Ja maar hoe kan hij de Mol zijn als Arjen eruit vloog?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Hmm, hij zegt dat ie ervan overtuigd was dat hij eruit zou gaan maar aan zn reactie was dat niet te zien. geen opluchting of wat dan ook...
Idd ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Hmm, hij zegt dat ie ervan overtuigd was dat hij eruit zou gaan maar aan zn reactie was dat niet te zien. geen opluchting of wat dan ook...
Logisch!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:37 schreef n0ir het volgende:
Ik vind denk ik Sanne lekkerder dan Kim.
Ik kijk het programma Wie is... De Lekkerste.
Straks ff terugkijken!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef Vlindur het volgende:
Dat bord!
Zagen jullie dat?
MIKLOM stond daar toch?
Kim is de mol!
niet gezien..quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef Vlindur het volgende:
Dat bord!
Zagen jullie dat?
MIKLOM stond daar toch?
Kim is de mol!
Hij had een natte droom en toen waren al zijn aanwijzingen verdwenen, daarom moest hij wat gokken en ligt hij eruit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
'hij sliep met het molboekje in zn onderbroek'
tja, wat moeten we daarvan denken
dat denk ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had een natte droom en toen waren al zijn aanwijzingen verdwenen, daarom moest hij wat gokken en ligt hij eruit.
Misschien heet z´n dochter Sanne en heeft ie graag onderscheid omdat ie anders in de war raakt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
Waarom zegt Erik altijd Sanne Vogel en niet gewoon Sanne?
Bij de andere doetie dat toch ook?
Ouwemannenplagerijtje. Stiekem geilt ie op haar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
Waarom zegt Erik altijd Sanne Vogel en niet gewoon Sanne?
Bij de andere doetie dat toch ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |