ik gooide vroeger alles bij elkaar (nog steeds spijt van..) en op een gegeven moment is het lego'en een beetje in de verdrukking geraakt door m'n huidige hobby (en werk): computersquote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:59 schreef Dagoduck het volgende:
Die zijn echt cool man![]()
Ik heb alles op kleur gesorteerd
ik koop ze dan ook gewoon als ik ze ziequote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gooide vroeger alles bij elkaar (nog steeds spijt van..) en op een gegeven moment is het lego'en een beetje in de verdrukking geraakt door m'n huidige hobby (en werk): computers
maar ik heb afen toe als ik in de bart smit of intertoy's loop nog steeds wel iets van, Toffe lego technic truck...
Meisjeslegoquote:Op maandag 8 maart 2010 23:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
Vind het overigs wel jammer dat die roze Paradisa Lego voor meisjes niet meer te krijgen is. Ik had bijna alles bij elkaar, maar ik heb ze niet meer compleet nadat m'n broer een paar keer door mijn Lego kisten heeft gegraaid... Ik heb eens op Markplaats gekeken, maar dan ben je zo een eurootje of 100 kwijt voor een complete set.
[ afbeelding ]
ik nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik koop ze dan ook gewoon als ik ze zie
nee gewoon kopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk moest ik wat nieuws kopen om er weer aan te wennen voor later als ik papa wordt of zo. Zou dat een goede smoes zijn?
Hoe kan je daar nu spijt van hebben? Dat is toch de essentie van lego? Alles door elkaar gooien en nog mooiere bouwwerken maken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gooide vroeger alles bij elkaar (nog steeds spijt van..)
mwha.. lego is opzich goed voor nog meer bouwwerken, mee eens. maar ook het oude spul van m'n broer is daar in meegenomen:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nu spijt van hebben? Dat is toch de essentie van lego? Alles door elkaar gooien en nog mooiere bouwwerken maken?
Lego laten verdrukken door hobbies als computers. Daar moet je spijt van hebben!![]()
.
Ik hoop dat dit een eerste stap is naar Lego Jurassic Park, want daar wacht ik echt al jaren (sinds de Indiana Jones-lijn) op.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
Dit is ook een nieuwe:
[ afbeelding ]
met infrarood kosten 135 euro. maar ziet er niet leuk uit.
komen wel weer paar nieuwe dingen in juli 2010 volgens de site
ik vind hem er alleen niet zo mooi uitzien dus sla hem maar overquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een eerste stap is naar Lego Jurassic Park, want daar wacht ik echt al jaren (sinds de Indiana Jones-lijn) op.
ik heb alleen gedaan aan de normale city lego en de technicquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:32 schreef Eva4Evah het volgende:
M'n broer heeft ook Star wars lego, die vond ik ook vetMet zo'n Jar-Jar hoofd en Queen amidala enzo
heb ook inderdaad maar 1 ziekenhuis en 1 ziekenauto.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:08 schreef mschol het volgende:
ik heb ooit ook een ziekenhuis gehad, maar echte ziekenwagens en ziekenhuizen mis ik toch in de lego serie.
Brandweer en politie in overvloed, maar dat andere in veel mindere mate
et was eff zoeken maar deze heb ik ook gehad:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ook inderdaad maar 1 ziekenhuis en 1 ziekenauto.
Dat is hem jahquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
et was eff zoeken maar deze heb ik ook gehad:
http://brickset.com/detail/?Set=6380-1
[ afbeelding ]
Er zijn wel veel hits als je op Google Image zoekt op Lego ambulance.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:08 schreef mschol het volgende:
ik heb ooit ook een ziekenhuis gehad, maar echte ziekenwagens en ziekenhuizen mis ik toch in de lego serie.
Brandweer en politie in overvloed, maar dat andere in veel mindere mate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |