Wat tegenwicht:quote:
Zijn er geen liedjes die R'dam een warm hart toe dragen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat tegenwicht:
(ik deel die sentimenten niet maar het is hilarisch)
Nou, dit is het dichtsbijzijnde dat ik kenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er geen liedjes die R'dam een warm hart toe dragen?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er geen liedjes die R'dam een warm hart toe dragen?
Valt wel op. Ik post wat liedjes speciaal voor PS en MM en er komen meteen negatieve reacties op.quote:
Helegaar nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Valt wel op. Ik post wat liedjes speciaal voor PS en MM en er komen meteen negatieve reacties op.![]()
Lijkt wel of de mensen uit Rotterdam en omgeving jaloers zijn?
Moet ik dan maar je eerste reacties vergeten?quote:
Geniaal gewoon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat tegenwicht:
(ik deel die sentimenten niet maar het is hilarisch)
Nee, je moet er gewoon even naar luisteren. Ik vind het een absurd liedje namelijk. Maarja, dat zal wel Rotterdamse humor zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik dan maar je eerste reacties vergeten?
Gaaf toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geniaal gewoon.
Ik heb het nog een paar keer beluisterd.
Jazeker.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je moet er gewoon even naar luisteren. Ik vind het een absurd liedje namelijk. Maarja, dat zal wel Rotterdamse humor zijn
Kun jij je zelf dan niet als verloren beschouwen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 zelfs verregaande plannen heeft Almere te 'bewonderen'...
Ik zou het niet weten want ik vind Amsterdam een geweldige stad. Maar dat neemt niet weg dat ik er graag de spot mee drijfquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, dat er na het plaatsen van een paar nummers over Amsterdam, eerst een paar negatieve nummers volgen voor er een nummer gepost is over het goede van Rotterdam zelf.
Erg jammer.![]()
Heeft dat te maken met de haat en neid tussen Rotterdam en Amsterdam?
Dat vind ik wel. Almere is echt de beerput van Nederland.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun jij je zelf dan niet als verloren beschouwen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik wel. Almere is echt de beerput van Nederland.
Dat dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:05 schreef lubje25 het volgende:
oude maasweg is te gek!!![]()
Dat hele Amsterdam/Rotterdam gebeuren gaan ze maar lekker in het voetbal gebeuren uitvechten
In de ochtendspits heb ik vluchtreserve omdat bijna iedere Almeerder zijn stad niet uit kan, daarbuiten...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun jij je zelf dan niet als verloren beschouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |