jah sorry...ik bedoelde...mijn huidige relatie...een relatie die nog aan de gang isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:31 schreef kwiwi het volgende:
wat is een 'openstaande relatie' precies..?
In welke zin is die openstaand??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:31 schreef Mr.BigDick het volgende:
[..]
jah sorry...ik bedoelde...mijn huidige relatie...een relatie die nog aan de gang is
Net zoiets als een openstaande schuld: De huidige relatie drukt op je schouders, het beperkt je in je mogelijkheden en maakt je ongelukkig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:31 schreef kwiwi het volgende:
wat is een 'openstaande relatie' precies..?
in de zin dat die (nog) niet afgesloten is, kennelijkquote:
Zoiets als een openstaande rekening waarschijnlijkquote:
Dat wordt dan betalen voor TS!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoiets als een openstaande rekening waarschijnlijk
Omdat hij haar anders aan het lijntje wil houden door 'stiletjes van 2 wallen te eten'.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:34 schreef Desunoto het volgende:
Waarom zeggen mensen uitmaken?
Er staat toch duidelijk Ik hou van mijn huidige vriendin.
ik ben niet vreemdgegaan. Ik heb niet eens normaal contact gehad met die ander. Ik heb alleen vlinders in mijn buik als ik naar haar kijk. Ik weet dat als ik eenmaal contact ga zoeken het er iets van wordt...maar op dit moment....nee....ik ben niet vreemdgegaan. Misschien onbewust dan mijn gevoel ofsowquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso mensen die vreemdgaan.![]()
Lager en triester dan dat kan bijna niet.
Als hij dat doet is het de grootste eikelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat hij haar anders aan het lijntje wil houden door stiiletjes van 2 wallen te eten
Hij geeft maar 2 opties, en zijn nieuwe vlam opgeven zit daar kennelijk niet bij...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:34 schreef Desunoto het volgende:
Waarom zeggen mensen uitmaken?
Er staat toch duidelijk Ik hou van mijn huidige vriendin.
Ja had ook gekund, al blijft zo'n verliefdheid waarschijnlijk wel tussen je in staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als hij dat doet is het de grootste eikel
Maar je kan beter als advies geven om die ander waar hij verliefd op is geworden te laten gaan?
nee ik doe zoiets niet....maar ik denk dat ik het ga uitmaken met mijn vriendinquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als hij dat doet is het de grootste eikel
Maar je kan beter als advies geven om die ander waar hij verliefd op is geworden te laten gaan?
Ik ga nooit vreemd. Ik heb soms een vriendin, soms meerdere.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso mensen die vreemdgaan.![]()
Lager en triester dan dat kan bijna niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |