ik hoor een nieuw klussen en wonen topicquote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Hopey het volgende:
Ja geeft stress! Afgelopen half jaar intensief opzoek geweest naar een koopwoning. Zoeken naar een woning was al een ramp. Maar dan toch een perfect huisje gevonden. Daarna de stress van de hypotheken. Ik ben dan ook zo'n controlfreak dat ik echt alles moet weten. Aanbieders afgaan, wikken en wegen en dan uiteindelijk terugkomen bij de hypotheekadviseur waar ik al sinds begin 2009 mee in gesprek ben. Het is net zoals bij winkelen.
Vorige week nog gezeik met koopsubsidie en waarborgsom gehad. Maar dat is afgelopen vrijdag weer opgelost. En nu is het ff wachten. Want ik ga volgende week ergens tekenen. Zodra de bank de papieren naar de notaris heeft verstuurd deze week, kan ik een afspraak maken met de notaris! En dan de overdracht!![]()
En aangezien het een nieuwbouw woning is die casco wordt opgeleverd, begint de stress van het inrichten. Woohoo nog meer keuzes makenJa ik kan niet kiezen en moet eindeloos wikken en wegen. Ja, ik ga een leuke tijd tegemoet
![]()
Ja leuk Hopey!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:35 schreef WRH het volgende:
[..]
ik hoor een nieuw klussen en wonen topic
Morgen krijg ik de sleutels, dan zal ik jullie allemaal meenemen in mijn klus avonturenquote:
Good luck en geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef Hopey het volgende:
[..]
Morgen krijg ik de sleutels, dan zal ik jullie allemaal meenemen in mijn klus avonturen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef Hopey het volgende:
[..]
Morgen krijg ik de sleutels, dan zal ik jullie allemaal meenemen in mijn klus avonturen
dat is zeker een 1 april grap.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef Hopey het volgende:
[..]
Kom op met die foto'squote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ga je ons om de hoek laten kijken??quote:Op donderdag 1 april 2010 14:09 schreef dapluiz het volgende:
Had zelf niet echt stress, maar wel gezonde spanning ja![]()
Bij mij is alles rond op de overdracht na, dan kan ik ook aan de slag!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:46 schreef DABAMaster het volgende:
Waarborgsom is hier nu ook rond, vandeweek de hypotheekofferte getekend dus daar verwacht ik ook geen problemen meer \o/
Om Ml-etje vast voor te zijn: já, er komt een Klus-topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |