Nopequote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:54 schreef Dutchskill het volgende:
Saints row bundle versie is dat met Saints row 2 ?
Ga ik even opzoeken, als het zo is verander ik m'n prijs direct.. kon dit spel niet op marktplaats vinden dus weet niet of m'n prijs goed is. Maar bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:11 schreef Remco-TXL het volgende:
Die dragonball z burst limit zou ik nog eens goed nakijken met de prijs. Adviesprijs zit namelijk op 30euro nieuw.
Deal PM me je gegevens maar even.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:08 schreef Leonatos het volgende:
Prince of Persia en Assassins Creed samen voor de vraagprijs van 16,50 excl verzendkosten
Nee sorry da's te weinig. Blijf bij de vraagprijs.quote:
Heeft iemand de vraagprijs geboden, dus neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Prince of Persia/Assassijnen Eed: 15 inclusief?
Tsjah, je kan ook van jezelf zeggen 'kinderachtig dat ik 1 euro onder de toch al lage vraagprijs ga zitten'quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Kinderachtig dat het op één euro af wordt gekapt. Maar helaas
Beste MoFoMo,quote:Op maandag 8 maart 2010 21:25 schreef MoFoMo het volgende:
Ben zeer geinteresseerd in die SR bundel, een paar vraagjes:
-Komt het in één pakketje
- Is ie in goede staat.
-Is het tweede deel leuker.
Bij voorbaat dank
deal, u've got pmquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:22 schreef TimVerfbom het volgende:
10 euro incl. voor Banjo-Kazooie Boutjes & Moertjes
PM gelezen? en tevens KICKquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:22 schreef TimVerfbom het volgende:
10 euro incl. voor Banjo-Kazooie Boutjes & Moertjes
Centjes zijn net overgemaaktquote:
Nice! ga ik ff een ritje maken naar de brievenbus!quote:
toppie! veel plezier ermeequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:14 schreef TimVerfbom het volgende:
Banjo & Kazooie net uit de brievenbus gevist. Erg netjes ingepakt en in toppie staatThanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |