abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78741952
Het vorige deel: Slank # 970: met hormonsters op je hoofd!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_78742005
Hoi
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78742049
Maria heb jij toevallig ook ooit BodyStep geprobeert?
Is dat een beetje leuk als je zumba ook leuk vind om te doen?
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:15:42 #4
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78742091
Tvp.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78742186
Hele dag lezingen gehoord op een symposium, niets van de zon gezien en nu hoofdpijn + teveel gegeten . Heb het voorlopig weer gehad en er zaten ook leuke lezingen tussen gelukkig.
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kan deze week ivm die stomme verslagen enzo alleen maar zaterdag Zumbaën Kvinnetnieleuk. Maar studie gaat voor enzo. Areuh.
. Maar over een weekje is het weer voorbij? Dan kan je weer zoveel zumbaen als je wilt .

Ik doe met je mee trouwens. Deadlines van gister net aan gehaald allemaal maar ik denk niet dat het er deze week in zit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:17:59 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78742211
Haha dat plaatje in de OP
En in de war is niet tof, Shiny! Geen stomme dingen aan de hand hoop ik? Anders ga ik ze op hun muil slaan </kabouter Wesley>.

Haai Sigme!

Sarabi: eh ik geloof het wel! Het was niet essentieel anders dan een gewone step-les, en ik vond er eigenlijk weinig aan Het is nog steeds 'bewegen op muziek', maar het is meer op en af en rond dat stepgeval en dat vind ik wat ehh statisch? Plus ik lazerde steeds bijna van die step af of stapte er naast en ging dan bijna op mn plaat Maar als je het niet probeert weet je het niet he! Aan mij is het iig niet besteed.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:18:50 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78742267
Ik vond een naturel en een krenten oliebol in de vriezer...smaakt prima in maart
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78742274
Hoi
Net mn D op, gekookte aardappels met witlofsalade met makreel. Het was goed te doen.
Snel gegeten, had zo'n trek na best een lange dag.
pi_78742317
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha dat plaatje in de OP
En in de war is niet tof, Shiny! Geen stomme dingen aan de hand hoop ik? Anders ga ik ze op hun muil slaan </kabouter Wesley>.

Haai Sigme!

Sarabi: eh ik geloof het wel! Het was niet essentieel anders dan een gewone step-les, en ik vond er eigenlijk weinig aan Het is nog steeds 'bewegen op muziek', maar het is meer op en af en rond dat stepgeval en dat vind ik wat ehh statisch? Plus ik lazerde steeds bijna van die step af of stapte er naast en ging dan bijna op mn plaat Maar als je het niet probeert weet je het niet he! Aan mij is het iig niet besteed.
Oke....ik ga het maandagavond samen met een vriendinnetje proberen
Het lijkt me wel leuker dan BodyCombat of Attack, dat vind ik allemaal zo eng klinken
Vind het nog steeds jammer dat BodyJam alleen op de tijd is dat ik al buikdans
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:21:32 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78742405
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef Chicolate het volgende:
Hele dag lezingen gehoord op een symposium, niets van de zon gezien en nu hoofdpijn + teveel gegeten . Heb het voorlopig weer gehad en er zaten ook leuke lezingen tussen gelukkig.
[..]

. Maar over een weekje is het weer voorbij? Dan kan je weer zoveel zumbaen als je wilt .

Ik doe met je mee trouwens. Deadlines van gister net aan gehaald allemaal maar ik denk niet dat het er deze week in zit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou de opdrachten zijn verdeeld over het hele blok dus er komen er wel meer Maar dit was door een wijziging in het course-schedule deels verplaatst en dus ongelukkig opgehoopt... Nouja, komt wel goed! Volgende week weer voluit Zumbaën, heb er zin in!

En aw, arme jij!
SPOILER
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:23:56 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78742527
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oke....ik ga het maandagavond samen met een vriendinnetje proberen
Het lijkt me wel leuker dan BodyCombat of Attack, dat vind ik allemaal zo eng klinken
Vind het nog steeds jammer dat BodyJam alleen op de tijd is dat ik al buikdans
Nja die gaan meer richting vechtsport he? Da's meteen wat heel anders! Ik vind dat wel stoer, trouwens. Maar ik mis er denk ik de coördinatie / beheersing van ledematen voor Rondhupsen kan ik intussen best redelijk, maar zo gecontroleerd bewegen als ik ze bij veel vechtsporten zie doen vind ik er een stuk moeilijker uitzien!
pi_78742735
TVP
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:30:05 #13
236335 neen
schone schijn
pi_78742825
Inderdaad een tvp.

Rondje lopen was wel even lekker, alleen is m'n route volgens mij niet helemaal goed in kaart gebracht daar gaan m'n mooie statistiekjes. Vanavond maar goed slapen en morgen weer normaal doen!
het lijkt niet wat het is
pi_78743305
@Maria:
SPOILER
Zo en nu ga ik mn artikel maar eens ombouwen. Als de feedback er al opstaat tenminste, anders dan uhm ... tja.
pi_78743431
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:40 schreef Chicolate het volgende:
@Maria:
SPOILER
Zo en nu ga ik mn artikel maar eens ombouwen. Als de feedback er al opstaat tenminste, anders dan uhm ... tja.
wat studeer je eigenlijk nu?
Dit klinkt niet echt naar scheikunde!
pi_78744052
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

wat studeer je eigenlijk nu?
Dit klinkt niet echt naar scheikunde!
Dat vinden de scheikundigen ook . Dit is een ethiek/wetenschapsfilosofie/wetenschapsgeschiedenis vak. Op zich vind ik het werkstuk wel leuk, maar kan er nooit de tijd aan besteden die ik wil. Mijn onderwerp heeft verder wel met scheikunde te maken, maar de werkwijze is inderdaad niet hoe ik het gewend ben . Gelukkig vind ik de docent wel aardig en is hij vriendelijk, hij wil echt helpen met het denkwerk en omdat ik zelf geen wetenschappelijke bronnen kon vinden heeft hij me er een paar aangeraden die sowieso relevant zijn. Mijn oude onderwerp was veel te breed (niet alleen die 2 mannen, maar zo'n beetje iedere onderzoeker sinds de grieken behandelen), dat had ik al helemaal nooit afgekregen.

De feedback op mijn artikel (ander vak) staat nog niet op blackboard. Even bedenken wat ik dan nu ga doen, ik wilde mezelf al bijna een vrije avond geven .
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:56:53 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78744122
Dagsamenvatting:
categorie brood: half duits bruin broodje, 4 knackebrot, krentenbol, anderhalf toastbrood
categorie vet: 1 theelepel halvarine
categorie broodbeleg: plak komijnenkaas, plak jong belegen, 2 lepels selderijsalade, theelepel honing, halve eetlepel pindakaas
categorie fruit: appel, peer, banaan, sinaasappel, druiven
categorie groente: 2 venkelknollen, 2 grote augurken
rest: 1 kleine koetjesreep, 2 dropjes, beetje melk en koffie
Dagtotaal: ongeveer 1400 kcal. Dus er mag nog iets bij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:58:27 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78744202
Hoi, nog niet teruggelezen, beetje dronken, dus lijstje

O: banaan
T: 2 boterhammen pindakaaaaaaas
T: krentenbol + moorkop
L: 2 broodje skaas
D: rijsttafel en wijn

Hoei!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78744208
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78744805
Oh, een lijst!
O: eitje
T: plak citroencake van jarige collega. Zelfgebakken en lekker
L: klein bakkie udonnoedels met groente, ei en sojasaus
T: amandelen
T: speculoosje
D: op verzoek van Meneer: kip, patat en appelmoes
T: stukje bosbessenjam-taartje
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:12:48 #21
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78744901
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, een lijst!
O: eitje
T: plak citroencake van jarige collega. Zelfgebakken en lekker
L: klein bakkie udonnoedels met groente, ei en sojasaus
T: amandelen
T: speculoosje
D: op verzoek van Meneer: kip, patat en appelmoes
T: stukje bosbessenjam-taartje
Klinkt lekker!!

Nog een kwartiertje en dan eindelijk weer een wie is de mol aflevering!
pi_78745036
* MevrouwPuff heeft ook een lijstje!
O: dubbele boterham hagelslag
L: 4 boterhammen rookvlees, appel
T: mandarijn
T: wortel
D: gekookte èrpel met witlofsalat en makreel
_______
T: stoofpeertjes
= 1550 kcal
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:31:53 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78745919
Poeh, voor ik aan mijn D begon stond de teller al op 1000 (ow 1250, had nog chips)

D: 2 pannenkoeken met stroop, 2 broodjes haring, broodje hamburger mayo en curry, 2 broodjes rosbief, 2 oliebollen en 2 droge crackers...

Slapen...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:34:01 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78746016
haring, hamburger, rosbief, oliebollen....
Koolhydraatdagje gehad
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:38:26 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78746233
Ik vind het toch wel frappant dat als ik te weinig eet, ik de wind van voren krijg, maar als ik teveel eet, niemand wat zegt
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:40:14 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78746319
Heb je teveel gegeten dan? Volgens mij zit je nog onder de 2000 kcal. Valt erg mee dus. En als het bij iemand niet schaadt....
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:41:17 #27
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_78746369
Hoi!
Vandaag naar congres geweest over eet*problemen in de sport, was interessant.

En euh een oude bekende van hier wiens naam zelden nog genoemd wordt, geeft sinds deze week danslessen op de sportschool waar ik werk
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:43:06 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78746463
Echt? Hoe gaat het met 'r?
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:47:45 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78746662
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het toch wel frappant dat als ik te weinig eet, ik de wind van voren krijg, maar als ik teveel eet, niemand wat zegt
Dat komt omdat die hoeveelheden nog best meevallen, de keuzes zijn alleen misschien wat ehh non-slankificeerd

Ah kuikentje! Grappig. Kende ze je nog? Joe mien Sjie, righto?
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:48:29 #30
277802 _Calimero_
pi_78746700
Geen idee! Normaal geef ik as we speak spinningles en ben ik dus aanwezig, maar deze week heb ik met een collega geruild. Maar volgende week zal ik r wel zien!
pi_78746788
Maria: het is niet heel erg hoor, moet alleen wat keuzes maken en chaoot die ik ben moet ik alles eerst even op een rijtje zetten

Cali: wie dan?
pi_78746845
Oh wacht, er gaat een lichtje branden.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:52:38 #33
277802 _Calimero_
pi_78746879
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat komt omdat die hoeveelheden nog best meevallen, de keuzes zijn alleen misschien wat ehh non-slankificeerd

Ah kuikentje! Grappig. Kende ze je nog? Joe mien Sjie, righto?
Yes, thats who aj mien
Ze herkent me vast nog wel, heb haar 2x IRL gezien en ze weet dat ik daar werk.

Ik heb vanavond een gala en ik ben dik
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:53:15 #34
277802 _Calimero_
pi_78746908
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh wacht, er gaat een lichtje branden.
Ghehe, let it shine, shiny
pi_78746945
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Yes, thats who aj mien

Correctie: je voelt je dik.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:56:22 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78747044
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Yes, thats who aj mien

Volgens mij ben jij helemaal niet dik Toch? Kan me een mooie foto in een strak jurkje herinneren (dat jurkje dat na 1x wassen als kapot was), waarop je echt een prachtig figuur hebt.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:58:32 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78747168
Cali is superslank en een hele mooie dame
pi_78747189
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Correctie: je voelt je dik.
Hear!
Vanochtend vond ik t best meevallen met mn blubberbuik, na het eten dan weer totaal niet! Terwijl t niet veel moet uitmaken.
Zit voor ZO'N groot deel tussen de oren.
pi_78747402
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hear!
Vanochtend vond ik t best meevallen met mn blubberbuik, na het eten dan weer totaal niet! Terwijl t niet veel moet uitmaken.
Zit voor ZO'N groot deel tussen de oren.
Ik weet wat je bedoelt ja, en mijn buik zet altijd ontzettend uit na het eten dus ik ga altijd depri slapen
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:03:15 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78747438
Ja het zit bij de meesten denk ik tussen de oren! De ene keer denk ik: " currrrvy, maar wel okee!" en de andere keer wil ik weer terug mn bed in zodat ik mn vetkwabben eraf kan hibernaten

Shinyface: oh bekend! Ik moet ook nog allemaal dingen regelen (buitenlandstudie enzo ) maar moet nog nadenken en dan weer mensen mailen en aaah Nja komt vast wel goed!
pi_78747643
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja het zit bij de meesten denk ik tussen de oren! De ene keer denk ik: " currrrvy, maar wel okee!" en de andere keer wil ik weer terug mn bed in zodat ik mn vetkwabben eraf kan hibernaten

Shinyface: oh bekend! Ik moet ook nog allemaal dingen regelen (buitenlandstudie enzo ) maar moet nog nadenken en dan weer mensen mailen en aaah Nja komt vast wel goed!
Haha ja ik ook! De ene keer denk ik het kan ermee door, en soms voel ik me net een koe

En ik kom echt hoor, als je naar Leeds gaat. Weet wat je hebt gezegd
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:13:35 #42
277802 _Calimero_
pi_78747977
Ok ik VOEL me dik, maar het effect is hetzelfde
Thanks voor het tegenspreken though
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:20:35 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78748277
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Haha ja ik ook! De ene keer denk ik het kan ermee door, en soms voel ik me net een koe

En ik kom echt hoor, als je naar Leeds gaat. Weet wat je hebt gezegd
Ja dan gaan we samen hibernaten in Leeds!

Wel heel tof, in ieder geval 1 friendly face in het Grote Onbekende!
pi_78748705
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, helemaal herkenbaar En patat eten helpt niet echt, zin zo'n geval
*propt zich vol met bosbessentaartje
pi_78748708
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja dan gaan we samen hibernaten in Leeds!

Wel heel tof, in ieder geval 1 friendly face in het Grote Onbekende!
Yep!
En dan kom ik gewoon als je er al een tijdje bent en dan kun je me alles laten zien
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:38:24 #46
331 Merel
Be here now.
pi_78749194
Nog niet bijgelezen, ga ik zo doen. Net met PF naar de film geweest, was leuk! Behalve dan dat we zo laat waren en de zaal zo vol zat dat we niet eens plekjes naast elkaar hadden!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:39:14 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78749239
Awww CFje! Embraaaace the cuuuurves! Bosbessentaartjes

Shiny: oei da's wel een verantwoordelijkheid hoor! Ik heb het richtingsgevoel van een bejaarde slak met alzheimer, dus ik stem voor samen door Leeds dwalen
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:44:38 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78749534
Misselijk. Maar goed, dan moet je maar geen russisch brood eten (mierzoete duitse koekjes). Ik zit nu op 1700 kcal vandaag, dus geen drama verder.
pi_78749763
Haidiho.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78749809
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww CFje! Embraaaace the cuuuurves! Bosbessentaartjes

Shiny: oei da's wel een verantwoordelijkheid hoor! Ik heb het richtingsgevoel van een bejaarde slak met alzheimer, dus ik stem voor samen door Leeds dwalen
Haha
Ook nice, zo kom je wel heel veel leuke dingen tegen

Maar ik ga afsluiten, goodnight slankies!
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:50:26 #51
236335 neen
schone schijn
pi_78749856
Ik ga nu lekker met de schoolopdracht dat gaat voor zondag helemaal lukken, heerlijk muziekje erbij dat moet ik vaker doen.

Veel plezier bij dat gala zo Calimero, ik hoef niet meer te zeggen dat jij helemaal niet dik bent volgens mij maar goed. SDB trouwens ook niet.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:51:01 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78749890
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haidiho.
Hidihi

Ken je die serie nog van vroeger? Echt te erg
pi_78749944
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hidihi

Ik heb geen idee waar je het over hebt.
pi_78750011
Jammer van het niet betaalde, nog niet bestaande (?) invalwerk Viking!

Volgens mij kom ik op het juist moment langs, ik was vanavond in de Bijenkorf en.. (even in spoilers vanwege hoog zeur gehalte)
SPOILER

[ Bericht 32% gewijzigd door anna82 op 04-03-2010 22:01:04 ]
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:53:49 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78750022
Echt niet? Ik ga even googlen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:54:56 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78750092
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hidihi

Mr Hanky the Christmas Poo?
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:59:34 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78750331
quote:
Hi-de-Hi! is a British sitcom that aired on BBC1 from 1980 to 1988. Set in a 1950s holiday camp, it was written by Jimmy Perry and David Croft, who had written Dad's Army and It Ain't Half Hot Mum. The title was the phrase to greet the campers and in early episodes was written Hi de Hi. The inspiration was the experience of writers Perry and Croft. After being demobilised from the Army, Perry was a Redcoat at Butlins during the holiday season.

The series gained large audiences and won a BAFTA as Best Comedy Series in 1984. In 2004, it came 40th in Britain's Best Sitcom and in a 2008 poll on Channel 4, Hi-de-Hi! was voted the 35th most popular comedy catchphrase.
Van Wikipedia.

En er bestaat zelfs nog een website over: http://www.hi-de-hi.net/

Oke, ik schreef het dus wel fout.
pi_78750477
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef anna82 het volgende:
Jammer van het niet betaalde, nog niet bestaande (?) invalwerk Viking!

Volgens mij kom ik op het juist moment langs, ik was vanavond in de Bijenkorf en.. (even in spoilers vanwege hoog zeur gehalte)
SPOILER
Nou Anna, ik had het nog wel gelezen en ik weet zeker dat het alsnog meevalt, maar voor jou!
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:04:48 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78750560
Ladies, tot maandagavond
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:07:24 #60
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78750667
XM veel plezier in Brugge en alvast een fijne verjaardag!
pi_78750668
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou Anna, ik had het nog wel gelezen en ik weet zeker dat het alsnog meevalt, maar voor jou!
Dank je . Ik weet ook niet wat ik heb, morgen is het vast beter.

Heel veel plezier in Brugge XM! En alvast gefeliciteerd met die prachtig verjaardag
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:08:18 #62
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78750709
En anna, ik had het ook nog gelezen. Rot gevoel!
pi_78750790
We kennen het allemaal, Anna! .
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:12:09 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78750867
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

Is eigenlijk de verkeerde smilie. Maar volgens mij is juist dat gevoel de reden dat de meesten hier nog steeds rondhangen, al zijn wel allang slank.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tinkepink op 04-03-2010 22:19:12 ]
pi_78751180
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gedeelde smart is halve smart he? Maar ik vind het zo suf en stom van mezelf dat je dat ,vanuit het niets, kan denken en voelen. En mijn meneer, die heel hard roept dat hij mij de mooiste en de liefste vindt, kan ik ook wel schieten. Ik ben duidelijk niet op mijn best vanavond .
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:25:27 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78751506
Anna!

Soms heb je van die dagen he! Zou snel bed in kruipen met een boek ofzo en dan slapen, morgen is alles vast al een stuk rooskleuriger
pi_78751661
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Anna!

Soms heb je van die dagen he! Zou snel bed in kruipen met een boek ofzo en dan slapen, morgen is alles vast al een stuk rooskleuriger
Goed plan! En het helpt hoor, om te weten dat jullie het ook hebben.

Heb jij trouwens morgen niet iets met je verstandkiezen? Ik heb ook iets om naar uit te kijken, namelijk mijn implantaat, en meende me te herinneren dat we toen ook gedeelde smart hadden . En Kwak heeft ook iets tandheelkundigs!
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:31:20 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78751858
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heb jij trouwens morgen niet iets met je verstandkiezen? Ik heb ook iets om naar uit te kijken, namelijk mijn implantaat, en meende me te herinneren dat we toen ook gedeelde smart hadden . En Kwak heeft ook iets tandheelkundigs!
De 26e worden twee verstandskiesjes verwijderd bij mij!
Wat is er met je implantaat?

Morgen heb ik (sinds ik dat net afgesproken heb ) ook iets: even langs bij zieke oma, samen met mijn zus.
pi_78752382
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

De 26e worden twee verstandskiesjes verwijderd bij mij!
Wat is er met je implantaat?

Morgen heb ik (sinds ik dat net afgesproken heb ) ook iets: even langs bij zieke oma, samen met mijn zus.
Fijn dat je even op bezoek kan! Hoe gaat het nu met haar?

Ik krijg er 1, daar waar nu een gat zit (=extra gewicht ). Ik denk dat ik daarna naar de kapper ga dus ik hoop dat mijn wang niet al te blauw uit gaat slaan
pi_78752487
Spannend Anna! Wordt morgen de schroef geplaatst of zetten ze de tand er al op?
pi_78753087
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend Anna! Wordt morgen de schroef geplaatst of zetten ze de tand er al op?
Ik krijg morgen de schroef! De tand volgt een paar maanden later. Ik heb 10 jaar geleden ook al eentje gekregen, dus ik weet ongeveer wat ik kan verwachten: het valt nu gelukkig wel mee met de zenuwen
's Avonds heb ik een etentje met vriendinnen en speciaal voor mij gaan we kaasfonduen. Kan ik gezellig meeslurpen
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:55:50 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78753109
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Fijn dat je even op bezoek kan! Hoe gaat het nu met haar?

Ik krijg er 1, daar waar nu een gat zit (=extra gewicht ). Ik denk dat ik daarna naar de kapper ga dus ik hoop dat mijn wang niet al te blauw uit gaat slaan
Oei succes morgen! Krijgen we voor / na-foto's van je haar?
Extra gewicht Aw.

En mwaa het gaat redelijk met oma! Ze is nu thuis omdat ze in het ziekenhuis niks konden doen voor d'r, en als ze gewoon in haar oma-stoel blijft zitten zou je bijna denken dat er niks aan de hand is. Het is alleen als ze bijvoorbeeld naar de wc moet lopen of iets dergelijks, dat ze in ademnood komt en het duidelijk zwaar heeft. En ze is dus erg kwetsbaar momenteel.
Ik weet het dus ook niet helemaal! Ik ga morgen zelf kijken hoe het met haar is in ieder geval
pi_78753570
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, nog niet teruggelezen, beetje dronken, dus lijstje

O: banaan
T: 2 boterhammen pindakaaaaaaas
T: krentenbol + moorkop
L: 2 broodje skaas
D: rijsttafel en wijn

Hoei!
lieve schat, meen je nou serieus dat je teveel gegeten hebt DOE NORMAAL! je hebt géén diner, en t enige wat niet "goed" is was je moorkop en wijn. vind je t gek dat je dromnken wordt als je de hele dag alleen een paar broodjes hebt gegeten. (serieus, een moorkop zit niet zoveel in als je denkt)

je krijgt van mij dus de wind van voren omdat je te weinig hebt gegeten.

[edit] ik las rijstwafel ipv rijsttafel[/edit]
Kwak
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:06:12 #74
236335 neen
schone schijn
pi_78753648

genoeg gedaan vandaag
pi_78753716
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Van Wikipedia.

En er bestaat zelfs nog een website over: http://www.hi-de-hi.net/

Oke, ik schreef het dus wel fout.
hi de hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

hi de hooooooooo

wij hebben in engeland op een echte hi-de-hi camping gestaan vreselijk....
Kwak
pi_78753730
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

ja, morgen gaan ze in mn kiesje boren. beuh...

jullie ook succes met de tandheelkundige zaken...
Kwak
pi_78754224
oh en een naamtopic!
Kwak
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:36:59 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78755075
Jij ook succes morgen, Kwakzel! Boren is ruk.

Over de helft met verslag! Whoo
  Vis een optie? donderdag 4 maart 2010 @ 23:46:04 #79
70532 loveli
N
pi_78755461
Evening ladies!
crap in = crap out
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:47:05 #80
236335 neen
schone schijn
pi_78755501
Die reclame van de Mc Donalds
  Vis een optie? donderdag 4 maart 2010 @ 23:48:55 #81
70532 loveli
N
pi_78755580
Evening Neen!
crap in = crap out
pi_78755920
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

lieve schat, meen je nou serieus dat je teveel gegeten hebt DOE NORMAAL! je hebt géén diner, en t enige wat niet "goed" is was je moorkop en wijn. vind je t gek dat je dromnken wordt als je de hele dag alleen een paar broodjes hebt gegeten. (serieus, een moorkop zit niet zoveel in als je denkt)

Slappe lach hier.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:45:30 #83
277802 _Calimero_
pi_78758658
en weer terug! even gesocialized, mijn gezicht laten zien en wat rondjes in mijn jurk geparadeerd, nog meegesleurd op de galafoto en toen was het welletjes.

Anna, ik weeet niet wat er stond, maar kan de inhoud wel zon beetje gissen en ik denk dat je wel een virtual hug kunt gebruiken
  vrijdag 5 maart 2010 @ 07:12:50 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78760686
quote:

[..]

Hahahahaha! .
* Viking84 schaterlacht.

Goeiemorgen .

Nog 1 dagje en dan is het weer weekend. Vrijdag is wel de drukste dag van de week met de rottigste klassen. Maar gelukkig concentreren die zich op 1 dag, dat scheelt dan weer .

En vanmiddag + vanavond ga ik naar het ouderlijk huis .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 07:35:39 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78760818
quote:

[..]

Leuk dit nog nét even gezien te hebben!

Thnx allemaal, nu echt foetsie
pi_78761255
whehe, go kwak!!

Lijstje gisteren:

O: 2 knackebrodjes osseworst
T: banaan
L: 13 stukjes sushi
T: biertje of 5
D: patatje oorlog en een broodje kaassouffle met pindasaus

Lijstje vandaag:

O: 250 gram magere fruitkwark
L: Waldkornbol filet a.
T: wat ongezouten geroosterde cashews
D: voor: tartaar van rauwe zalm en gerookte zalm (moet nog wat leuks bedenken) en hoofd: pasta met een tomaten-groentesaus

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 05-03-2010 08:38:50 ]
Ja doei.
pi_78761442
Mogge! Net sneeuwde het, maar nu is de lucht alweer stralend blauw!
pi_78761508
Morge!

Lijstjestijd!
Gisteren:
O: yoghurt met lijnzaad en muesli
T: appel
L: 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham sandwichspread, beker karnemelk
D: provencaalse stoofschotel en sla (veel!)
T: 250 gram optimel kwark
T: paar chipjes

vandaag:
O: boterham jam, boterham appelstroop
T: sporten
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, beker karnemelk
T: fruit
D: boerenkool met (klein stukje?) rookworst, piccalily
T: bier!
pi_78761780
koffie.
pi_78761793
Gisteren wezen eten met vriendinnetjes! Lijstje is een beetje calorisch en alcoholisch dus.
O: bramen, frambozen, yoghurt, sap
T: 2 cappuccino
L: 2 crackers filet americain, boterham salami
T: 3 petit glacé's, zoutjes, 3 glazen witte wijn
D: salade met gamba's, sliptongetjes, friet, 3 glazen witte wijn
T: cappuccino
Eigenlijk valt het best mee als ik het nu zo opschrijf Nu even een rondje hollen tegen de kater.
pi_78761983
Hmm of mijn lichaam is veranderd of mijn weegschaal doet raar....
Eerst woog ik in de avond altijd 2 tot 3 kilo meer dan in de ochtend.
En nu is dat nog maar een halve kilo....
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:19:46 #92
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78762421
vanuit Bremen!

Het vriendje ligt nog naast me te slapen..ik zal zo eens een ontbijtje op bed verzorgen, tis z'n verjaardag vandaag!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78762491
awh gefeliciteerd dan voor de Duutser en jou!
Ja doei.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:42:25 #94
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78763010
Thanks! Ik geloof dat we vandaag naar de sauna gaan, en daar heb ik heel veel zin in!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78763073
Nynke, gefeliciteerd met het vriendje! Is de taart meegekomen?
Sterkte voor de tandartsshizzle vandaag!
Calimero: ik had wel meegekregen dat de dame waar jij het over had, een dansschool was begonnen! Zo stoer!!
Ook sterkte met alle deadlines!

Goodmorrrning bij de weg.

Ik had gister een uur en 3 kwartier gefietst, maar dat was toch wel wat veel. Het laatste half uur had ik énorme tegenwind en moest ik ook nog omhoog fietsen... Ik was kapot, zat helemaal dizzie en slapjes op de fiets . De volgende keer maar extra eten meenemen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 5 maart 2010 @ 09:52:05 #96
70532 loveli
N
pi_78763291
Gefeliciteerd Nynke, geniet ervan!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 5 maart 2010 @ 09:53:07 #97
70532 loveli
N
pi_78763320
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:01 schreef Sarabi het volgende:
Hmm of mijn lichaam is veranderd of mijn weegschaal doet raar....
Eerst woog ik in de avond altijd 2 tot 3 kilo meer dan in de ochtend.
En nu is dat nog maar een halve kilo....
Bij mij scheelt het emestal maar een kilo, 2 of 3 lijkt me vrij veel, of je moet bv aardig wat drinken.
crap in = crap out
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:56:03 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78763418
Helleuw!

Gisteren tot 01.00 ongeveer aan opdracht gezeten, met het idee dat ik ruim kon uitslapen vandaag, belt mn zus me wakker! Nurk. En toen moest ik natuurlijk naar de wc

Gefelie met het vriendje, Nynkeee! Veel plezier vandaag!
pi_78763500
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij mij scheelt het emestal maar een kilo, 2 of 3 lijkt me vrij veel, of je moet bv aardig wat drinken.
Ik drink sowieso altijd ruim meer dan 2 liter water per dag
Maar vind het vooral raar dat het nu anders is dan het eerst was
  Vis een optie? vrijdag 5 maart 2010 @ 10:05:25 #100
70532 loveli
N
pi_78763710
En die 2 liter gaat er niet 's ochtends in 1 keer uit neem ik aan
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: