Dan gaan we massaal stemmen voor zijn afwezigheidquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles beter dan meneer Uil die er straks weer 10 per uur plaatst
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Ll al aan het zweten bij z'n examen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 3,5 uur...en dan lekker een weekje vaaakaaansie![]()
Oh, en leuk dat jullie mijn leuke cadeau ook leuk vonden
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 3,5 uur...en dan lekker een weekje vaaakaaansie![]()
Oh, en leuk dat jullie mijn leuke cadeau ook leuk vonden
Lekker!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, ik ben in m'n uppie vrij, dus gewoon lekker thuis doen waar ik zin in heb en geen wekker hoeven zetten
quote:
Oeh, hij zocht toch een nieuwe naam?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles beter dan meneer Uil die er straks weer 10 per uur plaatst
Das ook wel fijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, ik ben in m'n uppie vrij, dus gewoon lekker thuis doen waar ik zin in heb en geen wekker hoeven zetten
quote:
Tnxquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]gefeliciteerd met je man
[..]
Oeh, hij zocht toch een nieuwe naam?
Ik heb altijd verplicht vakantie als we gesloten zijn, dus tussendoor voor de lol vrijnemen is niet echt handig hierquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das ook wel fijndat wil ik ook nog wel eens doen als het lekker weer is
Ze denken vaak dat ie een vrouw isquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze denken vaak dat ie een vrouw is
En dan als ondertitel "uw onderbroek is vuil"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze denken vaak dat ie een vrouw is
MeneerDeUil moet wel een optie zijn denk ik
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan is ondertitel "uw onderbroek is vuil"![]()
![]()
Oh ja kweet hetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx![]()
[..]
Ik heb altijd verplicht vakantie als we gesloten zijn, dus tussendoor voor de lol vrijnemen is niet echt handig hier![]()
Ik wil eiks de zolder es gaan opruimen, maar ik plan niets...want dan komt er toch niets van
Zo'n 9 weken per jaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ja kweet hetgelukkig zijn ze bij ons regelmatig gesloten dus dat zal bij jou vast ook wel zijn.
Dat is wel redelijk 45 dagen vrijquote:
Is idd erg lekker ja.quote:
Zullen we m voor m maken???quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan als ondertitel "uw onderbroek is vuil"![]()
![]()
Nou dat geloof ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is idd erg lekker ja.
En sinds we een nieuwe collega erbij hebben is het ook wat makkelijker als je es een dagje vrij wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |