Ik denk niet dat je humor kan generaliseren...?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder dollen, wat versta jij onder Amsterdamse humor?
Ik wil er zeker van zijn dat de skimmers mijn pincode niet kunnen achterhalen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want
Maar als ik binnenkort op Sloterdijk iemand met een krant de pinautomaat af zie dekken, dan weet ik tenminste wel wie je bent...
In dat geval hoef je hem niet op te laden bij een OV oplaadpunt en kan je dus niet geskimd worden...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je je ov chipkaart zo in kan stellen dat ie gekoppeld is met je bankrekening, 'zodat nooit je chipkaart leeg is als je met het OV gaat'.
Mooi dat ik dat dus van mn levensdagen nooit ga doen, dan klonen ze je RFID code van je ov chipkaart en kan iedereen het hele land door reizen terwijl het automagisch van jouw bankrekening afgeschreven wordt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval hoef je hem niet op te laden bij een OV oplaadpunt en kan je dus niet geskimd worden...
Maar je kent de term 'Amsterdamse humor' toch wel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je humor kan generaliseren...?
Komt uit het rijtje:quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je kent de term 'Amsterdamse humor' toch wel?
Waardoor ben je zekerder met een krant dan met het afdekken met je hand?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil er zeker van zijn dat de skimmers mijn pincode niet kunnen achterhalen...
Wat dacht je van op elk punt waar je moet in- en uitchecken ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval hoef je hem niet op te laden bij een OV oplaadpunt en kan je dus niet geskimd worden...
niet als fenomeen nee?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De beste op deze wereld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zoiets...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komt uit het rijtje:
Groningse nuchterheid, Haagse Bluf, Rotterdamse Werklust, Brabantse gemoedelijkheid, Capelse saaiheid....
Oneens, maar dat is een mening.quote:
Ik ben nogal achterdochtig ingesteld...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waardoor ben je zekerder met een krant dan met het afdekken met je hand?
Dat punt geef ik je. Dat is nog beter!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oneens, maar dat is een mening.
Zwarte Engelse humor
Dat is nog steeds geen antwoord op de vraag...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben nogal achterdochtig ingesteld...
Oftewel: bijdehand en bij teveel wordt het irritant bijdehandquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zoiets...
Volgens Wikipedia is het dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdamse_humor
Maar met een krant nog beter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op de vraag...
Afdekken is afdekken toch?
Volgens mij zijn die in- ujitcheckpunten nog niet gehackt, de kaarten zelf wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat dacht je van op elk punt waar je moet in- en uitchecken ?
Het gaat dan niet om het skimmen van je pinpas he, maar om het klonen van je OV chipkaart.
Dan kan er geen geld van je bankrekening gepint worden, maar wel op jouw kosten gereisd worden !
Teveel is nooit goed. Op welk gebied dan ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oftewel: bijdehand en bij teveel wordt het irritant bijdehand
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oftewel: bijdehand en bij teveel wordt het irritant bijdehand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |