abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78781084
nou ja, als je geilt op wortels ofzo (man, wat klinkt dit fout.. ik ga naar de vrijmibo!)

Ja doei.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:19:29 #277
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78781209
zo, klaar met printen en klaar met huilen... zu hause!
Kwak
pi_78781286
DaD, merci trouwens, die frosting klinkt ook erg

Ik ga zo maar een rondje hardlopen, rekende net even uit hoeveel kcal ik vandaag denk te gaan consumeren

Geen wonder dat ik niet afval
pi_78781597
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

staan veel filmpjes op youtube (wel irrtante reclame vooraf...) er was ook een nederlandse versie, maar Gok is onevenaarbaar

en

en

Ik ging natuurlijk meteen even vergelijken met mijn eigen stretch mark , maar wat me opviel: in de filmpjes zijn de lijnen bij die vrouwen allemaal veel donkerder dan de huid, bij mij zijn de lijntjes juist wit. Is dat dan iets anders?

En was Gok niet de dubbelganger van neen?
pi_78783387
Hoi!
Wat een rotweer. Evy mocht dan wel zeggen 'tot overmorgen', dat gaat mooi ff niet door!

Lasagna staat in de oven

Oh en de huisarts was best aardig.
pi_78783463
Ik heb ook witte lijntjes en bij mij heette dat altijd striae, maar als ik daar op google (ranzige afbeeldingen!) zie ik stretch marks!
pi_78783492
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Wat een rotweer. Evy mocht dan wel zeggen 'tot overmorgen', dat gaat mooi ff niet door!

Lasagna staat in de oven

Oh en de huisarts was best aardig.
WAT! Geen Evy!?!
pi_78783618
Hier ook witte lijntjes, die zijn alleen niet van een zwangerschap maar goed.

Puff: die waar je mee gaat lopen? Dus je ziet het wel zitten?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78783771
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Super.
Onderbouwing: vezels, langzame carbs, vezels. En je eet er geen pakje tegelijk van op. Denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78783790
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:20 schreef anna82 het volgende:

[..]

WAT! Geen Evy!?!
Schaam, schaam...
Na lang beraad met mezelf heb ik besloten dat ik het uitstel tot morgen.

Zie het wel zitten om daar stage te lopen inderdaad, grote praktijk, gezellige grotestadsproblematiek :p
pi_78783892
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook witte lijntjes, die zijn alleen niet van een zwangerschap maar goed.
Ik heb ze ook hoera voor snel uitdijen

Maar stiekem vind ik dat stretchmarkfilmpje wel tof. Inderdaad, waarom zou je je er onzeker over voelen als meer dan driekwart van de volwassen vrouwen ze heeft?

Puff, ik sla ook over, het waait echt keihard hier
En ik kreeg net een financiele meevaller: vorig jaar moesten we ruim 600 euro bijbetalen aan de energiemaatschappij, dit jaar krijgen we 350 terug
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:29:46 #287
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78783920
Gebakken vandaag: chocolate chip cookies, appelkaneelmuffin en chocolade chip muffin, en de chocoladepetitbeurre en tiramisu zitten in de frigo. Als de mensen er zijn nog crumble in de oven... feestjes zijn leuk, en zeker met een vriendje dat morgen komt *huppel*
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78784107
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:29 schreef Sjaapje het volgende:
Gebakken vandaag: chocolate chip cookies, appelkaneelmuffin en chocolade chip muffin, en de chocoladepetitbeurre en tiramisu zitten in de frigo. Als de mensen er zijn nog crumble in de oven... feestjes zijn leuk, en zeker met een vriendje dat morgen komt *huppel*
Echt joh... jij ziet er zo frele uit op de foto in je fotoboek. Hoe doe je dat toch, met al die baksels en zoetigheid?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:35:46 #289
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78784205
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echt joh... jij ziet er zo frele uit op de foto in je fotoboek. Hoe doe je dat toch, met al die baksels en zoetigheid?
die foto was juist voor het verdikken al vond ik mij toen ook te 'dik', nu is het erger...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78784435
Nou, ik bak ook graag, maar het eindigt bij mij echt allemaal op m'n heupen... Maar bij jou dus ook

Mijn buikvet is aan het toenemen. Tijd voor actie! Maar niet vandaag
pi_78784580
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik moest ook al direct aan jou denken bij dat pakje roggebrood!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:45:55 #292
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78784668
ik ga misshcien wel chocolate chip cookies bakken vanavond. morgen kan ik namelijk de restanten daarvan kwijt bij mn medebestuur of mn koortje, dus dan durf ik t wel aan... en ik wil ZO graag bakken
Kwak
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:54:34 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78785067
Ik heb ook stretchmarks. Ooit waren ze roder, nu zijn ze zit. En het kan me vrij weinig schelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_78785085
Sjaapie, wat ben je mooi! En ik nog maar steeds een kerel voor me zien bij je username. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78785247
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook stretchmarks. Ooit waren ze roder, nu zijn ze zit. En het kan me vrij weinig schelen .
Ik vind het wel naar; het komt bij mij echt doordat ik snel aangekomen ben Maar goed, ook niet iets om van wakker te liggen, nietwaar
pi_78785517
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha wat verrassend, PF!

Ik heb trouwens wel een nieuw jurkje, en zonet even foto's gemaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Forecast ... hmmm misschien moet ik daar ook eens binnenlopen als ik weer geld heb.

@kwak: ik heb niet meegekregen wat er stond, maar aan de commentaren te lezen was het niet mals en dat verdien je niet .

@CF: ik heb ook strepen door te snel aankomen. Op mijn bovenbenen aan de zijkant. Werden zichtbaar toen ik af begon te vallen. Het was totaal maar 5 kg, maar wel in 10 dagen en mijn huid maakt heel snel littekens/lelijke plekken. Maar ik kan me er niet overheen zetten, blijf het lelijk vinden ook .

Ik hoef komende week geen les te geven, maar de week daarna pas (is pas 3x verzet nu) dus ik heb weer wat extra tijd voor al mijn deadlines . En mijn H&M pakketje is binnen . Maar ik vind het te koud in mijn kamer om dingen te gaan passen . Liefst zou ik hier blijven, maar eigenlijk moet ik ook trainen nog vanavond. En mijn wallen groeien (onder mijn ogen), ik keek op de uni in de spiegel en zag een spook met donkere kringen staan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78785591
Bij mij zijn ze ook wit, maar volgens mij is dat als ze wat ouder worden.
pi_78785694
Haha, nee joh Puff, ik vind het juist heel goed hoe vaak jij gaat! Ik ben gestopt bij les 10 en begin nu weer opnieuw! Na het weekend ofzo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:08:31 #299
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78785719
ok, ik twijfel... ik heb deze 4 recepten... en 1 daarvan ga ik maken (heb de basics in huis voor deze dingen) allemaal nog nooit gemaakt (niet deze recepten i.e.g.) en ik kan niet kiezen

http://traceysculinaryadventures.blogspot.com/2010/02/perfect-chocolate-chip-cookie.html
lijkt me fijn, gesmolten boter, geen mixer nodig
zelfde als mn derde recept

http://www.tasteandtellbl(...)chocolate-chips.html
zelfde verhaal maar nog nooit een blondie gegeten, geen idee of t lekker is

http://ivoryhut.com/2010/02/perfect-chocolate-chip-cookies/
misshcien zijn dit wel dezelfde als de eerste link... bedenk ik me net... id dezelfde maar duidelijker

http://smittenkitchen.com/2010/01/best-cocoa-brownies/#more-5631
cacaobrowenies - bij gebrek aan chocolade.

maar goed, eerst maar eens avondeten koken...

[ Bericht 18% gewijzigd door kwakz0r op 05-03-2010 19:16:33 ]
Kwak
pi_78786341
Mijn liefste heeft wat striae op de heupen, van een groeistuip in de lengte. Ik vind het aangenaam om te aaien. Ik heb ze niet, daarvoor ben ik te geleidelijk van aard.

Wel heb ik mij zojuist een Laurelientje begaan: 4 krekkers met mayo gevolgd door een twee-eieromelet gebakken oesterzwammen met basilicum, een zakje chips en toen nog drie krekkers. Met meer mayo.

De rest van de dag:
brinta
40 min fietsen
6 roggebrood pindakaas
bapao
40 min fietsen (sneeuw)
het Laurelientje
opgebakken rijst, beetje boontjes, gehakballetjes
toe: verse ananas + biogarde
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')