Ook op de intercontinentale vluchten? Daar is de hele check pas bij het preboarden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:31 schreef drumminggod het volgende:
nee, niet dat ik weetje gaat er toch langs, en er is maar 1 weg? je moet btw je vliegticket laten zien
Maar die rolvloerdingessen zijn zo leuk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:31 schreef NJ het volgende:
Als je niet gaat vliegen heb je daar niets te zoeken, is de redenatie.
Ik vermoed dat hij een mooie aanbieding heeft gezien bij een van de tax-free winkels. Heb ik althans wel eens met een fototoestel gehad.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zou je dat willen doen?
Moet je iets ophalen?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zou je dat willen doen?
Moet je iets ophalen?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef LennyCole het volgende:
99% zeker dat dit niet kan. Misschien dat je het in een speciaal geval voor mekaar kan krijgen. Maar anders zou tax-free shoppen wel heel aantrekkelijk worden
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef LennyCole het volgende:
99% zeker dat dit niet kan. Misschien dat je het in een speciaal geval voor mekaar kan krijgen. Maar anders zou tax-free shoppen wel heel aantrekkelijk worden
denk dat het wel gaat opvallen hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook op de intercontinentale vluchten? Daar is de hele check pas bij het preboarden.
Die heb je ook van de parkeergarage naar de aankomsthal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Maar die rolvloerdingessen zijn zo leuk.
Niet eens. Gewoon zin om een beetje te shoppen. Waarom niet op schipholquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij een mooie aanbieding heeft gezien bij een van de tax-free winkels. Heb ik althans wel eens met een fototoestel gehad.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarvoor moet je je boardingpass hebben. En afh. van je bestemming zal je aankoop taxfree zijn, of niet.
Thanks!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Die heb je ook van de parkeergarage naar de aankomsthal.
Ze vragen ook om je ticket bij de douane dus ik denk van nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat heb ik mij ook wel eens afgevraagdAls je gewoon je legitimatie laat zien ... (niet dat je er iets aan hebt, maar toch).
Bij het shoppen vragen ze ook om je ticket.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef LennyCole het volgende:
Omdat het zelfs tax-free nog anderhalf keer duurder is dan in een normale winkel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Niet eens. Gewoon zin om een beetje te shoppen. Waarom niet op schiphol
M.a.w. je koopt een vliegticket, gaat naar Schiphol, checkt in, gaat in de rij staan, loopt door de douane, loopt naar de gate, en bedenkt je opeens dat de aardappels nog op het vuur staan en dat je terug wilt? Jahoor, dat kan. Niet echt nuttig trouwens... En je tax-free-shopsels mag je alsnog aangeven denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:30 schreef klaasdj het volgende:
Kan dat? Alleen even door de douane om vervolgens weer gewoon NL binnen te gaan.
Je hebt ook gewoon een vrij toegangkelijk schopping gedeelte op schiphol (in ieder geval schiphol airport amsterdam, ja er zijn er meerdere)quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Niet eens. Gewoon zin om een beetje te shoppen. Waarom niet op schiphol
Speciaal voor TS: AIVD google keywordsquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:36 schreef klaasdj het volgende:
Dus departure en arrivals zijn helemaal gescheiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |