Oh!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef gateway het volgende:
Pfff, het alarm uitzetten is wel ff wennen... ondanks dat het een touchscreen is, moet je het alarm stoppen door met je vinger over de rode balk met "stop"erin van links naar rechts bewegen (ik moest het ook googlen om erachter te komen)
Zelfde voor opnemen btw!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:55 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Oh!Ik vond het ook al geen vooruitgang, maar als het zo gaat is het wel grappig.
Ja, maar als je niet op wil nemen, hoe krijg je dan je geluid uit? In de vorige versie was er een knop voor geluid uit zodat de telefoon wel bleef overgaan, maar zonder dat je het hoorde. Handig in vergaderingen bijvoorbeeld (en ja, ik weet dat ik ook vantevoren het geluid uit zou kunnen zetten, maar dat vergeet ik nu eenmaal vaak)...quote:
Telefoon kantelen/draaien.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet op wil nemen, hoe krijg je dan je geluid uit? In de vorige versie was er een knop voor geluid uit zodat de telefoon wel bleef overgaan, maar zonder dat je het hoorde. Handig in vergaderingen bijvoorbeeld (en ja, ik weet dat ik ook vantevoren het geluid uit zou kunnen zetten, maar dat vergeet ik nu eenmaal vaak)...
als je dat niet uitgezet hebt in de instellingenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Telefoon kantelen/draaien.
Dan springt ie in 'mute'.
Uiteraard.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:02 schreef gateway het volgende:
[..]
als je dat niet uitgezet hebt in de instellingen
nog geen last van gehad, maar gebruik de telefoon ook nauwelijks, op de bouw is dat neit zo handigquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:48 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de mute tip. Het werkt helaas niet altijd, maar dat is in ieder geval beter dan helemaal niet.
Sinds de update heb ik nu het probleem dat wanneer ik fotos heb gemaakt, dat de telefoon dan warmt wordt en dat de accu leeggetrokken wordt. Het lijkt wel alsof er ergens een proces blijft draaien wat ik niet uit kan zetten. Zelf met een accu van 100% vol is de telefoon na een nacht compleet leeg. Nadat de telefoon opnieuw is aangezet, werkt alles weer zoals het hoort.
Hebben meer mensen hier last van en zo ja, wat heb je er tegen gedaan?
ik heb steeds dat die email configurator opstart, terwijl ik handmatig al e-mail heb ingesteld.... Die gaat ook steeds netwerkverbindingen testen... Argh. Wordt er gek van, kuttelefoon.... In de handleiding ook niks over die configurator....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:13 schreef ManAtWork het volgende:
Als gevolg van wat errors heb ik een harde reset gedaan.
Vreemd genoeg was toen de slide functie bij het bellen en bijv. het alarm (de rode en groene balk) verdwenen en heb ik de oude toetsen weer.
Helaas was ook mijn mail op het hoofdscherm verdwenen. En nog steeds heeft ie moeite met het kiezen van een internetverbinding.
Ik ben bang dat ik alleen een gehele reset kan doen en alles opnieuw moet installeren.
(Of zit er toch ergens een soort van 'herstel' functie verborgen die alle instellingen behoudt maar en de software 'repareert'?)
Het vreemde is dat ik m.i. niks heb veranderd in de instellingen. Ik kan dan ook niet bedenken waarom het nu opeens niet mee of anders werkt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef gateway het volgende:
[..]
ik heb steeds dat die email configurator opstart, terwijl ik handmatig al e-mail heb ingesteld.... Die gaat ook steeds netwerkverbindingen testen... Argh. Wordt er gek van, kuttelefoon.... In de handleiding ook niks over die configurator....
Klinkt misschien gek: heb je het geheugenkaartje er uit gehaald en dan geprobeerd op te starten?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oke, na vanavond doet m'n 5800 echt helemaal niets meer.
Hij stond aan, maar hij kon niet van de toetsblokkering af (vraag me niet hoe dat dan weer komt), aan en uitzetten kon dus ook niet. Heb toen maar de batterij verwijderd, maar nu gaat 'ie niet meer aan.
Ook als ik 'm aan de PC koppel gebeurt er niets.
Iemand nog een idee? Heb gekeken naar een reset, maar daarvoor moet je telefoon aan staan
Ja, heb ik geprobeerd, maar dat hielp helaas ook niet. Ja, batterij is ook vol.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek: heb je het geheugenkaartje er uit gehaald en dan geprobeerd op te starten?
Is wel vreemd dat ie helemaal niet opstart. Neem aan dat de batterij wel vol is? Anders even aan de oplader hangen,...
Je moet wel online gaan maar dat kan ook via je wifi verbinding in plaats van internet via de telefoon.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:12 schreef gateway het volgende:
Hoe kan je nou zonder online te gaan toch adressen zoeken? Wat moet je daarvoor doen? ik krijg het niet voor mekaar???
ik dacht dat je door de kaarten te downloaden naar je toestel ook offline naar adressen kon zoeken? zodat je bv in het buitenland op vakantie gewoon kan navigeren?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:44 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je moet wel online gaan maar dat kan ook via je wifi verbinding in plaats van internet via de telefoon.
Vereiste is uiteraard wel dat je de beschikking hebt over een wifi verbinding.
Heb het net even getest: die van mij zoekt gewoon offline naar het adres. Dus misschien heb je ergens een instelling staan dat ie automatisch verbinding wil maken. (Bij mij vraagt ie niet eens of er verbinding gemaakt moet worden.)quote:Op maandag 21 juni 2010 12:05 schreef gateway het volgende:
[..]
ik dacht dat je door de kaarten te downloaden naar je toestel ook offline naar adressen kon zoeken? zodat je bv in het buitenland op vakantie gewoon kan navigeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |