Indrukwekkende dansjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:46 schreef Jappie het volgende:
Wat zou die medicijnman precies moeten kunnen ?
Hete kolen organiserenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:46 schreef Jappie het volgende:
Wat zou die medicijnman precies moeten kunnen ?
Dat wil ik ook niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel!!!!! beter dan die grafsneeuw die nog moet komen
Weet je wat ik me afvraag, zo ineens...quote:
Ik heb er nog een paar liggen; maar Pietje stelde net duidelijk dat "het" een onbespreekbaar onderwerp is geworden.quote:
Sommige doen het nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet je wat ik me afvraag, zo ineens...
Waarom laat hij bij de ene quote wél het posticon zien en bij de andere niet? Hm?
Duidelijk? Kut, ik probeerde de verkapte methodequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar liggen; maar Pietje stelde net duidelijk dat "het" een onbespreekbaar onderwerp is geworden.
* Laysa port Jappie ff opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar liggen; maar Pietje stelde net duidelijk dat "het" een onbespreekbaar onderwerp is geworden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe het dan ook via je kloonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duidelijk? Kut, ik probeerde de verkapte methode.
Oh jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |