Hier gaat alles top!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:45 schreef freecell het volgende:
[..]
heb je nog goed nieuws toe te voegen?
Hoe is het met jou en je manneke? Alles wel?
Nee joh, lekker bij je in de buurt laten slapen en van hem genieten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:03 schreef happyme28 het volgende:
Daan is vanmorgen lekker door papa in een badje gedaan en dat vond ie weer heerlijk. Nu ligt ie lekker te doezelen in de box. Is het trouwens gek dat ik 'm niet boven in zijn bedje laat slapen als ik zelf beneden ben? Ik kan 'm nog niet wegleggen en wil 'm eigenlijk constant bij me hebben. Als ik 's middags ga slapen leggen ik 'm wel in zijn wiegje naast me en 's nachts natuurlijk ook, maar ik laat 'm verder overdag gewoon lekker in de box liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me een beetje schuldig dat ik alleen maar mijn updates post en verder niet reageer! Ik wil toch even melden dat ik trouw meelees!
A grand adventure has begun.
Die knijpzuigertjes doen inderdaad niet veel, ik heb er ook nog eentje.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
Xenia, waar heb je zo een Otrivin zuigding vandaan? Ik heb ze hier nog nooit bij de drogist gezien en wij hebben zo een knijpzuigertje van de drogist waar je werkelijk nog geen klodder snot mee uit het neusje krijgt
quote:Op zondag 7 maart 2010 09:05 schreef Takkembah het volgende:
Alexa kan sinds vanochtend opeens opdrukkenEr was hier gisteren een andere baby die twee maanden ouder is en al lekker kon kruipen en opdrukken (achteruit), en die heeft ze denk ik zitten observeren ofzo. Vanochtend opeens op het aankleedkussen: omdraaien, kont omhoog, en opdrukken
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:47 schreef Keshet het volgende:
Update zaterdag 06-03-2010: Weegdag!Joh, daar hoef je je toch helemaal niet schuldig over te voelen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me een beetje schuldig dat ik alleen maar mijn updates post en verder niet reageer! Ik wil toch even melden dat ik trouw meelees!
Nee niks. Maar gewoon dat jij met jouw problemen me kritisch aan het kijken hebben gezet...quote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, wat did I do? naja, sowieso goed om kritisch naar de bv te blijven kijken, want problemen wens je niemand toe. zeker niet die raynauds...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |