Graag gedaan en succes met de boontjes!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef GooseFM het volgende:
[..]so true!
![]()
En nu even naar de winkel voor wat boontjes.
Bedankt voor de peptalk allen![]()
Waar ga je het over hebben of voor welke les is het? Als je achter je iegen onderwerp staat kan er weinig gebeuren. En dan maakt het niet uit of je veel gepest bent (he, dat kan ik ook weten). Als je zelfverzekerd voor een klas heb je de helft al binnen. ZIt er een zeikerd bij, negeren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:45 schreef GooseFM het volgende:
[..]
true!En daarbij moeten ze zelf ook een presentatie geven en zijn ze waarschijnlijk ook nerveus en gaan ze voorlezen!
Ik ga er gewoon voor, immers: no guts, no glory, right?![]()
winkel ze gansquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef GooseFM het volgende:
[..]so true!
![]()
En nu even naar de winkel voor wat boontjes.
Bedankt voor de peptalk allen![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben vroeger ook altijd veel gepest, maar ik vind het leuk als ik die mensen nu tegen kom en zie wat voor lelijke/dikke wezens het zijn en om te zien hoe verbaasd ze zijn om te zien dat ik, in tegenstelling tot hen, wel goed opgedroogd ben
Tof!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben vroeger ook altijd veel gepest, maar ik vind het leuk als ik die mensen nu tegen kom en zie wat voor lelijke/dikke wezens het zijn en om te zien hoe verbaasd ze zijn om te zien dat ik, in tegenstelling tot hen, wel goed opgedroogd ben
Oh dan had je in Vlaardingen of zo moetenzijn vorige weekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Eend
Ik spaar jou, maar in de vorm bad eendjes
niet-eens-verkapte kijk-mij-een-lekker-wijf-zijn-postquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
uit die puinzooi kom je ook welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Dat heb ik dus niet
Ik ben en slecht opgedroogd en heb nu even een puinzooi in m'n leven
Dat voelt echt zo beschamend...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan had je in Vlaardingen of zo moetenzijn vorige week
daar werd campagne gevoerd voor de gemeenteraad in het kader van schoolzwemmen en daar deelden ze badeendjes uit
Maar dat is ze welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet-eens-verkapte kijk-mij-een-lekker-wijf-zijn-post
jawel, maar dan denk ik die stomme pestkoppen hadden maar mooi gelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uit die puinzooi kom je ook wel
En gisteren zei je nog dat je eenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Dat heb ik dus niet
Ik ben en slecht opgedroogd en heb nu even een puinzooi in m'n leven
Dat voelt echt zo beschamend...
dat kloptquote:
Is goed, dan ruilen voor een stationsnaambordje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gemist!
![]()
Mocht je ooit weer gratis badeendjes vinden, neem je ze dan voor me mee?
![]()
OA!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan had je in Vlaardingen of zo moetenzijn vorige week
daar werd campagne gevoerd voor de gemeenteraad in het kader van schoolzwemmen en daar deelden ze badeendjes uit
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon denken dat ze allemaal naakt zijn
Dat is een subjectief oordeelquote:
dat hebben ze nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jawel, maar dan denk ik die stomme pestkoppen hadden maar mooi gelijkHelpt gewoon allemaal niets he
Daar in de buurt iig. Kan ook schiedam geweest zijn of hellevoetsluis whateverquote:
dat welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat dus, alleen oppassen dat je dan niet de slappe lach krijgt
Sjonniequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
![]()
het het het sneeuwt hier
![]()
allo allo allemaal
vrouwen zijn nooit tevredenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een subjectief oordeelIk hoor keer op keer dat ze heeeeeele kleine tietjes heeft
Alleen van haar zelf, trouwens![]()
hier gelukkig nog nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
![]()
het het het sneeuwt hier
![]()
allo allo allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |