Goodmornings lieve mensen!

Keshet, wat fijn dat Tijgetje geen last heeft van de medicijnen! Ik duim me gek voor het sluiten van die klep zonder operatie, dat hoop ik zo.. En haha, geweldig, ze heeft ook al temperament

En als je je nog eens verontschuldigt voor het niet meelezen word ik boos gekkie! Dat geeft niks

Lente, Alexa en Isabeau, beterschap liefjes!

balen dat jullie ziekjes zijn.. Ssserpente, hoe is het eigenlijk met dat bultje in Lente's oor?
Claudia, wat gaat Ivan hard!

En een fietsstoeltje is geschikt vanaf het moment dat je baby kan zitten zonder hulp van rugleuningen, stoeltjes of whatever, ik heb begrepen dat dat met een maand of 8 a 9 is. Voor ons is het een enorme uitkomst, want met de auto naar het kdv brengen kan niet en het ov is ook nauwelijks een optie, maar het ligt er een beetje aan wat je ermee wil?
Eli en Aviva, wat schattig!!

Faja, dat klinkt als een fijn dagje maandag! Ik moet helaas werken, anders had ik het best leuk gevonden

BJ, 7.15 is hardstikke netjes toch?
Niels, goed zo!! Telkens een beetje meer, ok?

Hiero gaat het goed, Stef is weer wat snotterig, maar niet echt ziek of verkouden verder. We gaan zo voor het eerst met hem naar het strand, even een warme choco drinken bij het restaurant waar we ook gegeten hebben toen we trouwden

De laatste keer dat ze ons zagen was in het weekend voor ik beviel, dus ze vinden het vast leuk Stef te ontmoeten (het is een klein familierestaurant, dus ze kennen ons nog

). We zijn gister bij vrienden geweest met een zoon die een week of 7 ouder is als Stef en het was ZO lief: op het speelkleed pakten ze telkens elkaars hand en zo lagen ze dan, hand in hand

En lachen naar elkaar ook, echt té schattig!