Ik niet..quote:
Ik niet, maar heb wel een dyslexie verklaringquote:
nix van te merkenquote:
Groetjes veldmuisquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik niet, maar heb wel een dyslexie verklaringop de middelbare school leek me dat wel handig dus had ik die test expres slecht gemaakt met fouten
Ik heb nog nooit zon test hoeven doen..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik niet, maar heb wel een dyslexie verklaringop de middelbare school leek me dat wel handig dus had ik die test expres slecht gemaakt met fouten
uit 2003 ofzo, gebruik die verklaring tegenwoordig ook niet meerquote:
Je eerste gastslotje in ONZquote:
ik heb em volgens mij ook gehad maar ben net verder als vmbo 2gekomen dus heb em niet gebruiktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
uit 2003 ofzo, gebruik die verklaring tegenwoordig ook niet meernu is het niet meer zo handig, op de middelbare had het voordelen.
Bij Nederlands werd je dan niet beoordeeld op grammaticale fouten![]()
![]()
(of minder i.i.g.)
Dubbele nachtbagger is niet leukquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:42 schreef donthate het volgende:
[..]
held de meeste modjes durven et niet ofzo
Jaajaaquote:
quote:
JAaaa EN NU DIT HE?!quote:
Maar maar maarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nog een keer mijn naam in een titel![]()
Dat hoeft voor mij niet zo hoor![]()
Haha nee i know dan krijg je er 2door elkaarquote:
Niet te merken, ik stel voor modwisseling!quote:
Mee eens maar hoezo dat wat heeft die nu weer gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:43 schreef TwyLight het volgende:
Wat is Lange Frans een mongoloïde klapjostiwat een kneus
Ruilen we em met zquing?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:44 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Niet te merken, ik stel voor modwisseling!
De laatste 2 mods die er nieuw bij zijn gekomen vallen tegen dus laten we het maar op safe spelen en nijnja op pub houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:44 schreef 3keernix het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha nee i know dan krijg je er 2door elkaar![]()
Begin van nachtbagger was leuker gingen we willekeurig topics kapen in allerleij forums en daar nachtbagger van maken maar ben lief geworden
Kom nooit in PUB, maar Nijntje is nu al een versterking voor de nachtbaggerploegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De laatste 2 mods die er nieuw bij zijn gekomen vallen tegen dus laten we het maar op safe spelen en nijnja op pub houden
Sjaak vind ik wel baasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Mee eens maar hoezo dat wat heeft die nu weer gedaanhet kan altijd erger
Sjaak,kempi,ninowtf is dat
Eigenlijk ben ik ook heulemaal geen tiener meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:44 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hij is weer open door die KLB MOD met de rare naamquote:
Dat bedoel ik, komen jullie niet naar PUB, kom ik hier wel heen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:46 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Kom nooit in PUB, maar Nijntje is nu al een versterking voor de nachtbaggerploeg
Weetje wie ik echt zon vieze smeerlap vind die GIOquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Sjaak vind ik wel baasdan eerder dio ofzo die kneus, die vind zichzelf ook heel wat
Sjaak die heeft ook echt gewoon schijt en ouwehoert gewoonMag ik alsjubulieft een dubbulu wodkaa lala lalalaaa
Hij is inderdaad een vreemd, maar voor een nederlander doet hij 't best wel goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ik moet er wel om lachen maar helemaal 100 is die niet
Bijna alle vaste pub users ook niet meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook heulemaal geen tiener meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |