quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:09 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, schiet op!Ik wil verder gaan met mijn plafond witten!
damn... ik was een microseconde te laatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef HaJee het volgende:Gefeliciteerd ToT
, de elfde stem was voor jou.
Met de stemmen die daarna binnengekomen zijn, staan we volgens mij weer gelijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef HaJee het volgende:Gefeliciteerd ToT
, de elfde stem was voor jou.
Daar zit ik ook bij iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef ToT het volgende:
Thx folks!
Een poll is niet handig, aangezien we in 1 topic meerdere shopjes gaan maken!
Die mond was echt ZOOOOOOO fucking moeilijk he, gezien het kwaliteitsverschil van beide beelden. De tering!Daar heb ik 7 of 8 layers voor moeten gebruiken!
Goed, we hebben als ik het goed geteld heb nu 5 stemmen gehad. Nog 5 te gaan!
Of als ik de- tjes met een naam in de quote meetel, zitten we nu op 7!
Jij hebt er wel meer werk mee gehad inderdaad. Ik kon me in dit geval beperken tot knip-en plakwerk en wat afwerking hier en daar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:14 schreef ToT het volgende:
Hey tof gedaan HaJee, de jouwe was sowieso origineler!
Man wat een teringwerk was de mijne zeg!Die snor en die mond, niet te geloven!
De wenkbrauwen ook maar even vergroot en geroteerd om hem bozer te laten kijken. De lachrimpels heb ik bewust niet weggehaald, want dat is ook vrij karakteristiek aan zijn originele foto!
Ik zal proberen de volgende wat minder voorspelbaar te maken!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jij hebt er wel meer werk mee gehad inderdaad. Ik kon me in dit geval beperken tot knip-en plakwerk en wat afwerking hier en daar.
Op naar de volgende !
Verras ons maar!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:17 schreef jo-ep het volgende:
ik kijk ffe voor een nieuwe foto
wat is beter: een gezicht of situatie?
dit is the big benquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:30 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de toren van Pisa was?
niet handig.. hoe weet je wie de 10e stem had? en als het bij 12 stemmen gelijk is.. wie had dan de eerste voorsprong?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:41 schreef jo-ep het volgende:
[..]
niet handig.. hoe weet je wie de 10e stem had? en als het bij 12 stemmen gelijk is.. wie had dan de eerste voorsprong?
Iets soortgelijks was mijn eerste gedachte ja!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:27 schreef Salatrel het volgende:
maak een goatse om die boog en voorste 2 poten
je zou maar een kwartief naar die goatse moeten staren om hem goed geshopt te krijgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:27 schreef Salatrel het volgende:
maak een goatse om die boog en voorste 2 poten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |