Wat is er mis met Fatal1ty?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb een Fatal1ty () HS-1000 voor ong 50 euro.
Server is inmiddels up and runningquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef Blinker het volgende:
IP: 145.116.21.37, pass= kofkof
Niet. Alleen de naam al. Had liever Creative embleem gezien (al is het van Creative)quote:
Dat was het nieuws van vrijdag. Inmiddels is het zaterdag.quote:
Draai de game als admin. Dan zie je de pings. En verder ga niet naar het tabje serverbrowser rechts...quote:Op zondag 7 maart 2010 01:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vandaag voor het eerst echt problemen gehad. 2 keer terug naar desktop zonder melding (tijdens de server browser) en de server browser die gewoon echt helemaal kapot it.
Wil ik in een server die plek heeft zegt hij dat hij vol is, zie nooit pings staan, wat een verschrikkelijk systeem zeg
nou ja, heel langzaam denk ik niet. Wel langzamer. Een normale tank heeft dat ook.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:28 schreef Diamond3d het volgende:
Als ik in een tank zit kan ik heel langzaam draaien? Iemand enig idee of dit zo in het spel hoort.
Me muisgevoeligheid staat prima bij het lopen...
Met het spel zelf is (tot nu toe) niks mis. Wel met de servers maar ik ga er vanuit dat dit binnenkort geheel verholpen is.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:38 schreef BeamofLight het volgende:
Enfin, ik zie het wel weer. Het werkt allemaal niet en als het werkt dan werkt het ruk.
Ben ik even blij dat mijn 1500 euro op zak heb gehouden. Wilde een nieuwe computer kopen speciaal voor dit spel. Ik hoor alleen maar iedereen klagen.
Ga het wsl. ook doen. Ben bij BF2 ook ingestroomd toen het een half jaar of langer uit was en heb er de nodige uurtjes ingestopt. Zie op mijn salarisstrook dat mijn uurloon 24,92 is. Als ik die allemaal gewoon gewerkt had...quote:Op zondag 7 maart 2010 11:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah. BF2 was ook geen pareltje toen het released werd. En tuurlijk hoor je alleen maar de klagers. Als ik blij ben post ik niet op forums.Het is nog maar een week(!) uit. En staat nog in zn kinderschoenen. Het heeft gewoon tijd nodig en patches..
Ik zou het gewoon doen. Je moet het allemaal maar zelf weten. Ik vind het een machtig leuk spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |