abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 mei 2010 @ 18:55:15 #176
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_81797571
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef gateway het volgende:
Pfff, het alarm uitzetten is wel ff wennen... ondanks dat het een touchscreen is, moet je het alarm stoppen door met je vinger over de rode balk met "stop"erin van links naar rechts bewegen (ik moest het ook googlen om erachter te komen )
Oh! Ik vond het ook al geen vooruitgang, maar als het zo gaat is het wel grappig.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:13:13 #177
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_81803980
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:55 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

Oh! Ik vond het ook al geen vooruitgang, maar als het zo gaat is het wel grappig.
Zelfde voor opnemen btw!
  Moderator zondag 23 mei 2010 @ 21:20:05 #178
45833 crew  Fogel
pi_81804378
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:13 schreef Haunter het volgende:

[..]

Zelfde voor opnemen btw!
Ja, maar als je niet op wil nemen, hoe krijg je dan je geluid uit? In de vorige versie was er een knop voor geluid uit zodat de telefoon wel bleef overgaan, maar zonder dat je het hoorde. Handig in vergaderingen bijvoorbeeld (en ja, ik weet dat ik ook vantevoren het geluid uit zou kunnen zetten, maar dat vergeet ik nu eenmaal vaak)...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zondag 23 mei 2010 @ 21:36:48 #179
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_81805583
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ja, maar als je niet op wil nemen, hoe krijg je dan je geluid uit? In de vorige versie was er een knop voor geluid uit zodat de telefoon wel bleef overgaan, maar zonder dat je het hoorde. Handig in vergaderingen bijvoorbeeld (en ja, ik weet dat ik ook vantevoren het geluid uit zou kunnen zetten, maar dat vergeet ik nu eenmaal vaak)...
Telefoon kantelen/draaien.
Dan springt ie in 'mute'.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 24 mei 2010 @ 10:02:40 #180
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_81821459
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:36 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Telefoon kantelen/draaien.
Dan springt ie in 'mute'.
als je dat niet uitgezet hebt in de instellingen
  maandag 24 mei 2010 @ 10:16:44 #181
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_81821763
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:02 schreef gateway het volgende:

[..]

als je dat niet uitgezet hebt in de instellingen
Uiteraard.
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:28:18 #182
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_81967519
Sinds gisteren heb ik een vervelend geintje.
De browser van Nokia liep vast waarna ik de telefoon heb uitgezet. Daarna, net als anders, weer opstarten, mooi wit scherm met blauwe Nokia letters en poef, telefoon schakelt weer uit.
Nogmaals proberen, zelfde verhaal.
Ingeving: geheugenkaartje eruit en dan opstarten. Tadaa, geen probleem.
Maar iedere keer als ik nu opstart met het geheugenkaartje erin, start de telefoon niet door.
Ik heb het kaartje al even gecontroleerd op fouten en er was één foutje gevonden. Toch was dat niet de oplossing. Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen afgezien van een nieuw kaartje kopen?
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 13:48:34 #183
45833 crew  Fogel
pi_81968297
Bedankt voor de mute tip. Het werkt helaas niet altijd, maar dat is in ieder geval beter dan helemaal niet.

Sinds de update heb ik nu het probleem dat wanneer ik fotos heb gemaakt, dat de telefoon dan warmt wordt en dat de accu leeggetrokken wordt. Het lijkt wel alsof er ergens een proces blijft draaien wat ik niet uit kan zetten. Zelf met een accu van 100% vol is de telefoon na een nacht compleet leeg. Nadat de telefoon opnieuw is aangezet, werkt alles weer zoals het hoort.
Hebben meer mensen hier last van en zo ja, wat heb je er tegen gedaan?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:30:39 #184
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_81982502
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:48 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de mute tip. Het werkt helaas niet altijd, maar dat is in ieder geval beter dan helemaal niet.

Sinds de update heb ik nu het probleem dat wanneer ik fotos heb gemaakt, dat de telefoon dan warmt wordt en dat de accu leeggetrokken wordt. Het lijkt wel alsof er ergens een proces blijft draaien wat ik niet uit kan zetten. Zelf met een accu van 100% vol is de telefoon na een nacht compleet leeg. Nadat de telefoon opnieuw is aangezet, werkt alles weer zoals het hoort.
Hebben meer mensen hier last van en zo ja, wat heb je er tegen gedaan?
nog geen last van gehad, maar gebruik de telefoon ook nauwelijks, op de bouw is dat neit zo handig zeker niet zonder hoesje die had al binnen moeten zijn...
  zaterdag 29 mei 2010 @ 21:13:02 #185
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_82074135
Als gevolg van wat errors heb ik een harde reset gedaan.
Vreemd genoeg was toen de slide functie bij het bellen en bijv. het alarm (de rode en groene balk) verdwenen en heb ik de oude toetsen weer.
Helaas was ook mijn mail op het hoofdscherm verdwenen. En nog steeds heeft ie moeite met het kiezen van een internetverbinding.
Ik ben bang dat ik alleen een gehele reset kan doen en alles opnieuw moet installeren.

(Of zit er toch ergens een soort van 'herstel' functie verborgen die alle instellingen behoudt maar en de software 'repareert'?)
  zaterdag 29 mei 2010 @ 21:36:47 #186
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_82075568
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:13 schreef ManAtWork het volgende:
Als gevolg van wat errors heb ik een harde reset gedaan.
Vreemd genoeg was toen de slide functie bij het bellen en bijv. het alarm (de rode en groene balk) verdwenen en heb ik de oude toetsen weer.
Helaas was ook mijn mail op het hoofdscherm verdwenen. En nog steeds heeft ie moeite met het kiezen van een internetverbinding.
Ik ben bang dat ik alleen een gehele reset kan doen en alles opnieuw moet installeren.

(Of zit er toch ergens een soort van 'herstel' functie verborgen die alle instellingen behoudt maar en de software 'repareert'?)
ik heb steeds dat die email configurator opstart, terwijl ik handmatig al e-mail heb ingesteld.... Die gaat ook steeds netwerkverbindingen testen... Argh. Wordt er gek van, kuttelefoon.... In de handleiding ook niks over die configurator....
  zaterdag 29 mei 2010 @ 21:44:03 #187
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_82076086
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef gateway het volgende:

[..]

ik heb steeds dat die email configurator opstart, terwijl ik handmatig al e-mail heb ingesteld.... Die gaat ook steeds netwerkverbindingen testen... Argh. Wordt er gek van, kuttelefoon.... In de handleiding ook niks over die configurator....
Het vreemde is dat ik m.i. niks heb veranderd in de instellingen. Ik kan dan ook niet bedenken waarom het nu opeens niet mee of anders werkt.
  zondag 30 mei 2010 @ 10:37:33 #188
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_82092090
Update: Had vannacht een ingeving. Heb bij iemand anders een nieuw netwerk ingesteld. Blijkbaar heb ik aangegeven dat dit netwerk standaard is (verklaart het vinkje!) zodat mijn eigen netwerk niet meer gezocht werd. Nu alleen nog het probleem van de geheugenkaart zien te achterhalen. (De rode en groene slide-balk laat ik wel voor wat het is. Heb nu de oude vertrouwde buttons terug.)
pi_82176976
Hoe kopieer ik eigenlijk berichten van mijn telefoon naar de pc (niet als backup, maar als leesbaar)? In OVI Suite in de berichten op kopiëren klikken werkt niet want dat is 'grijs' gemarkeerd.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:27:05 #190
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_82178400
Ik gebruik daarom ook nog de ouderwetse PC Suite. Ook omdat die kan sync-en met Outlook (geen idee of dat ondertussen in Ovi Suite is ingevoerd.
In PC Suite kun je nl. de berichten wel lezen, beantwoorden en doorsturen. (Mensen vragen zich wel eens af, hoe ik zo snel terug kan SMS-en. )
pi_82735790
Oke, na vanavond doet m'n 5800 echt helemaal niets meer.
Hij stond aan, maar hij kon niet van de toetsblokkering af (vraag me niet hoe dat dan weer komt), aan en uitzetten kon dus ook niet. Heb toen maar de batterij verwijderd, maar nu gaat 'ie niet meer aan.
Ook als ik 'm aan de PC koppel gebeurt er niets.

Iemand nog een idee? Heb gekeken naar een reset, maar daarvoor moet je telefoon aan staan
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 13 juni 2010 @ 12:15:30 #192
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_82736340
http://www.applicationsno(...)-nokia-5800-5530-x6/

al gezien? Daarmee kan je live het WK bijhouden
  zondag 13 juni 2010 @ 13:21:59 #193
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_82738483
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oke, na vanavond doet m'n 5800 echt helemaal niets meer.
Hij stond aan, maar hij kon niet van de toetsblokkering af (vraag me niet hoe dat dan weer komt), aan en uitzetten kon dus ook niet. Heb toen maar de batterij verwijderd, maar nu gaat 'ie niet meer aan.
Ook als ik 'm aan de PC koppel gebeurt er niets.

Iemand nog een idee? Heb gekeken naar een reset, maar daarvoor moet je telefoon aan staan
Klinkt misschien gek: heb je het geheugenkaartje er uit gehaald en dan geprobeerd op te starten?
Is wel vreemd dat ie helemaal niet opstart. Neem aan dat de batterij wel vol is? Anders even aan de oplader hangen,...
pi_82741515
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:21 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Klinkt misschien gek: heb je het geheugenkaartje er uit gehaald en dan geprobeerd op te starten?
Is wel vreemd dat ie helemaal niet opstart. Neem aan dat de batterij wel vol is? Anders even aan de oplader hangen,...
Ja, heb ik geprobeerd, maar dat hielp helaas ook niet. Ja, batterij is ook vol.
Heb inmiddels ook een of andere reset (groene knop, rode knop, cameraknop indrukken en dan aanzetten), maar dat helpt ook niet.
Dus dat wordt morgen even naar de winkel toe denk ik.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
pi_82746591
Nou, net zo plotseling als 'ie er mee ophield is 'ie weer gaan werken.
Mooi.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:12:48 #196
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_83018428
Hoe kan je nou zonder online te gaan toch adressen zoeken? Wat moet je daarvoor doen? ik krijg het niet voor mekaar???
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:44:30 #197
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_83019203
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:12 schreef gateway het volgende:
Hoe kan je nou zonder online te gaan toch adressen zoeken? Wat moet je daarvoor doen? ik krijg het niet voor mekaar???
Je moet wel online gaan maar dat kan ook via je wifi verbinding in plaats van internet via de telefoon.
Vereiste is uiteraard wel dat je de beschikking hebt over een wifi verbinding.
pi_83041728
Hier draait ook V50. Moest wel een klein trucje bij te pas komen, maar dan heb je ook wat. Verder is mijn favoriete 5800 tool toch wel Snaptu. Wat een ideale toepassing!
Theme: Symbian^3 Rugges theme.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:05:04 #199
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_83092551
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:44 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Je moet wel online gaan maar dat kan ook via je wifi verbinding in plaats van internet via de telefoon.
Vereiste is uiteraard wel dat je de beschikking hebt over een wifi verbinding.
ik dacht dat je door de kaarten te downloaden naar je toestel ook offline naar adressen kon zoeken? zodat je bv in het buitenland op vakantie gewoon kan navigeren?
  maandag 21 juni 2010 @ 12:55:22 #200
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_83094031
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:05 schreef gateway het volgende:

[..]

ik dacht dat je door de kaarten te downloaden naar je toestel ook offline naar adressen kon zoeken? zodat je bv in het buitenland op vakantie gewoon kan navigeren?
Heb het net even getest: die van mij zoekt gewoon offline naar het adres. Dus misschien heb je ergens een instelling staan dat ie automatisch verbinding wil maken. (Bij mij vraagt ie niet eens of er verbinding gemaakt moet worden.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')