hahaha, ze dissen echt bij elk optreden van die tour de Oppositesquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:40 schreef _Liquid_ het volgende:
Ze werden kkkkkhard gedist afgelopen vrijdag bij de Eredevisie tour van Djiggy, Klopdokter, Tim en Excellent.. oee freestyles waren hard tegen hun, en negative trouwens ook.. opgegeten door excellen whaha.. kktjappies die opposites, nix waard zijn ze met hun commerciele troep
Hallo, welke taal is dit?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:40 schreef _Liquid_ het volgende:
Ze werden kkkkkhard gedist afgelopen vrijdag bij de Eredevisie tour van Djiggy, Klopdokter, Tim en Excellent.. oee freestyles waren hard tegen hun, en negative trouwens ook.. opgegeten door excellen whaha.. kktjappies die opposites, nix waard zijn ze met hun commerciele troep
Je weettoch manG, nohhhquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:40 schreef _Liquid_ het volgende:
Maakt mij wel degelijk uit. En daarbij hiphoppend Nederland ook! Om als voorbeeld Djiggy te nemen, die is zoveel beter dan Ali, Lange, Oppos, Nega.. enz enz. Maar het grote verschil is, hij blijft echt hiphop maken met vette multi's, punchlines om gek van te worden met nog ergere wordplay, hij stapt niet over naar commerciele makkelijk te verzinnen/mee te scoren hitjes.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:43 schreef Borkydude het volgende:
Boeiend, het klinkt goed. Wat maakt mij het nou uit of die dikzak Tim hem disst.
Er staat niets raars hoor, als jij hiphop begrippen niet kent waar ik over praat.. waarom reageer je dan.quote:
kkkkkhardquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:21 schreef _Liquid_ het volgende:
Er staat niets raars hoor, als jij hiphop begrippen niet kent waar ik over praat.. waarom reageer je dan.![]()
hun? Wat is er raar aan hun? En 'Ya rly'.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:38 schreef tonks het volgende:
[..]
kkkkkhard
gedist
Djiggy, Klopdokter, Tim en Excellent
negative
excellen
opgegeten
kktjappies
nix
hun
Ya rly![]()
Ya rly typte ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:41 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
hun? Wat is er raar aan hun? En 'Ya rly'.
Ga je me anders dissen kktjappie?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef _Liquid_ het volgende:
.. nee serieus, stil nu
Okee, dit is een beetje gay.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef _Liquid_ het volgende:
Stil maar, je kan niet altijd winnen vriendje![]()
.. nee serieus, stil nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |