SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:02 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Misschien dat je een keer naar buiten magom mee te helpen bij hun
Scenes :quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:16 schreef Tahiti het volgende:
Mischien besluiten ze om ook een documentaire over tong80 te maken of een reallife soap
van het flitsende leven van Tong80.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:16 schreef Tahiti het volgende:
Mischien besluiten ze om ook een documentaire over tong80 te maken of een reallife soap
Op een ander forum. Zeg maar de afsplitsing van Fok.quote:
Ik haat honden Sethjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Sethje het volgende:
Ze moeten Man bijt hond op je afsturen Tong
kijkcijferkanonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scenes :
Tong nuttigt zijn eerste koffie en sigaret van de dag achter zijn PC
Tong belt met UPC
Tong eet het ontbijt achter zijn PC
Tong lacht om zijn eigen Fokpost
Tong scheldt hardop omdat ie per abuis een Fokpost delete
Tong luncht achter zijn PC
Tong gaapt
Tong strekt zijn rug
Er wordt aangebeld, Tong doet niet open
Tong nuttigt zijn diner achter zijn PC
Tong schudt zijn toetsenbord leeg
Telefoon rinkelt, Tong neemt niet op
Tong feliciteert zichzelf met de 200ste post van de dag.
Tong gaat tevreden slapen.
Tong moet plassen, en post dit op Fok.
Ik zit altijd in trainingsbroek en ontbloot bovenlijf te Fokken.quote:
en waarom post je dit dan hier ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op een ander forum. Zeg maar de afsplitsing van Fok.
Omdat het over mij gaat als voetballiefhebber en niet over een Forum.quote:
dus ik kan ook een topic openen dat ik een brief kreeg van het PWN ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:54 schreef tong80 het volgende:
Omdat het over mij gaat als voetballiefhebber en niet over een Forum.
Ik weet niet wat PWN is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus ik kan ook een topic openen dat ik een brief kreeg van het PWN ?
Nee, staat wel in mijn fotoboek. Maar heb ik uit de Wehkampgids gehaald.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben best benieuwd hoe Tong80 er uit ziet eigenlijk
alhoewel, is dit hem?
[ afbeelding ]
Ze hebben weinig aan me, ik heb hem nooit live zien voetballen. We houden wel contact.quote:
Hij is van ver voor mijn tijd heb hem nooit gezien maar het schijnt een geniale voetballer te zijn geweest die in zijn eentje wedstrijden besliste. In de jaren 70 verscheen hij in de Elf en de VI en genoot hij landelijke bekendheid ook omdat hij de verkiezingen van Trouw/De Vara standaard won. Ik heb een boek waarin hij ook staat en dat portret is ontroerend het verhaal begint met de veelzeggende zin: Henk Kiel is Henk Kiel. Kende je hem wel Tong80?quote:
Ik zou kijken!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scenes :
Tong nuttigt zijn eerste koffie en sigaret van de dag achter zijn PC
Tong belt met UPC
Tong eet het ontbijt achter zijn PC
Tong lacht om zijn eigen Fokpost
Tong scheldt hardop omdat ie per abuis een Fokpost delete
Tong luncht achter zijn PC
Tong gaapt
Tong strekt zijn rug
Er wordt aangebeld, Tong doet niet open
Tong nuttigt zijn diner achter zijn PC
Tong schudt zijn toetsenbord leeg
Telefoon rinkelt, Tong neemt niet op
Tong feliciteert zichzelf met de 200ste post van de dag.
Tong gaat tevreden slapen.
Tong moet plassen, en post dit op Fok.
Ja, daarom kwamen ze bij mij.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:32 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Hij is van ver voor mijn tijd heb hem nooit gezien maar het schijnt een geniale voetballer te zijn geweest die in zijn eentje wedstrijden besliste. In de jaren 70 verscheen hij in de Elf en de VI en genoot hij landelijke bekendheid ook omdat hij de verkiezingen van Trouw/De Vara standaard won. Ik heb een boek waarin hij ook staat en dat portret is ontroerend het verhaal begint met de veelzeggende zin: Henk Kiel is Henk Kiel. Kende je hem wel Tong80?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |