Nahquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het serieus niet tof en had het ook niet verwacht eigenlijk.
Ik dacht dat Den Haag hartstikke tolerant was.
Maar ws alleen de mensen die ik ken ofzo.
Of gefrustreerd, of bang. Het hoeft niet eens meteen een nazi varken te zijn zeg maar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies, op de 6 mensen die je kent blijkt er maar 1 onaardig te zijn.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als later 80 59 ben draai ik nog steeds happy hardcore.
Tja, opportunistisch anderhalf modaalverdienertje hè.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een genuanceer, zeker geen PVV gestemd.
Neuh, de oude garde had al afgesproken om gewoon op de oude voet door te gaan (evt. met D66 erbij). Die arrogantie vooraf gaat ze de kop kosten, ooit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Krijgen Den Haag en Almere nu Stadscommando's?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, opportunistisch anderhalf modaalverdienertje hè.
Yep, lekker kopvodden bashen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Krijgen Den Haag en Almere nu Stadscommando's?
Hoppa, gewoon de zweep erover als er eentje op straat verschijnt. Dat zal ze leren, met die afschuwelijk enge en vooral agressieve hoofddoekjes.quote:
In Den Haag was en is de PvdA gewoon nog de grootste.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, de oude garde had al afgesproken om gewoon op de oude voet door te gaan (evt. met D66 erbij). Die arrogantie vooraf gaat ze de kop kosten, ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |