abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78779135
Oh, that reminds me; ik moet nog een nieuw spotje kopen voor in de gang

Mijn lijst voor vandaag:
O: driekwart liter zelfgemaakte appelmoes zonder toegevoegde suiker, dat wel
T: stukje bosbessentaart
L: witte baguette rosbief (oh, het bosbessentaartje is trouwens wel volkoren-ish)
T: klein stukje bosbessending
T: amandelen
D: volkorenwraps met zelfgemaakte tapenade, gegrillde paprika, aubergine en courgette en feta
T: whisky, chips

Hallo koolhydraten
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:30:00 #252
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78779277
Lijstje van gisteren is slecht, geen middag en avondeten wel vol met chocolade enzo... Was niet in vorm, moest deadlinen, en desserts maken...
Maar vandaag een andere dag, enkel is het vandaag verjaardagsfeestje maar heb mezelf een hoeveelheid opgelegd we gaan wel zien hoe dat gaat:
O: yogurt appel en kiwi
T: 2 appel kaneelmuffins (ochjee...)
L: 2 croques
T: yogurt pruim en kiwi
D: Gewokte Kip met paprika, geen rijst ofzo maar serderijfrietjes
T: Een halve liter Stella Artois (als ik dan eens bier drink moet het wel goed bier zijn...), rum met appelsiensap, stukje chocoladetaart, chocolade chip cookie, 1 muffin en appelkersencrumble met een beetje vanilleijs (en dan laat ik de tiramisu en de cake staan...)

Morgen vroeg op om vriendje te gaan halen in Budapest, ga wel proberen gezond en niet te veel te eten tijdens de week dat hij er is, we zien wel of dat lukt...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78779460
Leuk dat je vriendje komt, Sjaapje.

Oja, lijstjes... ik sla vandaag even over. Als brunch een paar broodjes gehad met vanalles, te lastig om op te schrijven, en vanavond eten we frietjes bij m'n schoonouders.
Naja, maandag zijn we weer thuis, dan kan ik weer zelf bepalen wat we eten.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:35:05 #254
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78779466
zo, ik zit helemaal te shaken... net ineens een dikke aanvaring met mn begeleider...en nu ben ik helemaal overstuur... bah...
Kwak
pi_78779533
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
zo, ik zit helemaal te shaken... net ineens een dikke aanvaring met mn begeleider...en nu ben ik helemaal overstuur... bah...
Ja doei.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:37:08 #256
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78779555
lijstje dan maar

o- cruesli
t- twee boterhammen met ham
l- tandarts+verdoving
t- drie boterhammen met ham, een komkommer
d- spaghetti met bolognesesaus, rode paprika
t- misshcien chocolademousse

kcal 1650 of 1750 (met zonder mousse)
of 1750 (zonder mousse, met meer spaghetti)

net hoeveel trek ik heb
Kwak
pi_78779564
quote:
What happened? Adem in, adem uit!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78779593
quote:
Vervelend... Wat is er gebeurd?
pi_78779637
Hè bah Kwak.
pi_78779768
't Is vrijdagmiddag... Anders maar gewoon naar huis?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:49:56 #261
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78780045
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 92% gewijzigd door kwakz0r op 05-03-2010 17:18:06 ]
Kwak
pi_78780132
Oh god kwak, dat is ook allemaal niet niks zeg, wat je daar te horen hebt gekregen. . We weten hier allemaal denk ik wel dat je het een zwaar proces vindt, maar je bikkelt door en dat vind ik superknap van je. Zet 'm op meid, je kan het! .
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:54:18 #263
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78780183
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh god kwak, dat is ook allemaal niet niks zeg, wat je daar te horen hebt gekregen. . We weten hier allemaal denk ik wel dat je het een zwaar proces vindt, maar je bikkelt door en dat vind ik superknap van je. Zet 'm op meid, je kan het! .
t is extra kut omdat ik me steeds heb kunnen vasthouden aan haar "maar ik weet zeker dat je het kunt, en ik geloof in je" etc... blijkbaar is dát nu zelf s weg, terwijl het júist de goeie kant op gaat...

anyway, ik ga nog even iets printen en dan naar huis. neem nog werk mee ook, voor t weekend, omdat ik t idee heb dat ik harder moet werken...
Kwak
pi_78780218
ze heeft best gemene dingen gezegd

ik zou hier ook helemaal van ondersteboven zijn... thee, bank, slechte film!
Ja doei.
pi_78780343
Btw, CF, ik ben as we speak cupcakejes met appelmoes aan het maken. Ik zag dat je daar flink wat van hebt weggewerkt vanochtend. .
pi_78780435
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
ze heeft best gemene dingen gezegd

ik zou hier ook helemaal van ondersteboven zijn... thee, bank, slechte film!
Dat!
pi_78780571
Ga er maar vanuit dat zij ook haar dag niet had, kwak. Inderdaad akelige opmerkingen
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Btw, CF, ik ben as we speak cupcakejes met appelmoes aan het maken. Ik zag dat je daar flink wat van hebt weggewerkt vanochtend. .
Cupcakejes met appelmoes? Hoe maak je die?

Ik ben heel zoet eten echt ontwend - ik snap niet dat ik vroeger die zoete appelmoes uit een potje lustte Gewoon gelijk aantal zurige & zoete appels, lekker lang pruttelen, en dan vind ik het al flink zoet, eigenlijk!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:04:24 #268
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78780619
Aarg Kwak, wat kunnen mensen toch ongeloofelijk zijn soms, inderdaad en ik kruip op de bank moment, of een lange wandeling doen (dat helpt bij mij altijd om af te koelen...)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78780680
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ga er maar vanuit dat zij ook haar dag niet had, kwak. Inderdaad akelige opmerkingen
[..]

Cupcakejes met appelmoes? Hoe maak je die?
Ik heb het boek van Martha Stewart, maar het recept staat ook online (scheelt me een hoop tikken):

Ingredients

Makes 18
2 cups all-purpose flour
2 teaspoons ground cinnamon
1 teaspoon baking soda
3/4 teaspoon salt
1/2 teaspoon freshly ground nutmeg
1/8 teaspoon ground cloves
8 ounces (2 sticks) unsalted butter, softened
1 cup granulated sugar
1 1/2 cups packed light-brown sugar
4 large eggs
1 1/2 cups store-bought applesauce
1 cup toasted pecans, chopped
1 package (8 ounces) cream cheese, room temperature

Directions

Preheat oven to 350 degrees. Line a standard 12-cup muffin tin and a 6-cup tin with paper liners. Sift flour, cinnamon, baking soda, salt, nutmeg, and cloves together into a medium bowl. Set aside.
Put 8 tablespoons (1 stick) butter, the granulated sugar, and 1/2 cup brown sugar in the bowl of an electric mixer fitted with the paddle attachment. Cream on medium speed until smooth, about 3 minutes. Mix in eggs, one at a time. On low speed, mix in applesauce and then flour mixture. Stir in nuts by hand.
Divide batter among muffin cups, filling each about three-quarters full. Bake until a cake tester inserted in centers comes out clean, 18 to 20 minutes. Let cool completely in tins on a wire rack.
Meanwhile, in the clean bowl of electric mixer, mix cream cheese with remaining 8 tablespoons (1 stick) butter and 1 cup brown sugar on medium speed until smooth. Spread cream-cheese frosting on muffins. Muffins can be refrigerated in airtight containers up to 2 days.

Ik heb maar de helft gemaakt, trouwens.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:06:32 #270
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78780704
tenks allemaal... ik denk dat ik er des te meer van schrok omdat ze anders altijd zo begrijpend is... (licht dwingend, dat wel, maar begripvol)...

en ik mag t niet eens van me af eten
Kwak
pi_78780710
Oh, en zonder de noten. Daar hou ik niet zo van.
pi_78780730
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
tenks allemaal... ik denk dat ik er des te meer van schrok omdat ze anders altijd zo begrijpend is... (licht dwingend, dat wel, maar begripvol)...

en ik mag t niet eens van me af eten
jawel! iets gezonds mag! wortels, ofzo
Ja doei.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:09:34 #273
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78780810
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat werkt niet voor gevoelsdemping neh, ik heb helemaal geen honger, dus ik ga thuis wel lekker filmpje kijken ofzo... nog meer printen nu...
Kwak
pi_78780976
!!!
Ja doei.
pi_78781068
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Whahaha, alsof er enige dame is die daarmee haar emoties wegdrukt

Wel goed bij vervelings-eten, dat wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo