Jup.. hij wordt alleen handmatig gecontroleerd (datum/gatenummer/naam) icm je paspoort.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:43 schreef ninostar het volgende:
Ik heb nog een boarding pass van transavia.com die ik kan aanpassen.
Zou ik daarmee achter de douane kunnen komen?
Niet dat ik het van plan ben hoor, ik heb daar toch niks te zoeken.
Mmm.. in principe vind ik dat best wel stom van de Marechaussee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jup.. hij wordt alleen handmatig gecontroleerd (datum/gatenummer/naam) icm je paspoort.
Door de Marechaussee btw, niet door de douane
Ik vraag me alleen wel af of je dan nog terug kan zonder dat je weer iets moet laten zien..quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jup.. hij wordt alleen handmatig gecontroleerd (datum/gatenummer/naam) icm je paspoort.
Door de Marechaussee btw, niet door de douane
Ja, maar goed wat wil je daar gaan doen? Een aanslag plegen kan je beter op plaza (voor de paspoortcontrole) doen, daar is het vaak een stuk drukker..quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:07 schreef ninostar het volgende:
[..]
Mmm.. in principe vind ik dat best wel stom van de Marechaussee.![]()
Eigenlijk kan iedereen die ik ken dus zomaar langs de paspoortcontrole.![]()
Weer een puntje voor Alberto Stegeman.
Ja dat is wel waar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:10 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, maar goed wat wil je daar gaan doen? Een aanslag plegen kan je beter op plaza (voor de paspoortcontrole) doen, daar is het vaak een stuk drukker..
Ook tax-free aankopen kan niet, dan wordt altijd je boardingpass gescanned
Dat wegen is ook niet om te kijken of je wapens bij je hebt.. Maar om te kijken of er niet iemand met je meelift door die irisscan heen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik heb ooit een kneuterig bijbaantje gehad op Schiphol. Kreeg toen zo'n Schipholpas, heb die nog een jaar mogen houden. Je moet dan door een irisscanner (geloof ik, of een vingerafdrukscanner iets in die trant) en dat ding weegt je ook. Maar dat wegen is heel onnauwkeurig, je kan prima een tas explosieven meenemen, geen haan die daar naar kraait.
Het lijkt wel of iedereen een Schipholpas krijgt die op Schiphol werkt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik heb ooit een kneuterig bijbaantje gehad op Schiphol. Kreeg toen zo'n Schipholpas, heb die nog een jaar mogen houden. Je moet dan door een irisscanner (geloof ik, of een vingerafdrukscanner iets in die trant) en dat ding weegt je ook. Maar dat wegen is heel onnauwkeurig, je kan prima een tas explosieven meenemen, geen haan die daar naar kraait.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:16 schreef ninostar het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen een Schipholpas krijgt die op Schiphol werkt.
Ja maar ik bedoel ook gewoon Burger King medewerkers ofzo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Anders wordt het wel lastig werken he
Burger King heeft ook een locatie in het beschermde gebied, vandaar denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:20 schreef ninostar het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook gewoon Burger King medewerkers ofzo.![]()
Ik weet ook niet precies hoe het allemaal werkt met die pas.
Aha, ok ik dacht al.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Burger King heeft ook een locatie in het beschermde gebied, vandaar denk ik.
Mensen die op Plaza werken en verder niks te zoeken hebben in beveiligd gebied krijgen neem ik aan geen pas
Sowieso heb je ook nog verschillende passen om op het platform te komen, dus die mensen kunnen ook niet bij de vliegtuigen komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |