jawelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
Technic lego
Alleen jammer dat ik die kraan uit de OP niet meer kan kopen
Die prijsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:11 schreef mschol het volgende:
lego technic crane
[..]
jawel
http://www.amazon.com/LEG(...)-Crane/dp/B0008EHNEY
ja maar levert niet in NLquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:11 schreef mschol het volgende:
lego technic crane
[..]
jawel
http://www.amazon.com/LEG(...)-Crane/dp/B0008EHNEY
Dat jij het ook tof gaat vindenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef Klonk het volgende:
dus, wat wil je hier nou mee bereiken, je plempt een paar plaatjes neer en dat is alles ?
Ahh, die is echt onwijs gaaf.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:47 schreef Setting_Sun het volgende:
machtig mooi speelgoed
Als je gaat googlen vind je de meest geweldige zelfgemaakt constructies
[ afbeelding ]
Ik was/ben meer van de ruimtevaartuigen. Vooral vroeger bij een nieuwe doos, bouwen, even kijken, hmm, klopt niet, *lading extra raketten en lasers erbij*quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:44 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ahh, die is echt onwijs gaaf.![]()
Ik ben trouwens meer van de Lego City. Als meisje ga je toch minder snel aan de Technic. En ik heb al die huizen van Creator.
Op mijn 17de speelde ik er nog regelmatig meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
Voor 6/7 jaar geleden speelde ik er nog mee![]()
Maar ik ben dan ook nog maar 17
Waar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben in Zwolle een zaak met alleen maar Lego en Playmobil. En daar kom ik altijd langs als ik de stad in ga... en blijf vaak even stil staan...
Whaha, Lego is inderdaad wel erg mooi spul.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op mijn 17de speelde ik er nog regelmatig mee
De laatste keer was op mijn 28ste, toen ik een B-Wing voor mijn verjaardag kreeg.
Ik moet een showmodel hebben van een vrachtwagen voor mijn werk. Daar zitten ontzettend veel lageringen, draaiplateau's, tandwielen etc. in die niet in de design tool zitten. En als ze er in zitten kan ik ze nog niet bestellen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef JarnoF het volgende:
Download je toch even de Lego Design tool?
Doe ik ook momenteelBen echt onwijs druk met het ontwerpen van diverse auto's, huizen, kerken, winkelcentra e.d. Alleen al die losse blokjes bestellen, holy crap dat is duur.
Maarja, heb boven op zolder een kast van 1m60 hoog, 1 meter breed, 1 meter diep en daar liggen alle kleuren lego gesorteerd. Later kunnen m'n kinderen hun geluk niet op
Ha Ha, ik moet sassen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.fokkido.com/Fokkido-Store-Zwolle/nl/page/95/
Sassenstraat
Dan moet je MlCAD gebruiken. Veel beter dan die lego designer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moet een showmodel hebben van een vrachtwagen voor mijn werk. Daar zitten ontzettend veel lageringen, draaiplateau's, tandwielen etc. in die niet in de design tool zitten. En als ze er in zitten kan ik ze nog niet bestellen.
Bestellen kan wel via een andere website, dat is nog niet zo zeer het probleem. Het ontwerp is lastig uit mijn hoofd ivm. lengtes en dergelijke.
Ik had de oranje Knexkofferquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef n0ir het volgende:
Ik was vroeger altijd een K'nex-fan, nooit lego.
Ohja ik vind het meer iets voor kids van de basisschool, maar als iemand het op z'n 17e of 28e nog leuk vindt vind ik het prima. Leuk dat je een hobby hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |