Nummer 2 (Wholehearted Mess) vond ik goed te doen, alleen het refrein vond ik tegenvallenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Jefferson Airplane meets Velvet Underground in een modern jasje.![]()
Vind je het wat? Of ben je alweer weggeklikt?
FRIET!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
Kunnen jullie zelf invullen ,met of zonder : snor, bert visser, verjaardagstopic, patat, whatever...
Mayo, condoom, zoutquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
Kunnen jullie zelf invullen ,met of zonder : snor, bert visser, verjaardagstopic, patat, whatever...
Jaaaaaaaa ik zag t al hahah, maar ik wou snel openen en toch dacht wtf ik doe die maar, daar viel me oog toevallig op....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Perfect gedaan, Anniebabe, vooral de haakjes![]()
Het is alsnog een prachtig topiquequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik zag t al hahah, maar ik wou snel openen en toch dacht wtf ik doe die maar, daar viel me oog toevallig op....
Die kan je over je frikandel doen dan...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel mayo en wel zout maar nooit een condoom op mijn frietEerlijk gezegd
En dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die kan je over je frikandel doen dan...
Hoe kom je eigenlijk bij die naamquote:
Maar dat zout was niet voor op de PATAT, maar voor op een eitjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel mayo en wel zout maar nooit een condoom op mijn frietEerlijk gezegd
Weet ik veel? Ik geef alles wat ik lief vind een bijnaamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk bij die naam?
FRIET!1!!!11!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat zout was niet voor op de PATAT, maar voor op een eitje
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat zout was niet voor op de PATAT, maar voor op m'n klitje
Misschien moeten wij ze ophitsen zodat die mannen ook nog een beetje plezier hebben d'r van.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen maar hier hè, thuis is het armoe voor die kerels van ze.
Gaat eerst kijken of er nog frikandellen in de vriezer liggen en gaat het morgenavond uitproberenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ze ophitsen zodat die mannen ook nog een beetje plezier hebben d'r van.
Iedereen nu op zoek naar een voorwerp dat zonodig 37 graden moet worden?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omver gestoten tijdens de ruig harde nuecqsecks veroorzaakt door het frikadellen verhaal?
Serieus, heul het topique deaudt! Ze zitten allemaal stiekempjes te fraufappenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iedereen nu op zoek naar een voorwerp dat zonodig 37 graden moet worden?
Neuj, ik ben een bak rode koolstamp voor me moedertje aan t flansen , en die ga ik nu heenbrengen..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus, heul het topique deaudt! Ze zitten allemaal stiekempjes te fraufappen
Uhuh, dus zo noem jij dat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Neuj, ik ben een bak rode koolstamp voor me moedertje aan t flansen , en die ga ik nu heenbrengen..
Die liggen er nog, volgens mij zijn ze nog goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FRIET!1!!!11!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou heb ik zin in een eitje
Echt!?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die lilggen er nog, volgens mij zijn ze nog goed![]()
Voor mij geen opgewarmde frikandellen-sex op mjin bureau vandaag.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omver gestoten tijdens de ruig harde nuecqsecks veroorzaakt door het frikadellen verhaal?
Je moeder's doos gebruiken als warmhoudplaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, dus zo noem jij dat.
Viespeukje.
Hahaha...latersss.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, dus zo noem jij dat.
Viespeukje.
Dit is echt episch ranzigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moeder's doos gebruiken als warmhoudplaat
Had ook nog nooit van ze gehoord. Ze bestaan ook nog niet zo lang, dit is hun tweede plaat pas.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nummer 2 (Wholehearted Mess) vond ik goed te doen, alleen het refrein vond ik tegenvallen![]()
Luister ondertussen 3 (You do You) en die is erg tofIk heb overigens nog nooit van ze gehoord
![]()
Waar heb je ze vandaan?![]()
Goeie plaat inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Had ook nog nooit van ze gehoord. Ze bestaan ook nog niet zo lang, dit is hun tweede plaat pas.
Ik kijk vaak op de "luisterpaal" van 3voor12. Daar kun je hele CD's luisteren uit de alternatieve hoek, in alle genres.![]()
Heb tickets binnen. Ze komen in mei in het kleine zaaltje van Paradiso.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het probleem was dat je monitor te droog was helpt het wel.
Ja handig, friet in een condoomquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:25 schreef remlof het volgende:
Neuken zonder, friet met.
Alsof het zo fijn is om stamppot rode kool tegen te komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Condooms met een smaakje! Geweldig nutteloze kutuitvinding!
Week of twee schat ik. Soms is het zo obscuur dat er geen torrent van is, maar deze is gewoon te downen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goeie plaat inderdaadHoe lang staat zoiets op die "luisterpaal"?
quote:Automobilist achtervolgt politiewagen
BREUKELEN - Een 21-jarige automobilist uit Hilversum is donderdagavond aangehouden omdat hij een politieauto achtervolgde.
De agenten waren op weg naar melding en reden met hoge snelheid over de A2 bij Breukelen. De automobilist volgde de politieauto op de snelweg, een provinciale weg en door een rood stoplicht.
De agenten dachten in eerste instantie dat zij werden gevolgd door collega's in een burgerauto. Het bleek uiteindelijk te gaan om een beginnend bestuurder die vond dat hij even hard mocht rijden als de politieauto. De man heeft zijn rijbewijs moeten inleveren, aldus de politie.
Kewl, want dit is zo'n cd die ik over een week nog een keer moet luisteren om te beslissen of ik 'm heel erg wil hebben. Ik gebruik voor het ontdekken van nieuwe bandjes overigens Last.Fmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Week of twee schat ik. Soms is het zo obscuur dat er geen torrent van is, maar deze is gewoon te downen.
Die luisterpaal is echt gaaf hoor, voor het verkennen van de alto-hoek. Ik heb er al een paar toffe nieuwe bands opgeduikeld:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Ah ja.. ben daar al vaker over getipt! Gebruik het (nog) niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kewl, want dit is zo'n cd die ik over een week nog een keer moet luisteren om te beslissen of ik 'm heel erg wil hebben. Ik gebruik voor het ontdekken van nieuwe bandjes overigens Last.FmGeweldig systeem waarbij je een band in kan voeren die je bevalt en dat kreng er zelf nummers bij zoekt die in de smaak zouden kunnen vallen
Het is een heel makkelijke manier van nieuwe muziek horenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah ja.. ben daar al vaker over getipt! Gebruik het (nog) niet.
Mayo natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja handig, friet in een condoom![]()
En wat voor smaak kies je dan?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als er geen muziek zou zijn, hadden jullie tweeën dan nog een leven?
Dan hadden we dringend iets uit te vinden denk ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als er geen muziek zou zijn, hadden jullie tweeën dan nog een leven?
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
Maar bij onrust ga ik ook meteen op m'n gitaartje pielen. Dat scheelt weer een pil of tourette-aanval.
Of een ninja-kick.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan hadden we dringend iets uit te vinden denk ik.
Maar bij onrust ga ik ook meteen op m'n gitaartje pielen. Dat scheelt weer een pil of tourette-aanval.
Ik heb verbazingwekkend weinig onrust op het moment, dus fuck die gitaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lastig hoor, de hele dag zo'n gitaar meezeulen
Kun jij er ook niks van?quote:
Ik zei al tegen Noek: hopelijk ligt er volgende week geen sneeuw.quote:
Ik heb geen flauw idee van akkoorden of wat dan ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun jij er ook niks van?![]()
Of denk je nog steeds van wél.
Ah OK.. nee accoorden ken ik allemaal wel. Maar Ingwy Malmsteen gefreak of hoe heet die viking, dat kan ik absoluut niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee van akkoorden of wat dan ookIk speel altijd gewoon riedeltjes die tof klinken
Wil je wat horen?
Die kans is nog best aanwezigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Noek: hopelijk ligt er volgende week geen sneeuw.
Ik zou je natuurlijk om je oren kunnen slaan met mijn ruige metal nuquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah OK.. nee accoorden ken ik allemaal wel. Maar Ingwy Malmsteen gefreak of hoe heet die viking, dat kan ik absoluut niet.
Flans maar een keer wat in elkaar ja! Alleen ik ben nu die plaat weer aan het luisteren. "Deafening Love", wow. Siouxsie / drone. Die moet echt hard.
Ja kut hè. Als het lente-gevoel er maar niet door weg ebt want da's zo lekker!quote:
Doe'es gewoon in de SC ja?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou je natuurlijk om je oren kunnen slaan met mijn ruige metal nuMaar dat verneukt de atmosfeer een beetje
![]()
Ik tief wel wat akoestische IaN meuk in je PM als ik het ooit nog 's kan vinden
Kee dan. Als je er bij zingt, dan alleen auf Deutsch!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou je natuurlijk om je oren kunnen slaan met mijn ruige metal nuMaar dat verneukt de atmosfeer een beetje
![]()
Ik tief wel wat akoestische IaN meuk in je PM als ik het ooit nog 's kan vinden
Shit, ik wou je er net een sturen waar ik heul mooi zing, maar in het Engelsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Kee dan. Als je er bij zingt, dan alleen auf Deutsch!!!
Dan alleen als het een beetje Allo Allo achtig is!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, ik wou je er net een sturen waar ik heul mooi zing, maar in het Engels
quote:'Voorkom een kater met zuurstof'
CHUNGNAM - Zuid-Koreaanse wetenschappers zijn goed op weg om ons voorgoed te verlossen van de gevreesde kater na een avond flink doorhalen.
De wetenschappers ontdekten dat de pijnlijke gevolgen van een teveel aan drankgebruik sterk verminderd worden door zuurstof toe te voegen aan alcoholische drank, meldt Sky News.
De onderzoekers van de Chungnam National University's College of Pharmacy verklaren dat zuurstofrijke alcoholische versnaperingen het alcoholgehalte in je bloed sneller afbreken. Gevolg daarvan is dat ook de kater minder hevig is, aldus de wetenschappers.
'Hoofdpijnvrij drankje'
Een Koreaanse producent ziet een gat in de markt in de nieuwe ontdekking. Zij lanceerden een zuurstofrijk drankje dat "goed is voor een helder brein en energie geeft aan de lichaamscellen."
Ik klooi maar wat aan, Meestal gitaar opnemen en dan allerlei kompjoeter meuk er overheen en achter en in, en dan met keyboard verneuken enzo, geen idee hoe je het moet noemenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan alleen als het een beetje Allo Allo achtig is!![]()
Doe je ook pjoetermuziek? Vind ik ook érg tof! Al is dat een hele wereld, waar ik me nog eens flink in ga verdiepen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:08 schreef Laysa het volgende:
Vieze Vuile Gore Kut Tyfes Mongolen..![]()
Ga ik extra pas vanmiddag naar de apotheek....hebben die Vieze Vuile Gore Kut tyfes MOngolen niks gefaxt.....![]()
Echt he...en ik krijg ze niet te pakken.....GVDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Je zit mee te zingen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |