Maar serieus hoor,... ben zelf echt helemaal gevallen voor RRD! Dat ziet er echt zo cool uit. Al die introductie filmpjes op die site ook! Nee,... deze zomer ga ik cowboytje spelenquote:
Custur's Revengequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jullie falen allebei:
[ afbeelding ]
Gijs,... een open wereld Wilde Westen. Echt een droom voor mijquote:
Haha ja. Dat zou mooi zijn. Ik ga er echter niet van uit. Dinsdag 9 maart. Rond een uur of 21. Dan gaat het beginnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... ik hoop stiekem dat de mail van FRS formeel is voor bescherming, maar dat ze alsnog verstuurd hebben
Het begon 10 jaar geleden met de FX chip,.... SNESquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef Wessiej het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kijk dit filmpje in HD, kon je je 10 jaar geleden toch niet voorstellen.
Ja ik weet het, maar met deze gedachte slaap ik zo lekker!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ja. Dat zou mooi zijn. Ik ga er echter niet van uit. Dinsdag 9 maart. Rond een uur of 21. Dan gaat het beginnen.
Na een installatie van 10 minuten, het downloaden van een patch van 200 MB en de installatie van die patch.
Zo rond 21:30u kan ik eindelijk beginnen
Het ziet er super uit, maar ja, wat niet tegenwoordig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... een open wereld Wilde Westen. Echt een droom voor mijPaardje, wapen,... uitzicht,...
Ja kijk dat dan en dan Just Cause 2, die draw-distance, die graphics, mogelijkheden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het begon 10 jaar geleden met de FX chip,.... SNES![]()
Ben opgegroeid met Clint Gijsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ziet er super uit, maar ja, wat niet tegenwoordig.Ik heb echter niets met Cobwoys.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... een open wereld Wilde Westen. Echt een droom voor mijPaardje, wapen,... uitzicht,...
quote:Rumor: Lucasarts Releasing Monkey Island 2: Special Edition
Lucasarts made a special edition of Monkey Island, and it went down real well. Know what that means? Yeah, that Lucasarts will be releasing a special edition of Monkey Island 2.
We've heard from sources that the game is due to be announced very soon, perhaps even next week at the Game Developer's Conference, and that like the first game's special edition, will contain all-new graphics and audio.
Unlike the first game, however, this one will be reaching a few more consumers, with versions planned for not just the Xbox 360, PC ad iPhone (like Monkey Island), but the PlayStation Network as well.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |