quote:
1 is leukerquote:
nietusquote:
ik vind lekker toch van welquote:
Ik ga je missen stoepiequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:47 schreef Stoeprand het volgende:
Iedereen is in rouw omdat we binnenkort uit elkaar getrokken worden omdat dit forum sluit?
Nou... Over welk dier gaat het?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
dus er zit zo'n kut in het restaurant van over de kook. het voorgerecht is "ter land, ter zee" zegt die kut: Bij mijn weten is er geen enkel dier dat zowel ter land als ter zee leeft, dus ik ben benieuwd wat dat voor gerecht is.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
dus er zit zo'n kut in het restaurant van over de kook. het voorgerecht is "ter land, ter zee" zegt die kut: Bij mijn weten is er geen enkel dier dat zowel ter land als ter zee leeft, dus ik ben benieuwd wat dat voor gerecht is.
Ga je nu mee kijken naar two and a half men?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]dat van die Eddy dan
Ik denk dat het iets waterigs is als olijfolie, met daarin tapenade of zo wat op aarde lijkt?
Nee ik ga zo boodschappen doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je nu mee kijken naar two and a half men?
Dat lijkt me wel zo handigquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
Zaterdag verjaardagsparty voor mn vrienden dus zo meteen bier halen
Net zo als je zegtquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef Stoeprand het volgende:
WHAT THE FUCK GAY MENTALIST TWEE AFLEVERINGEN GEEN HOUSE WAT
Hoezo dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:07 schreef Xaryna het volgende:
Ik word zo moe van kastjes en muren en nog meer kastjes
Verdomme. Daar gaat mijn goede avond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef Stoeprand het volgende:
WHAT THE FUCK GAY MENTALIST TWEE AFLEVERINGEN GEEN HOUSE WAT
Ik moet de examencommissie van mijn opleiding iets vragen. Het ging zo:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |