Dan heeft de deurwaarder WInston's huis kaalgeplukt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Kan het huis van Bogarde niet meer terugvinden op Funda...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel:
http://www.funda.nl/koop/(...)dorperweg-510/fotos/
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Praat voor jezelfIk ben toch ook echt Amsterdams en vindt dit niet grappig. Lijkt mij eerder hooliganhumor. En Amsterdamse humor verfijnd... Als jij jouw humor en amsterdamse humor ééndezelfde vindt gaat dat dus ook niet op...
Daar zou ik niet willen wonen....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel:
http://www.funda.nl/koop/(...)dorperweg-510/fotos/
Heb je iets gezegd tegen dat grietje?quote:
quote:
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Ik denk dat ik wel behoorlijk grove humor heb....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch is er wel degelijk verschil tussen de humor in Amsterdam en rotterdam.
Die van Amsterdam is wat verfijnder, terwijl die van rotterdam wat platvloerser is.
Niks mis mee, so be it...
Oerlelijk alhoewel ik wel heel goed raad zou weten met die wijnkelder: ombouwen tot bierkelderquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel eerst even bijna 3 miljoen neertikken dan...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oerlelijk alhoewel ik wel heel goed raad zou weten met die wijnkelder: ombouwen tot bierkelder
De ambtswoning voor onze minister van feest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Ofyles2 voor de grap wil inbreken met een honkbalknuppel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oerlelijk alhoewel ik wel heel goed raad zou weten met die wijnkelder: ombouwen tot bierkelder
Dat zou pas alcoholmisbruik zijn!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 voor de grap wil inbreken met een honkbalknuppel.
Voor dat krot?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel eerst even bijna 3 miljoen neertikken dan...
Sla Winston dan ook even op zijn knar....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hem misschien wel, maar de wijn niet.quote:
Het is echt een vesting met grachten, hekken en bewaking.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hem daarna die wijn met glasscherven er in serveren zoals Ryan in Oz deed....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hem misschien wel, maar de wijn niet.
Wellicht is het wel een hele voorraad AH huiswijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hem misschien wel, maar de wijn niet.
Dan heb je aan één fles genoeg. Dan hoeft iig niet de hele kelder kapot.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hem daarna die wijn met glasscherven er in serveren zoals Ryan in Oz deed....
gelukkig wel zegquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
PS, laten we het er op houden dat jouw Amsterdamse humor inderdaad anders is dan mijn Amsterdamse humor...
nopequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je iets gezegd tegen dat grietje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |