Die was toch dood?quote:
Hier stopte ik met lezenquote:groot dilemma, de bijbel noemt
IEdereen??quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
op fok zitten er alleen maar autisten en achterlijke mongolen.
Dus iedereen zal de vmbo'ers in elkaar slaan en de havo mongolen beroven van hun shit
degene die mee doen natuurlijk mattiequote:
??quote:
Dat je een kutnoob bent, en dus geen aanspraak kan maken op de Fok Knokploegquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
??
aii ik denk al killquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
degene die mee doen natuurlijk mattie
jij mag wel komenquote:
Die gast is zelf ook niet bepaald atletisch gebouwd, wat voor enorme zeug heb je beschermd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:19 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
hier heb je de baas waar wij slimme mensen ruzie mee hebben![]()
[ afbeelding ]
Ts moet het wel kunnen begrijpen, wacht ik vertaal het ff:quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef ParanormalActivities het volgende:
ik kan je wel pepperspray leveren
Hij maakt ze helemaal kapot terwijl hij met zijn andere hand een beer knevelt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:56 schreef deepart het volgende:
Michielos ja, wat sommige al zeiden
BAM!
Welk topic heb ik nu weer gemist?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:29 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Beste uber menschen,
Ik schrijf jullie nu niet als fokker maar als mede slim persoon.
We staan nu tegenover een groot dilemma, de bijbel noemt deze dag armageddon.
Het einde der tijden...
Maar toch, voor het eerst in de geschiedenis van deze planeet zijn wij in staat om ons ras te redden.
We worden namelijk bedreigd door 14-17 jarige vmbo'rs.
Als jullie HAVO en hoger lievend zijn, help dan. Deze vmbo'rs kunnen het namelijk niet hebben dat 1 van ons op kwam voor een iets dikkere medemens. Nu komen deze mensen met 10 man om onze held te pakken.
Hierbij doe ik, als eerste in jaren, fatsoenlijk en een degelijk verzoek op de FOK! knokploeg.
Kan ik op jullie vak kennis en jullie zelf rekenen?
geen, dit is een serieuze oproep. Mag ik hier een hyves plaatsen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Welk topic heb ik nu weer gemist?
Jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:31 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
geen, dit is een serieuze oproep. Mag ik hier een hyves plaatsen?
Jewaids.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Behalve Myraela en Pixie want die beuken de gasten hier zelfs nog
Waar moet het dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
goddamn de ts is een crapassbitch.
Gaat ie onzin zijn knokploeg bij elkaar rapen
Dat zijn zelf allemaal bitches
Behalve Myraela en Pixie want die beuken de gasten hier zelfs nog
TRU, daar zitten de echte hosselaars en bazenquote:
pics van je zusjequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:31 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
geen, dit is een serieuze oproep. Mag ik hier een hyves plaatsen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op dinsdag 3 juni 2008 07:03 schreef Klonk het volgende:
helaas, topics geopend door users met een IQ lager dan een pak hagelslag worden vanaf nu zonder pardon gesloten :7
[/quote]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:39 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]Wat een emo meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe die foto van haar even weg ok, ze mag hier niet te bekend wordenquote:
Moet je zelf geen foto's posten, gast.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:44 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
doe die foto van haar even weg ok, ze mag hier niet te bekend worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |