse te verbieden maar ik zou het goedkeuren als ze het wel doen. Want het bespaart een hoop gezeik voor muziekliefhebbers die dus voor de muziek komen en niet de zogenaamde "gezelligheid want oeh jeej het is zo gezellig daarom kom ik". Als het al uitverkocht is voordat de helft van de line-up bekend is, dat is gewoon shit voor mensen die af willen wachten of hun favoriete band er wel staat bijvoorbeeld. Als de kaartverkoop pas zou beginnen als alles bekend is, is iedereen tevreden. Nu niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze dat moeten verbieden? Gewoon marktwerking toch? Als mensen bereid zijn een kaartje te kopen voor de lineup bekend is moeten ze dat gewoon doen.
Wel opvallend overigens dat het zo snel is uitverkocht, meestal worden er al wel tickets verkocht maar duurt het echt nog wel tot het grootste deel van de bands bekend is.
En dan heb je straks allemaal mensen met kaartje die niet tevreden zijn met de line-upMaargoed, die kunnen het weer voor een flinke duit doorverkopen.
Als alle muziek liefhebbers een kaartje hebben krijg je weer gezeik voor de mensen die voor de gezelligheid komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze hoeven het niet perse te verbieden maar ik zou het goedkeuren als ze het wel doen. Want het bespaart een hoop gezeik voor muziekliefhebbers die dus voor de muziek komen en niet de zogenaamde "gezelligheid want oeh jeej het is zo gezellig daarom kom ik". Als het al uitverkocht is voordat de helft van de line-up bekend is, dat is gewoon shit voor mensen die af willen wachten of hun favoriete band er wel staat bijvoorbeeld. Als de kaartverkoop pas zou beginnen als alles bekend is, is iedereen tevreden. Nu niet.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij bent echt knap. En nu moet je niet de letterlijke vertaling van knap op gaan zoeken want ik bedoel eigenlijk dat je levenloos bent. En met levenloos bedoel ik dom.
Dan hebben ze hun geld eerder binnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:45 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso kutfestivals die kaartjes verkopen voordat de line-up bekend is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waarom ze dat nog doen.
Nee hoor want als de kaartverkoop begint als alles bekend is dan heeft iedereen evenveel kans om aan een kaartje te komen en weet iedereen PRECIES waarvoor ze komen. Vind ik eerlijker.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Als alle muziek liefhebbers een kaartje hebben krijg je weer gezeik voor de mensen die voor de gezelligheid komen
Goed punt mien jonge.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee hoor want als de kaartverkoop begint als alles bekend is dan heeft iedereen evenveel kans om aan een kaartje te komen en weet iedereen PRECIES waarvoor ze komen. Vind ik eerlijker.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:08 schreef Moos. het volgende:
Is TS Überhaupt ooit op LowLands van zijn zolderkamertje af geweest?
Mag ik nou antwoord?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Socios het volgende:
Treinen en Zolderkamertjes > Lowlands
(Ik heb btw geen zolderkamertje)
jawelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Socios het volgende:
Je dacht toch niet dat ik naar Lowlands ben gegaan of ga?!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:16 schreef donthate het volgende:
[..]
jawel omdat je oordeelt over iets, waar je blijkbaar nooit bent geweest.
Kelder?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Socios het volgende:
Treinen en Zolderkamertjes > Lowlands
(Ik heb btw geen zolderkamertje)
ik ookquote:
jawel, hoe kan je anders oordelen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Socios het volgende:
Lekker boeiend gast, ga lekker kwijlen bij je ICM's aan de andere kant van het water bij Lowlands tussen Amersfoort en Zwolle enzo en laat die mensen lekker chillen daar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Socios het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |