Ik ging natuurlijk meteen even vergelijken met mijn eigen stretch markquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
staan veel filmpjes op youtube (wel irrtante reclame vooraf...) er was ook een nederlandse versie, maar Gokis onevenaarbaar
en
en
WAT! Geen Evy!?!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Wat een rotweer. Evy mocht dan wel zeggen 'tot overmorgen', dat gaat mooi ff niet door!
Lasagna staat in de oven
Oh en de huisarts was best aardig.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Super.
Onderbouwing: vezels, langzame carbs, vezels. En je eet er geen pakje tegelijk van op. Denk ik.
Schaam, schaam...quote:
Ik heb ze ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook witte lijntjes, die zijn alleen niet van een zwangerschap maar goed.
Echt joh... jij ziet er zo frele uit op de foto in je fotoboek. Hoe doe je dat toch, met al die baksels en zoetigheid?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:29 schreef Sjaapje het volgende:
Gebakken vandaag: chocolate chip cookies, appelkaneelmuffin en chocolade chip muffin, en de chocoladepetitbeurre en tiramisu zitten in de frigo. Als de mensen er zijn nog crumble in de oven... feestjes zijn leuk, en zeker met een vriendje dat morgen komt *huppel*
die foto was juist voor het verdikkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh... jij ziet er zo frele uit op de foto in je fotoboek. Hoe doe je dat toch, met al die baksels en zoetigheid?
Ik vind het wel naar; het komt bij mij echt doordat ik snel aangekomen benquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook stretchmarks. Ooit waren ze roder, nu zijn ze zit. En het kan me vrij weinig schelen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha wat verrassend, PF!![]()
Ik heb trouwens wel een nieuw jurkje, en zonet even foto's gemaakt
Leuk! Forecast ... hmmm misschien moet ik daar ook eens binnenlopen als ik weer geld heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@kwak: ik heb niet meegekregen wat er stond, maar aan de commentaren te lezen was het niet mals en dat verdien je niet.
@CF: ik heb ook strepen door te snel aankomen. Op mijn bovenbenen aan de zijkant. Werden zichtbaar toen ik af begon te vallen. Het was totaal maar 5 kg, maar wel in 10 dagen en mijn huid maakt heel snel littekens/lelijke plekken. Maar ik kan me er niet overheen zetten, blijf het lelijk vinden ook.
Ik hoef komende week geen les te geven, maar de week daarna pas (is pas 3x verzet nu) dus ik heb weer wat extra tijd voor al mijn deadlines. En mijn H&M pakketje is binnen
. Maar ik vind het te koud in mijn kamer om dingen te gaan passen
. Liefst zou ik hier blijven, maar eigenlijk moet ik ook trainen nog vanavond. En mijn wallen groeien (onder mijn ogen), ik keek op de uni in de spiegel en zag een spook met donkere kringen staan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |