kijk je wel uit? het kan nierbekkenontsteking wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:30 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp water en cranberrysap en ook vit c 1000 oid
Ik vind het gruwelijk irritant, eerder deed het geen pijn maar nu straalt het echt uit naar mn nieren / onderrug..en ook die steken in mn lies, argh
de pijn is nu prima te doen, meer zeurderig, ongesteldheidsachtig..maar dat kan het niet zijn.. maargoed..ik ga wel gewoon aan de cranberrytroep e.d, kik t nog een dag of 3 aan en als ik dan nog pijn heb dan ga ik terug.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef tessie het volgende:
Wat balen KD! Wat zegt de huisarts er dan van? Neem toch aan dat ie je niet zo wegstuurt terwilj je zo'n pijn hebt?
sprak net nog m'n tante die al 3 weken last heeft van een blaasontsteking, vandaag weer naar de ha, en nu mag ze vrijdag voor een echo van haar nieren, men denkt nierstenen.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de pijn is nu prima te doen, meer zeurderig, ongesteldheidsachtig..maar dat kan het niet zijn.. maargoed..ik ga wel gewoon aan de cranberrytroep e.d, kik t nog een dag of 3 aan en als ik dan nog pijn heb dan ga ik terug.
Van de week ben ik weer geweest, hadden een bodyscan, echt heel bijzonder om te doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:13 schreef appelsap het volgende:
Heftig hoor Bar, zeker als dat besef nu beetje bij beetje aan het komen is. Sterkte.
Mindfullness training, daar heb ik nog nooit van gehoord. Heeft het effect?
volgens mij is ze gekoppeld aan mijn werkgever ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:25 schreef Raissa het volgende:
Kan je niet vragen om een andere arbo-arts karin?
Dat is wel echt schandalig zegquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
volgens mij is ze gekoppeld aan mijn werkgever ofzo
Ik zal het vanmi eens met mijn leidinggevende bespreken als ik haar nog zie
Ik heb ook geen idee hoe vaak ik nog naar de Arbo moet.
Ben wel heel benieuwd naar het verslag, de vorige keer stonden er allemaal dingen in die ik echt niet gezegd had....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |