Ik zit hier!!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed idee, ik hoop dat ze wat lekkers hebben beneden.
De rosbiefbar is open?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Tally het volgende:
Ik zit hier!!!!
Hamburgers in de kantinequote:
Er staat een vetkar voor de deur maar we gaan vanavond ook al wat halen dus ik heb bammetjes mee.quote:
Die zal het toejuichen dit soort praktijken J.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:51 schreef Joene het volgende:
ik weet niet , maar ik ga Geert inschakelen.
Je hebt ook zin in een weekendje niet potse ?quote:
Ik hoor net via de twittert dat Swets gebanned is door hij-die-niet-genoemd-zal-worden en die zal dus ook wel wat posts gewist hebben.quote:
Vragen staat vrij, antwoorden krijgen ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef Jarno het volgende:
Op zich zou je als mod over een dergelijk ingrijpen best vragen mogen stellen. Denk ik.
Op vrijdag 5 maart 2010 @ 12:52 door boem-dikkie:quote:
Ik moet meer empathie tonen jegens mijn medemens volgens mij moeder. Ik denk doe een keer aardig godverdomme.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op vrijdag 5 maart 2010 @ 12:52 door boem-dikkie:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Op vrijdag 5 maart 2010 @ 12:52 door boem-dikkie:
Topicstatus: centraal topic -> normaal/open.
Homo's!!@!@!1111
Ik quote 'm even want voor je het weet is -ie weg!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:58 schreef Misstique het volgende:
Dit lijkt mij wel een leuk topic met aardige mensen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik quote 'm even want voor je het weet is -ie weg!
Kost teveel traffic voor Banny ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:00 schreef Jarno het volgende:
Kunnen we niet ergens heen repliceren ofzo?
Ik kan dat niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Weet ik niet meer, J.
Zo een van die blauwen zou dat heel snel terug moeten kunnen zien, lijkt me.
OPEN JE OGEN MENSEN, WE WORDEN VOORGELOGEN DOOR DIE BLAUWEN VANUIT HUN IVOREN ACHTERKAMERTJES EN PEESHOKJES!!!!!!!!!!!1111 ZWIJG NIET LANGER, STEM VOOR OPNEHEID VAN AL HUN VUNZIGHEDEN!!!!!!!!!!!!!!11111quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kan dat niet in ieder geval.
Ik denk dat zelfs beide bij Danny wel mogelijk isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is het zo een keuzeknopje, dat het óf Swets óf Salami is, die geband is.
OO2.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs beide bij Danny wel mogelijk is![]()
Maar hej Danny, ik gedraag me alweer meer dan een half jaar. Spaar me
ik stel niks voor Ali je weet tog.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Joene! Oude.... Ja, wat ben je ook alweer eigenlijk?
Jawel man, laatst stelde je nog voor dat je zelf je standaard PI zou kunnen kiezen.quote:
Ik wacht even.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Open er weer even een topic over, wil je?
Load balancing he!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:17 schreef Joene het volgende:
Ben je bang van Banny of wil je maandag ook wat te rellen hebben ?
Ik balance altijd alleen op zo een board of op het randje van de afgrond J.quote:
Jij hebt al bijna een jaar thuis bierdrinken op een bankje voor de deur gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, wrijf er nog maar eens in dat ik niet op wintersport ga, J.
Is er sneeuw daarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier is het kut weer. Eerst een aantal dagen lentekriebels en dan dit weer.
Weer is inderdaad ook klote hier, maar zover gelukkig nog geen sneeuw.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier is het kut weer. Eerst een aantal dagen lentekriebels en dan dit weer.
Of een straatauto genaamd Desire.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:35 schreef Adelante het volgende:
Desire, dat klinkt als de naam van een goedkope partisane, JK.
Ja, is moeilijk. Mijn huidige (HTC Touch Diamond) heb ik nog uitgezocht op formaat en ontwerp. Tegenwoordig lijkt alles op elkaar te lijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |