Server is down. Lees het linkje dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:00 schreef Teteteterek het volgende:
kan opeens weer inloggen
serverlist blijft echter leeg
kwam anders net gewoon in een serverquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Server is down. Lees het linkje dan.
Ze zijn iig bezig volgens mij.
Haha. Wel erg jammer natuurlijk als eerste keer. Snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:09 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
kwam anders net gewoon in een server
lagde wel tering hard, maar ik heb mijn eerste gameplay ervaring gehad
Gedurende het hele weekend zal het nog wel meerdere keren down gaan. Ze blijven druk dingen upgraden/uitbreiden en aanpassen voorlopig.quote:
Het probleem ligt juist aan het serverpark. Als ze niets zouden doen, had je ook niets gehad.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:07 schreef Marurk het volgende:
Waarom doen ze dit niet gewoon op maandag ofzo als iedereen moet werken. Tering hey, ik wil spelen.
Ik zou er eventueel wel eentje op kunnen zetten als er animo voor isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:49 schreef Nuck.Chorris het volgende:
Ik zal eens kijken of ik nog ergens een ts servertje heb rondslingeren. Is misschien wel prettig als we met FOk!kers spelen. Bah, eindelijk lekker onderweg kapt de connectie er weer mee
gebruikt weinig.. vroeger toen men 56k modems had was het misschien een issue maar tegenwoordig heeft iedere TS server de maximale kwaliteit en heeft niemand last van een bandbreedte tekort.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zou er eventueel wel eentje op kunnen zetten als er animo voor is
Volgens mij verbruikt dat niet gigantisch veel bandbreedte.
Ik kom er niet op, welke poort? (ik gebruik overigens TS3)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef Blinker het volgende:
Ah ok, ik heb een thuisserver met als ISP surfnet (10/10 Mbit), dus zal wel lagfree werken.
Als iemand even wilt testen of het werkt?
IP: 145.116.21.37, pass= kofkof
Ik moet zelf ook nog een fatsoenlijke headset aanschaffen, maar wil er niet al teveel aan spenderen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:26 schreef J.Clarkson het volgende:
1 hele fucking match kunnen spelen sinds Woensdag...
Echt het EA van weleer.........
Ach ja, tot die tijd de SP. Ik zal jullie effe toevoegen.(als ik in kan loggen dammit)
Ik moet zeggen dat mijn Sharkoon headset best wel een must is voor het gamen.
Ahhh, het komt inderdaad doordat je TS3 gebruikt. Ik had TS2 geinstalleerd en ging er van uit dat het wel backwards compatible was.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:24 schreef Nuck.Chorris het volgende:
[..]
Ik kom er niet op, welke poort? (ik gebruik overigens TS3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |