Nahquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het serieus niet tof en had het ook niet verwacht eigenlijk.
Ik dacht dat Den Haag hartstikke tolerant was.
Maar ws alleen de mensen die ik ken ofzo.
Of gefrustreerd, of bang. Het hoeft niet eens meteen een nazi varken te zijn zeg maar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies, op de 6 mensen die je kent blijkt er maar 1 onaardig te zijn.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als later 80 59 ben draai ik nog steeds happy hardcore.
Tja, opportunistisch anderhalf modaalverdienertje hè.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een genuanceer, zeker geen PVV gestemd.
Neuh, de oude garde had al afgesproken om gewoon op de oude voet door te gaan (evt. met D66 erbij). Die arrogantie vooraf gaat ze de kop kosten, ooit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Krijgen Den Haag en Almere nu Stadscommando's?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, opportunistisch anderhalf modaalverdienertje hè.
Yep, lekker kopvodden bashen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Hoppa, gewoon de zweep erover als er eentje op straat verschijnt. Dat zal ze leren, met die afschuwelijk enge en vooral agressieve hoofddoekjes.quote:
In Den Haag was en is de PvdA gewoon nog de grootste.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, de oude garde had al afgesproken om gewoon op de oude voet door te gaan (evt. met D66 erbij). Die arrogantie vooraf gaat ze de kop kosten, ooit.
Erlebnis?quote:
Nee, het is middag maar ook die tijd is zo weer op.quote:
Ben je druk? Nog fietsen straks?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, het is middag maar ook die tijd is zo weer op.
Zul je altijd zien.
Maar mooi dat die in mijn AT staat. Ha!
Die zijn er al, alleen staan ze aan de "verkeerde kant" van de samenleving. Ze noemen ze ook wel Marokkaanse straatschoffiesquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Die verzin je niet hè!quote:Zagende Duitser wekt buurt
Uitgegeven: 4 maart 2010 12:08
Laatst gewijzigd: 4 maart 2010 12:08
BRAUNSCHWEIG - Omdat hij de slaap niet kon vatten, besloot een man in de Duitse stad Braunschweig in Nedersaksen een boom in de tuin te gaan omzagen.
Een buurvrouw werd echter wakker van ratelend geluid, zag een ladder en belde van schrik de politie omdat ze dacht dat er ingebroken werd.
De politie rukte massaal uit en kwam met zes wagens op de vermeende inbraak af. De agenten vonden echter geen braaksporen of inbreker, zei een politiewoordvoerder donderdag.
Korte tijd later kwam de bewoner van het huis tevoorschijn. Hij had zich van schrik verstopt toen de politiemacht voor zijn deur stond.
Ja nou!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah
Minder dan 17 op de 100 stemmers heeft op die aso's gestemp.
't Is nog geen meerderheid of zo.![]()
Ramptoeristen zijn het (en angsthazen)quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Die verzin je niet hè!![]()
Trouwens: zés politie-auto's vanwege een inbraakmelding? Die hadden geen zin meer in klaverjassen of zo.
Nee, niet fietsen. Wel naar mijn therapeut. Mooi hè, dat wordt gelijk mijn. Alsof het je nieuwe huisdier is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je druk? Nog fietsen straks?
Hier gaat de middag juist aangenaam slepend langzaam! Ik denk het is een uur of drie, maar nee, half twee.
Met het zonnetje loom makend door de ramen en weinig te doen op het werk. Lekker wel.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef Copycat het volgende:
Hier moest ik ooit eens in corset een haarmodeshow op lopen en dat deed ik iets te enthousiast en toen floepte er een tiet uit mijn corset. Mijn tiet.
En mijn haar zat ook al stom. Ik leek wel de Wicked Witch of the West. Met een blote tiet. Maar het nummer blijft geweldig, ondanks het trauma.
Hahahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef Copycat het volgende:
Hier moest ik ooit eens in corset een haarmodeshow op lopen en dat deed ik iets te enthousiast en toen floepte er een tiet uit mijn corset. Mijn tiet.
En mijn haar zat ook al stom. Ik leek wel de Wicked Witch of the West. Met een blote tiet. Maar het nummer blijft geweldig, ondanks het trauma.
Dank jequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef Copycat het volgende:
Zo, dat was weer een anekdote uit mijn boeiende leven.
Prodigyquote:
Lodderigquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niet fietsen. Wel naar mijn therapeut. Mooi hè, dat wordt gelijk mijn. Alsof het je nieuwe huisdier is.![]()
Ah lekker, zon op je rug? Daar word je zo loom en lodderig van.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies, op de 6 mensen die je kent blijkt er maar 1 onaardig te zijn.
of een fysio, van t fietsenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Lodderig![]()
Lodder klodder klieder. Dat van loomheid die muf makende kop thee uit je handen valt.
Therapeut. Nu je het toch in de groep gooit: vertel! Da's nieuw!
Of is het nog van het niet roken?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
The smile on your face lets me know that you need me.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |