Die heb ikquote:
Ik had de iets kleinere versie daarvan met een blauw vrachtschip.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De boten hebben altijd vrij grote onderdelen gehad.
Anders blijven ze niet drijven.
De enige mooie boten opgebouwd uit losse blokjes waren die uit deze serie:
[ afbeelding ]
te veel prefab onderdelen is minder, maar soms wel mooier qua uiterlijk (maar uiteindelijk kan je er minder meequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En toch is het Lego van 15 jaar terug (en nog ouder) veel mooier dan wat ze nu maken
ik zocht hemquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Der was hier iemand die die cranetruck wilde kopen voor 250 euro?
Hier biedt iemand em 2de hands aan voor 50 euro:
http://www.lowlug.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7456
Inderdaad, die boot rechtsonder heb ik ook gehad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De boten hebben altijd vrij grote onderdelen gehad.
Anders blijven ze niet drijven.
De enige mooie boten opgebouwd uit losse blokjes waren die uit deze serie:
[ afbeelding ]
das misschien 5 euro aan onderdelen die mist? (bricklink.comquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zocht hem
en hij is niet compleet
Denk dan toch maar de 250 versie haal ...
voor de rest toch nergens meer te krijgen (brickstore geeft ook al aan niet meer te krijgen)
oeh! als je em ooit weg doet weet je me te vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef mschol het volgende:
spaceshuttle work in progresss:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] (klik voor grotere versies)
gaat niet gebeuren..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
oeh! als je em ooit weg doet weet je me te vinden
jah is toch net iets ... leukerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
das misschien 5 euro aan onderdelen die mist? (bricklink.com) belangrijkste is dat ie de bouwinstructie nog heeft. of wil je de doos ook graag hebben? al snap ik dat je em liever nieuw hebt
.
Zal is kijken of hij te downloaden is LOPquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef Marble het volgende:
Heeft iemand de film al gezien? Hij lijkt me echt leuk.
Krijgt al wel de vormenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef mschol het volgende:
et bouwen van m'n spaceshuttle gaat steeds stroever.. mis steeds meer stukjes (die ik vervolgens in een andere bak terug vindt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* mschol gaat weer verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |