Nerds maken de beste metalheadsquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:59 schreef GimmeGore het volgende:
NERDALERT!!!
Subtielquote:@ Heartwork, dan moet je of wel een veenlijk zijn, of je kijkt naar de verkeerde festivals
Nee dat ben ik nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ben jij dan zo'n gastje van een jaar of 16, haar tot op je schouders en zo'n foute lange leren jas uit de large die me op de krommedijk altijd zo uber vriendelijk toe zwaait?![]()
Welke Fokker speelt er in Anathema dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, da's gewoon je groupie.
Ik ben iig 23-4 in de Bibelot om een fokker live te aanschouwen, dus ik merk het dan wel hoe het geluid is.
Was jij dat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, bij de CD-release van Autumn. Nu ga je hem zeker ondervragen over mij?.
Ah, eens even zoeken danquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het nieuwe album van Alcest is inmiddels geleakt en ik moet zeggen dat hij lekker klinkt!
... Metaljan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat ben ik nietIk ben het broertje van Metaljan
![]()
Ja Metaljan jaquote:
Niet in Anathemaquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Welke Fokker speelt er in Anathema dan?![]()
quote:Was jij dat?
The Wounded?quote:
Lachen filmpje, Ik vind er geen reet aan, dan ben je ziek in je hoofd. Waarom sta je niet binnen? Ik heb alles al op cd. Hahaha leek jiskefet wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:08 schreef GimmeGore het volgende:
De gozer met het Nile shirt, het biertje en zonder vrienden.
Dát is Metaljan
Door dat filmpje wel jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:58 schreef Darkestrah het volgende:
En Metaljan is echt een soort legende ofzo?
je moet die gothic aflevering eens kijken. Die is ook belachelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Lachen filmpje, Ik vind er geen reet aan, dan ben je ziek in je hoofd. Waarom sta je niet binnen? Ik heb alles al op cd. Hahaha leek jiskefet wel.
Wie?quote:
Maarre woonde hij niet in Sliedrecht?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja Metaljan ja![]()
Zo noemt hij zichzelf op forums altijden irl bij metalconcerten in het verleden ook.
Alblasserdamquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:28 schreef heartwork het volgende:
[..]
Maarre woonde hij niet in Sliedrecht?
En Gimmegore, veenlijk.. ach.. ik heb mijn oren altijd dicht gehouden voor bands die geen black metal speelden. Het is dat ik verhuisd en afgestudeerd ben en dus andere vrienden heb leren kennen dat ik mijn blik iets ruimer opstel. Maar wanneer ik op de bandlijst van oa. wacken kijk zie ik echt een shitload aan bands staan die ik niet ken hoor.
Ik noem een : Astral Doors, Atrocity, Broilers, By The Patient, Crucified Barbara, Dead Means Nothing, Debauchery (tot nu toe de enige in de lijst die nog een beetje oke klinkt voor mij,, kut zanger), Degradead..
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb echt serieus nog nooit van deze bands gehoord.
Maar hoe onnozel jij me ook mag vinden omdat ik die bands niet ken.. soit.
Liever 300 bands die ik door en door ken, dan 3 terra gig gedownloade nummers op je pc.
maar hij was altijd in Elektra.. Oh wacht, dat is ook ' om de hoek' , haha.quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:32 schreef heartwork het volgende:
[..]
maar hij was altijd in Elektra.. Oh wacht, dat is ook ' om de hoek' , haha.
Kun je iemand missen in de Elektra dan ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
dan moet jij mij ook wel eens gezien hebben
Duidelijk dat je van black houdt, je neemt alles veel te serieusquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:28 schreef heartwork het volgende:
[..]
Maarre woonde hij niet in Sliedrecht?
En Gimmegore, veenlijk.. ach.. ik heb mijn oren altijd dicht gehouden voor bands die geen black metal speelden. Het is dat ik verhuisd en afgestudeerd ben en dus andere vrienden heb leren kennen dat ik mijn blik iets ruimer opstel. Maar wanneer ik op de bandlijst van oa. wacken kijk zie ik echt een shitload aan bands staan die ik niet ken hoor.
Ik noem een : Astral Doors, Atrocity, Broilers, By The Patient, Crucified Barbara, Dead Means Nothing, Debauchery (tot nu toe de enige in de lijst die nog een beetje oke klinkt voor mij,, kut zanger), Degradead..
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb echt serieus nog nooit van deze bands gehoord.
Maar hoe onnozel jij me ook mag vinden omdat ik die bands niet ken.. soit.
Liever 300 bands die ik door en door ken, dan 3 terra gig gedownloade nummers op je pc.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:12 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
10 tracks, 66 gitaarsolo's. 17 mei.
Ja, dan is het niet kvlt, trve, grimm en frostbitten meer natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:38 schreef heartwork het volgende:
Vroegah werden er nog weleens bm avonden gehouden, maar sinds er steeds meer buitenstaanders binnen kwamen steeds minder gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |