kon je een vrijstelling mee verdienen als je samen met iemand sanna en eric ongezien kon achtervolgen met een cameraploeg achter je aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zeker niet goed opgelet, maar wat zat er dan in de 'lege' koffer?
Dus dat is ook al een motief voor Kim waarom ze die koffer wilde, zodat de andere kandidaten geen kans hadden op de vrijstelling. Als mol heb je daar natuurlijk geen reet aan, maar daarom niet minder leuk om hem van andere kandidaten weg te kapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kon je een vrijstelling mee verdienen als je samen met iemand sanna en eric ongezien kon achtervolgen met een cameraploeg achter je aan
Heb ook al zitten zoeken naar de afstand tussen Lisse en Tokyo maar kan er helemaal niks mee. Buiten het feit dat je niet weet van welk punt in Lisse naar welk punt in Tokyo dus dat is een beetje lastig... zou me niks verbazen als in de terugblik blijkt dat daar weer zo'n vergezochte hint in zit die niemand had kunnen zien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Kan ik alleen maar denken aan al die Japanners die straks weer op de Keukenhof rondlopen.
lisse gaat toch hierover : http://wiewasdemol.nl/aflevering/nl_S05E01/quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:06 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Heb ook al zitten zoeken naar de afstand tussen Lisse en Tokyo maar kan er helemaal niks mee. Buiten het feit dat je niet weet van welk punt in Lisse naar welk punt in Tokyo dus dat is een beetje lastig... zou me niks verbazen als in de terugblik blijkt dat daar weer zo'n vergezochte hint in zit die niemand had kunnen zien.
Volgens wiki heeft lisse een vogelwijk... Sanne Vogel dan toch misschien? Zou wel heel ver gezocht zijn...
Ik weet het echt niet... Ik hou het nog steeds op Erik. Niets is immers wat het lijkt.
oooeh rebound. Volgende week is hij er zeker weer bij! Krijg je dat... mensen die terug komenquote:schemer Wat kunnen ze toch veel met animatie en special effects tegenwoordig. Het leek gisteren net alsof ik eruit moest. Heel knap.
om iemand die anders denkt dan jij een debiel te noemen gaat me wat ver. waarom nou altijd dat scheldenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Damn zeg sommige hier slaan echt door zeg
vogelbuurt, 3 kleurenjurk , maskeren. Hahaha wat een debielen
Ik dacht ook dat het Erik was, maar aangezien Arjen vol op Erik zat en er nu uit moet vrees ik dat hij het niet is. Frits, Sanne en Erik verdachten alledrie (onder andere) Kim en mochten blijven. Ik denk inmiddels toch dat Kim de mol is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:26 schreef TheFrankey het volgende:
Ik blijf zeggen dat het Erik is. Het doet hem allemaal niets...de spellen niet, de eliminatie niet, de onderlinge 'ruzies' niet. Niets zie je aan hem.
En in een eerder programma waar hij en zijn dochter ergens in Afrika in een ziekenhuis aan het werk waren zag je dat hij wel degelijk heel veel geeft om omgeving, reacties etc.
Dus hij is de mol. Definitief.
users voor debielen uitmaken is slim?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Damn zeg sommige hier slaan echt door zeg
vogelbuurt, 3 kleurenjurk , maskeren. Hahaha wat een debielen
Het leek net alsof Arjen eruit ging, maar dat is stiekem niet zo en hij dus gewoon de Molquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
oooeh rebound. Volgende week is hij er zeker weer bij! Krijg je dat... mensen die terug komen
Sanne is als derde te zien in het introfilmpje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat mij opvalt is de steeds terugkomende 3
De terugblikaflevering wordt ieder jaar in Lisse opgenomen. En in Lisse krijg je te horen wie de mol is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
lisse gaat toch hierover : http://wiewasdemol.nl/aflevering/nl_S05E01/
je aangesproken voelen wel???quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
users voor debielen uitmaken is slim?
verbeter de wereld en begin bij jezelf laat mensen gewoon in hun waardequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hahaha ga huilen!! sporen doen ze niet iig!
Lees nou nog eens goed terug en bedenk dan dat iemand met zn volle verstand dat soort theoriën gaat bedenken...
Dan zit er echt een boutje los in je hersenpan hoor
Nee, hier was het ook een schok, en we zaten helemaal te hopen dat Sanne mocht vertrekkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet verwacht dat Arjen de afvaller is. ik had Kim als afvaller. Erik is de Mol
Ik hoop dat Sanne niet de mol isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hier was het ook een schok, en we zaten helemaal te hopen dat Sanne mocht vertrekken![]()
Nou weet ik het niet meer
Dat is op 6 februari opgenomenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
De terugblikaflevering wordt ieder jaar in Lisse opgenomen. En in Lisse krijg je te horen wie de mol is.
Ah gos, dat lijkt me idd waardeloosquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Vlindur het volgende:
Echt, met 10 minuten vertraging WIDM kijken omdat de baby nog in bad moest en dan onder tussen Twitteren is niet tof..
Ze waren net bij het stemmen aangekomen toen ik las dat mijn HELD er uit lag
Hier net zo, ik zat ook te hopen dat Sanne kon vertrekken en ik weet het nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hier was het ook een schok, en we zaten helemaal te hopen dat Sanne mocht vertrekken![]()
Nou weet ik het niet meer
Eigen schuld, twitterenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Vlindur het volgende:
Echt, met 10 minuten vertraging WIDM kijken omdat de baby nog in bad moest en dan onder tussen Twitteren is niet tof..
Ze waren net bij het stemmen aangekomen toen ik las dat mijn HELD er uit lag
Ik ben al zo ver dat ik Kim al leuk begin te vinden, maar Sanne is of wel de mol en dan speelt ze het verschrikkelijk irritant, en dus geen leuke mol, of ze is de mol niet en dan vind ik Sanne simpelweg niet leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier net zo, ik zat ook te hopen dat Sanne kon vertrekken en ik weet het nu ook niet meer.
Ik heb nog liever Kim als mol dan Sanne.
Don't feed the trollquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
verbeter de wereld en begin bij jezelf laat mensen gewoon in hun waarde
je gaat mensen geen Debiel noemen.
Ik blijf ook bij Frits, misschien wel juist omdat ik niet echt een idee heb waarom dan precies.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:51 schreef Maartel het volgende:
Frits vind ik nog altijd de mol. Puh!
Inderdaad, hoewel nog steeds een hoop, het laagste aantal kijkers tot nu toe dit seizoen: 1.348.000.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:16 schreef broer het volgende:
Ik heb trouwens het vermoeden dat veel vaste kijkers het vergeten zijn. Normaal gesproken gaan de topics er op donderdagavond toch een stukje sneller doorheen.
Ja, heb hem er al een uurtje op. Weer eens wat anders dan 3fmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zo meteen ..heb je radio2 aanstaan?
Radio 2 is mooier dan 3fmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, heb hem er al een uurtje op. Weer eens wat anders dan 3fm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |