Oh, ik keek hier: Overzicht Bands & Artiesten en The Opposites stond er niet tussenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:00 schreef belsen het volgende:
Uit de krochten van Fok!: The Opposites en The Opposites - Begin Twintig
Maar ga hier maar door.
* toegevoegdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef TwyLight het volgende:
Oh, ik keek hier: Overzicht Bands & Artiesten en The Opposites stond er niet tussen
De Fik Erin was toch echt veel beter.quote:Op zondag 7 maart 2010 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Begin 20 vind ik nog steeds een strakke plaat die ik nog veel luister.
Jammer dat die Willy met zijn presentator baantje bij tmf eigenlijk best een kneusje is.
Ik weet niet vind die nieuwe liedjes ook wat minder.
Sommige nummers zijn idd niet zo leuk, op begin twintig vond ik zowat alle nummers chill.quote:Op zondag 7 maart 2010 07:55 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind hem, na 3 keer geluisterd te hebben, tegenvallen.
Dit. Liever zeg je niks hit de spot echt hard.quote:Op zondag 7 maart 2010 03:28 schreef SuperFokker het volgende:
Wel leuk...alleen gaat wel erg vaak over Bitches en alcohol.
Veel nummers van Twan kan ik me wel in herkennen, omdat het nog niet heel lang uit is met m'n meisje.
'Liever zeg je niks'
Ik denk niet dat het gemikt is al opvolger van Begin20, want er is al een "echt "volgend Opposites album wat op de plank ligt. Gewoon teamwork op 1CD dus. Ze gaven zelf al aan dat dit gewoon een tussendoortje is, op een Outkast manierquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:47 schreef Bevin het volgende:
Al met al vind ik het gehele album toch ook wel minder dan hun vorige .
ik vind de machine anders beter dan parelsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:51 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gemikt is al opvolger van Begin20, want er is al een "echt "volgend Opposites album wat op de plank ligt. Gewoon teamwork op 1CD dus. Ze gaven zelf al aan dat dit gewoon een tussendoortje is, op een Outkast manierBegin20 gaan ze trouwens nooit meer kloppen, net zoals DJVT Parels nooit meer gaat kloppen.
ja maar ik ben zwartquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik vind de machine anders beter dan parels
als ie maar matcht met mn gouden voortandenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef fyah het volgende:
[..]
zullen we een gouden ketting gaan stelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |