abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2010 @ 11:20:15 #76
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79398395
ik had voor de zwangerschap geregeld last van een blaasontsteking, daarna er geen last meer van gehad.
maar nu heb ik wel weer andere stomme kwaaltjes.

Drink je ook veel water?
En ik heb van die pillen Cranberry extra krachtig,die slik tijdens koude dagen elke dag 2.
Heb deze gehaald bij de etos.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_79398650
juhp water en cranberrysap en ook vit c 1000 oid

Ik vind het gruwelijk irritant, eerder deed het geen pijn maar nu straalt het echt uit naar mn nieren / onderrug..en ook die steken in mn lies, argh
  † In Memoriam † zondag 21 maart 2010 @ 11:35:08 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_79398775
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:30 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp water en cranberrysap en ook vit c 1000 oid

Ik vind het gruwelijk irritant, eerder deed het geen pijn maar nu straalt het echt uit naar mn nieren / onderrug..en ook die steken in mn lies, argh
kijk je wel uit? het kan nierbekkenontsteking worden
pi_79398864
Mja i know, maar moet toch ff wachten tot morgen (HA)
en dan vast weer aan de antibiotica
pi_79399398
Balen KD
Hier (gelukkig) geen ervaring ermee.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_79441346
Nou, serieus

mn urine is he-le-maal schoon!?
wtf, waar komt die pijn dan vandaan?
pi_79441427
Wat balen KD! Wat zegt de huisarts er dan van? Neem toch aan dat ie je niet zo wegstuurt terwilj je zo'n pijn hebt?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79441452
Mag ik even een tip geven? Ik loop nu bij de bekkenfysio voor andere klachten, maar voor mijn zwangerschap had ik chronische blaasontsteking... Zij hoorde dit en zei: als je ook maar 1 of 2 keer blaasontsteking hebt gehad in je leven: naar de bekkenfysio!! Schijnen ze mee te kunnen helpen...

en dat vertelde ze dan nadat ik uroloog na uroloog heb gezien zowat resistent ben voor antibiotica enzo... en dan hoor je pas dat de bekkenfysio heel goed helpt! Fijn dat de huisarts die tip ook geeft... Dus eens een afspraak maken kan zeker helpen..
pi_79441603
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef tessie het volgende:
Wat balen KD! Wat zegt de huisarts er dan van? Neem toch aan dat ie je niet zo wegstuurt terwilj je zo'n pijn hebt?
de pijn is nu prima te doen, meer zeurderig, ongesteldheidsachtig..maar dat kan het niet zijn.. maargoed..ik ga wel gewoon aan de cranberrytroep e.d, kik t nog een dag of 3 aan en als ik dan nog pijn heb dan ga ik terug.
pi_79441734
Vervelend KD!
  maandag 22 maart 2010 @ 16:46:36 #86
144006 chacama
Ondernemend!
pi_79453095
Dat is echt niet fijn KD. Beterschap!
  maandag 22 maart 2010 @ 18:40:50 #87
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79457193
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:40 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

de pijn is nu prima te doen, meer zeurderig, ongesteldheidsachtig..maar dat kan het niet zijn.. maargoed..ik ga wel gewoon aan de cranberrytroep e.d, kik t nog een dag of 3 aan en als ik dan nog pijn heb dan ga ik terug.
sprak net nog m'n tante die al 3 weken last heeft van een blaasontsteking, vandaag weer naar de ha, en nu mag ze vrijdag voor een echo van haar nieren, men denkt nierstenen.

sterkte ermee KD
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:48:32 #88
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79496507
Sterkte met je blaasontsteking KD... klinkt echt niet fijn!

Simmu, sterkte met je situatie...
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:59:50 #89
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79549331
quote:
Op zondag 21 maart 2010 01:13 schreef appelsap het volgende:
Heftig hoor Bar, zeker als dat besef nu beetje bij beetje aan het komen is. Sterkte.
Mindfullness training, daar heb ik nog nooit van gehoord. Heeft het effect?
Van de week ben ik weer geweest, hadden een bodyscan, echt heel bijzonder om te doen.
Sta je nooit zo bij stil, maar enig idee hoevaak je gedachten afgedwaald zijn. (verleden-toekomst-heden)

De mindfulness-beoefening is afkomstig uit de boeddhistische vipassana-traditie. Je gaat met je aandacht naar binnen en je bekijkt van een afstand wat er voor verschijnselen (zintuiglijke indrukken, gevoelens, emoties, beelden, gedachten) zich voordoen. Je slaat ze gade op een afstand en je ziet wat er allemaal verschijnt als op een projectiescherm. De verschijnselen kun je eventueel benoemen. Je valt niet meer samen met de verschijnselen, bijvoorbeeld met een gedachtenwereld waarmee je eindeloos aan de gang gaat. Je ziet steeds duidelijker wat er aan de hand is, de patronen die steeds weer terugkeren, de afwezigheid van een zelf (ego). Maar deze meditatie heeft ook een belangrijke plaats in de advaita-traditie en in de yoga (Patanjali), met het observeren van dat waaraan je vastzat en vastzit
pi_79565473
Bar, sterkte, heb je nog weer van die aanvallen gehad? En voel je zoiets aankomen?
Naar, lijkt me!

Gister gesprek gehad met de arbo-arts, tjonge, wat een succes weer
Mens praat geen fatsoenlijk Nlds, met als gevolg dat ik steeds moet vragen wat ze bedoelt, wat zij beantwoordt met: "vor laahste keer!" en dan nog niks ervan snappen

Wat ik ervan begrijp is dat ze vindt dat ik te weinig doe om snel te herstellen.
Ze vindt mijn gesprekken met de HA niet voldoende, wil dat ik naar een psych ga.
Zowel de HA als ikzelf vindt dat niet nodig, het gaat met kleine stapjes vooruit nu.

Straks even weer naar het werk, even buurten. Bezorgt me wel veel stress, maar ik heb de afspraak dat ik 1 keer per week langskom.
Vorige week ben ik ook geweest, heb het wel 45 min volgehouden. Dat vond ik al heel wat!
Kinderen waren wel heel blij,. werd bedolven onder de knuffels, dat doet je goed!
Kreeg maandag een kaart van de collega's met allemaal lieve boodschapjes, zo fijn!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79565586
Kan je niet vragen om een andere arbo-arts karin?
pi_79565692
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:25 schreef Raissa het volgende:
Kan je niet vragen om een andere arbo-arts karin?
volgens mij is ze gekoppeld aan mijn werkgever ofzo
Ik zal het vanmi eens met mijn leidinggevende bespreken als ik haar nog zie
Ik heb ook geen idee hoe vaak ik nog naar de Arbo moet.

Ben wel heel benieuwd naar het verslag, de vorige keer stonden er allemaal dingen in die ik echt niet gezegd had....
pi_79566169
Gaat het al wat beter KD? Klinkt pijnlijk.

Bar, klinkt goed. Als ik het goed begrijp leer je daar dus wat je 'verkeerd' doet of wat de verbeterpunten zijn?

Ik zou ook om een andere Arbo-arts vragen. Ik vind het sowieso een beetje vreemd, dat mensen die de nederlandse taal niet zo goed beheersen dan dit soort werk mogen doen. Het lijkt me dat er dan veel communicatiefouten ontstaan.
Karin, knap dat je ondanks de stress toch naar je werk gaat. Het lijkt me toch wel fijn om er niet helemaal vervreemd van te raken. En lief van je collega's!
pi_79566505
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

volgens mij is ze gekoppeld aan mijn werkgever ofzo
Ik zal het vanmi eens met mijn leidinggevende bespreken als ik haar nog zie
Ik heb ook geen idee hoe vaak ik nog naar de Arbo moet.

Ben wel heel benieuwd naar het verslag, de vorige keer stonden er allemaal dingen in die ik echt niet gezegd had....
Dat is wel echt schandalig zeg

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79566720
Die arbo-artsen zijn niet voor niets arbo-artsen. Dan ga je jááááren geneeskunde studeren en wat word je? Arbo arts... Nou! Moet je trots op zijn!

Karin, ik zou het ook aankaarten hoor, hoewel ik me voor kan stellen dat je daar nou juist ook weer geen zin in hebt.
pi_79567737
Sorboo, ik ben benieuwd hoe het gaat met jou en het hele draagmoederschap. Waren de eerste gesprekken al geweest???

Karin, echt niet normaal hoor zo'n arbo arts....En daar moet je dan je ziel en zaligheid bloot gaan leggen....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_79568047
Er gebeurt even niet zoveel Sproetje. Volgende week dinsdag is het eerste gesprek met mijn schoonzus en zwager. Daarna zullen wij een oproep voor een gesprek krijgen.

Ondertussen hebben we er met z'n vieren veel over gesproken en ook met mijn schoonouders. We spreken allerlei scenarios door, zodat we goed voorbereid zijn op de gesprekken. Mijn eigen ouders heb ik nog niet live gezien en ik wil het ze niet telefonisch vertellen. Zie daar inmiddels ook minder tegenop, omdat ik voel hoezeer ik er zelf achter sta.
pi_79577069
Ik hoor vanmi van andere collega's dat die er ook al zo over te spreken zijn...not!
Eentje had zelfs al een klacht ingediend.
Maar....onze directie vindt het mens geweldig, en dus blijft ze....ofzo
pi_79580014
pff hoe moet je je als moeder voelen als je hoort dat je kind onderpresteert omdat ander kinderen hem uitmaken voor monster... nou ik kan je vertellen dat voelt onwijs
zo iets in kwadraat.
En waarom ? Omdat zoonlief slim is, dus is hij een monster....
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_79584217
Muks

Karin, wat vervelend zeg... .
Hoe was het op je werk? Knap dat je het ondanks de stress wel doet
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')