Nog 3 minuten!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:21 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Het nodige gedaan. Tijd voor lunch. Oh kut... nog een half uurtje.
dat vraagt om een fotootjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog 3 minuten!
* Sm0keZ gaat zo weer een authentiek "Broodje Wolkenkrabber" maken!
Sorry, die heb ik vandaag niet gemaakt, lees het nu pasquote:
als dat nodig is ja.........quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, die heb ik vandaag niet gemaakt, lees het nu pas
Maaaarr, het was wel weer een officieel Broodje Wolkenkrabber! De enige voorwaarde die eraan is gesteld, is dat de hoogte méér is dan de breedte of lengte! Uiteraard mag er daarna wat compressie worden toegepast om hem je mond in te kunnen krijgen.
dat klinkt goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, die heb ik vandaag niet gemaakt, lees het nu pas
Maaaarr, het was wel weer een officieel Broodje Wolkenkrabber! De enige voorwaarde die eraan is gesteld, is dat de hoogte méér is dan de breedte of lengte! Uiteraard mag er daarna wat compressie worden toegepast om hem je mond in te kunnen krijgen.
Dat was ie ook welquote:
Oelek is voor watjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat was ie ook wel
Ingredienten:
4 bruine boterhammen
4 plakken kipfilet
een eitje
klein laagje sambal (oelek helaas, de echte sambal was op)
italiaanse tortellinisalade (met tortellini, tomaat, augurk, ijsbergsla
Naja je kunt je voorstellen dat je een flink Empire State Building op je bord hebt staan
Kom anders ff op die koffie joh, heb thuis nog een lekker potje Naga Jolokiasambal staan! Veel heter dan dat ga je het niet vindenquote:
zal me niets verbazen als het moeders recept is, idd veel heter is het niet te vindenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom anders ff op die koffie joh, heb thuis nog een lekker potje Naga Jolokiasambal staan! Veel heter dan dat ga je het niet vinden
Maarja.. bij gebrek aan beter, liever oelek dan geen sambal
3.5 uurquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal me niets verbazen als het moeders recept is, idd veel heter is het niet te vinden![]()
ps verkapte tvp
http://en.wikipedia.org/wiki/Bhut_Jolokia_pepperquote:The bhut jolokia—also known variously by other names in its native region (see below), most commonly Naga jolokia — is a chili pepper generally recognized as the hottest in the world.
En zo is het maar net!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:06 schreef Salatrel het volgende:
goed topicnummer.... na 2,5 dag beulen heb ik sinds de lunch al geen flikker meer uitgevoerd....
zou eigelijk wel naar huis willen maar ja voor die twee uurtjes.... kan ik beter betaald een beetje fokken
Is wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:51 schreef NBT het volgende:
Cooool! Ik wil ook nog altijd een keer naar London!
vrijdagmiddag na 15:00 uur ?? nee dank je, moet me mentaal voorbereiden voor het weekendquote:
nog 22 minutenquote:
Ik sluit niet eens af aant einde van de werkdag...........................quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog 22 minuten![]()
heb deze snelkoppeling op mn bureaublad staan zodat ik niet alle applicaties hoef af te sluiten en stipt om 17:00 weg kan![]()
C:\windows\System32\shutdown.exe -s
Meuningquote:
Was een relaxed weekendquote:
morguuh suikerquote:
quote:
te lui om ze apart te noemenquote:
Goed! handen zitten nu alweer onder de verf haha.quote:
kben benieuwdquote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Goed! handen zitten nu alweer onder de verf haha.
straks naar eigen huis dan ff kijken of er wat fotos geupload kunnen worden.
Het is je vergevenquote:
Fotos willen wij zien !quote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Goed! handen zitten nu alweer onder de verf haha.
straks naar eigen huis dan ff kijken of er wat fotos geupload kunnen worden.
Moet je de upc slaan! Nu week geleden zouden we de box krijgen.. voorspelbaar + ontelbaar.quote:
Ik ga ze gelijk slaan !!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet je de upc slaan! Nu week geleden zouden we de box krijgen.. voorspelbaar + ontelbaar.
Wit is in ieder geval wel stuk beter dan geel hehe.
Ik zal ze ff namens de brandweer bellenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:34 schreef lynda het volgende:
[..]
wel zodanig hard dat de tntbus over vijf minuten voor de deur staat graag :p
morguuh helmquote:
morge onderdaanquote:
en wat hoor je nu eigenlijk te doenquote:
jouw moeder is mijn neuksletquote:
Soppen dat ze doet, die vuige milfquote:
Het lijkt wel een oceaanquote:Op maandag 8 maart 2010 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Soppen dat ze doet, die vuige milf
Gutsen!! Een reddingsvest helpt geeneensquote:
een draaikolk !!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gutsen!! Een reddingsvest helpt geeneens
Dat is dit al hoor...quote:
sterkte alvast word me toch een bloedbad.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:36 schreef Darkwolf het volgende:
Verstandkies.
Auw.
Tandarts.
Pronto.
Morgen ochtend dus...
Maar zit nu wel op werk met een betonnen harses.
(En dat zonder pain killers, volgens mij verdoofd mijn lichaam zichzelf want trek het vandaag aardig.)
Verstandskiezen zijn leuk ja, de laatste die eruit gehaald werd zat iets vaster dan de kaakchirurg had gehoopt. Knijpt die sukkel m'n hele kies aan stukken, 3 weken later kwamen de spliters nog steeds m'n kaak uitquote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef Helmpje het volgende:
[..]
sterkte alvast word me toch een bloedbad.
en hechtingen aan je wang vast bah
omgquote:Op maandag 8 maart 2010 11:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Verstandskiezen zijn leuk ja, de laatste die eruit gehaald werd zat iets vaster dan de kaakchirurg had gehoopt. Knijpt die sukkel m'n hele kies aan stukken, 3 weken later kwamen de spliters nog steeds m'n kaak uit
komt wel goedquote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef Darkwolf het volgende:
Nou jongens dat klinkt allemaal zeer geruststellend en veel belovend. Kijk er nu nog meer naar uit dan ooit!
Heb je deze film trouwens al gezien?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef Darkwolf het volgende:
Nou jongens dat klinkt allemaal zeer geruststellend en veel belovend. Kijk er nu nog meer naar uit dan ooit!
Die andere drie deed ie wel goed hoor... Hij had gewoon niet verwacht dat m'n wortels zo diep zaten.quote:
Demotiveren, het is een gave....quote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef Darkwolf het volgende:
Kapot moeilijk!quote:
Ja!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Heb je deze film trouwens al gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0116075/
Er schijnt ook een deel 2 te zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 13:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja!
Misschien moet ik hem opnieuw kijken. Kan de realiteit alleen maar mee vallen!
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef Darkwolf het volgende:
Nog een half uurtje en dan ga ik met mijn duffe harses weer naar huisje toe!
Dan ga ik zo nog even over je moeder heen voor je thuiskomtquote:
Trutquote:
kom maarquote:
nog geen weekend ?quote:
zit een vlek op de muurquote:
Nadat droxz ertegenaan gevallen was ?quote:
quote:
Mogguhquote:
jij bent op vakantie shoej shoejquote:
neem aan bij opties kun je toch aangeven wat die wel en niet moet syncenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh mensen.
weet iemand hiet met een smartphone hoe ik dat gesync van msn uitzet ?? gvd honderden contacten heeft ie erin gezet. !Fail!
nou ik kan het bij msn niet uitvinken, het is grijs zeg maar. zou dat geblokkeert zijn soms ? hmm denk dat ik de fabrieksinstellingen nog maar eens probeer ofzo. hmm....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef Helmpje het volgende:
[..]
neem aan bij opties kun je toch aangeven wat die wel en niet moet syncen
morge vakantiegangerquote:
ehm contactpersonen uitvinken bij sync ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh mensen.
weet iemand hiet met een smartphone hoe ik dat gesync van msn uitzet ?? gvd honderden contacten heeft ie erin gezet. !Fail!
waar doe je dat ? in msn of in instellingen / gegevensdiensten ? ik wordt enorm nerveus van dit ding hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge vakantieganger
[..]
ehm contactpersonen uitvinken bij sync ?
in active syncquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar doe je dat ? in msn of in instellingen / gegevensdiensten ? ik wordt enorm nerveus van dit ding haha
werkt super, als je er mee om kunt gaanquote:
hoezo ?quote:
Staat ergens in je ActiveSync settings, en anders in je msn opties. Maar als ze er al in staan mag je ze nu lekker handmatig stuk voor stuk gaan verwijderenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh mensen.
eerst wekker vergeten te zettenquote:
hehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:21 schreef tripack het volgende:
[..]
eerst wekker vergeten te zetten
duurde verrot lang voordat ik lkaar was om te gaan
wilde gaan tanken maar de 2 pompen die het niet deden3e keer pas kunnen tanken
en toen was het al pokke druk op de snelweg
ligt eraan wat voor telefoon je hebtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
bedankt crazy-m , volgens mij werkt het nu.
ik kan het nl in msn niet uitvinken. en in active sync wel
ok volgende stap, weet iemand hoe ik shoutcast kan afspelen.
mogguh, en thx sm0kez. ja ik weet het stuk voor stuk verwijderen, gelukkig kan ik een selectie aanvinken
oh en wat zijn wat "Must-Have" applications ?
1 2 3 4 5 6 7 8 | Rank Province Race Kingdom Island Honor 1 Opperhoofd Orc Hi my name is (7:26) Alia 2,734 2 Look_of_Disapproval Orc Stars on Steriods MA (5:17) Rastov 2,463 3 XORC Orc For The Horde (11:20) Utosia 2,454 4 Indestructible Zyxy Orc Fanclub at WAR RAWRRR MRRRRRRR (9:8) Harkolia 2,408 5 Away Thomas Orc Fanclub at WAR RAWRRR MRRRRRRR (9:8) Harkolia 2,404 |
ik heb een HTC HD touch 2quote:
hmm okquote:
Lyndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Neuh, pauzequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:26 schreef Helmpje het volgende:
nog steeds verveling of heeft iedereen nu werk?
Nee joh, geen koffie!quote:
En ben in de tussentijd maar .... nee lamaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, geen koffie!
2 broodjes zalmsalade/ei/peper + 2 broodjes kip/tomaat/sambal + een litertje melk
Nee? Je bent in de tussentijd maar een lama aan het doen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En ben in de tussentijd maar .... nee lama
jah, afwisseling voor je moederquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee? Je bent in de tussentijd maar een lama aan het doen?
Moest jij niet gisteren?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef Darkwolf het volgende:
Ja hoor. Ding ligt dwars. Volgende week kaak chirurg...
Auw, sterkte!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef Darkwolf het volgende:
Ja hoor. Ding ligt dwars. Volgende week kaak chirurg...
LOLquote:
whehehe ze zijn goedquote:
idd geniaal spel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb eergister gewoon Duke Nukem 3D op m'n xbox gespeeld
Wat een bazenspel blijft het ook
hij is goequote:
Jaja die was vet, wapen nummertje 7, jeweetschquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd geniaal spel.speel hem af en toe nog op de pc, met een high texture pack, ziet ie er een stuk leuker uit
vond die shrinkgun altijd wel lachen, eerst vijanden shrinken en dan vertrappen met je voet
whahaha jaaquote:
Nee. Had voor vandaag een afspraak met de tandarts. En deze heeft mij door verwezen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:23 schreef Helmpje het volgende:
Moest jij niet gisteren?
succes alvastquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee. Had voor vandaag een afspraak met de tandarts. En deze heeft mij door verwezen!
Brilliantquote:
nu zie je wat sgele zietquote:
jah wel handigquote:
waarom geen 3 ? eyefinityquote:
tjahquote:
werk jij maar 4 dagen in de week ?quote:
nee 5quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk jij maar 4 dagen in de week ?
Neequote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:28 schreef tripack het volgende:
ik heb geen grote drang om mijn werk te doen
die zijn idd beterquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:10 schreef Darkwolf het volgende:
Die van mij is 24 inch widescreen met een resolutie 1920x1200!![]()
Slaafjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |