de 9700, voor mijn werk voor onderweg en in het buitenland als werktelefoon dusquote:
Moet doen wat je zelf wilt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:13 schreef Suga_Mama het volgende:
Nog een vraag die niet zo BB gelateerd is: vinden jullie het gek als iemand (lees: de ondergetekende) zijn iPhone 16GB in gaat wisselen voor een BlackBerry Curve 8900? Volgens mij omgeving is dit namelijk het domste wat ik kan doen, maar misschien hebben jullie daar een andere mening over?
Mijn enige argument is eigenlijk: ik wil weer toetsen. Vaste toetsen. Verder heb je natuurlijk keihard gelijk met je pluspunten die je de iPhone geeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef nelisb het volgende:
[..]
Moet doen wat je zelf wilt.
Waarom zou je het willen doen? Wat denk je voor voordeel te hebben met de blackberry?
Voordelen bb tov iphone voor mij betere email en agenda functie.
Verder vind ik alles van een iphone beter. App store, internet, muziek,films, youtube etc etc.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Weet iemand hoe je in blackberry messenger kunt zorgen dat er geen smsjes worden weergegeven? Ik erger me er behoorlijk aan. Als ik smsjes wil lezen kijk in wel in de sms-app.
Ik gebruik nu Twitter van RIM, ik vind die veel fijner werken, beter geintregreerd. Op internet is die ergens wel te vinden, is een beta en maar voor een aantal gebruikers officieel vrijgesteld. Maar van alles komt een leak.quote:
Hoe bedoel je? De stijl van de berichtjes of?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Weet iemand hoe je in blackberry messenger kunt zorgen dat er geen smsjes worden weergegeven? Ik erger me er behoorlijk aan. Als ik smsjes wil lezen kijk in wel in de sms-app.
Als je iemand als contactpersoon hebt in BBM, dan krijg je SMSjes ook daar. Terwijl SMSjes van contactpersonen die niet in BBM staan, gewoon bij SMS/MMS terecht komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De stijl van de berichtjes of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |