Hier beginnen ze daar ook live mee op Eurovision in Concert en dan gaan ze over op Eastern European Kind Of Funkquote:Op zondag 25 april 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
Een ander nummer van InCulto, gisteravond tijdens Eurovision in Concert.
Welcome to Lithuania!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik zal de volgende keer het topic wat beter lezen.
quote:De eerste repetitie van InCulto is vandaag zonder problemen verlopen. Ze laten duidelijk zien plezier in het optreden te hebben.
Aangezien de groep duidelijk laat zien hun instrumenten te missen, komt lid zes van de groep de vijf heren plastic instrumenten brengen. Op de achtergrond zijn poppetjes te zien die de bewegingen van de groep volgen. Ook gaan dit keer de broeken weer uit en staan de heren in glitterbroekjes.
De zang klinkt goed, alleen maakt de act te weinig indruk om net als in 2006 voor een Litouwse verrassing te zorgen.
Ik was voor precies hetzelfde ook bang.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef Dirkh het volgende:
Ik was er al bang voor dat ze die nepinstrumenten zouden gaan gebruiken. Als ze hun eigen instrumenten zouden gebruiken, dan zou het stukken beter zijn.
Ja maar dan staan ze er niet de hele tijd zo "kaal" bij, dan playbacken ze de muziek maar zou ik zeggen. Ik vind de nep instrumenten ook echt afbreuk doen aan de hele act.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was voor precies hetzelfde ook bang.
Maar het punt is dat er niet live gespeeld wordt (door niemand, het is allemaal onversterkt als ze al met een instrument staan en de muziek staat op een band) op een Eurovisie Songfestival. Dus dan hebben die instrumenten ook weinig zin. Echt heel jammer
Ik ook. Die stomme plastic dingen. Ze moeten lekker chaotisch studentikoos op dat podium staan, zoals wij ze gezien hebben. Niet zo'n ingestudeerde act met plastic zooi. En de band is op de een of andere manier ook slecht lijkt wel, de muziek komt lang niet zo tof over als live. Niet zo enthousiast en opzwepend ofzo, ik weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar dan staan ze er niet de hele tijd zo "kaal" bij, dan playbacken ze de muziek maar zou ik zeggen. Ik vind de nep instrumenten ook echt afbreuk doen aan de hele act.
Mee eens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Die stomme plastic dingen. Ze moeten lekker chaotisch studentikoos op dat podium staan, zoals wij ze gezien hebben. Niet zo'n ingestudeerde act met plastic zooi. En de band is op de een of andere manier ook slecht lijkt wel, de muziek komt lang niet zo tof over als live. Niet zo enthousiast en opzwepend ofzo, ik weet niet wat het is.
Ik mis de eendenfluitjes en het is te statisch. Toch geen winnaar.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:26 schreef Greys het volgende:
Ik vind die tweede repetitie echt een stuk beter dan de eersteHier nog een filmpje van betere kwaliteit.
De zanger is bijzonder goed bij stem en ik vind de act nog wat rommelig, maar het heeft zeker wel zijn charme. En dat moment dat ze ineens in die korte glitterbroekjes staan blijft leuk
<object width="610" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fD1o79Njk44&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/fD1o79Njk44&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="610" height="385"></embed></object>
Ik had ze hoog zitten tot ik de eerste beelden vanuit Oslo zag. Dat lijkt in de verste verte niet op wat ze werkelijk kunnen. Jammer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |