Volgens mij is de smaak bij vrouwen afhankelijk van het moment van hun cyclus....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:59 schreef Snowcold het volgende:
maar soms is het ook echt niet lekker!
ik zou die smiley maar weghalen hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:00 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Klopt volgens mij....mijn sperma schijnt nu wat zurig te smaken nu ik meer kwark eet dan voorheen
Heb je je eigen vrouwelijk vocht geproefd?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:59 schreef Snowcold het volgende:
Ik vind het niet echt een specifieke smaak hebben, maar het valt me altijd op dat het een beetje tintelt in de mond.
En het vrouwelijke vocht, ik vind dat van mij best zoet smaken, maar soms is het ook echt niet lekker!
Moet je een keer proeven dan, dan weet je het.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef pasopikbijt het volgende:
ik heb het nog nooit geproeft, maar wel voorvocht. is dat ong hetzelfde?
naja ik wou het eigelijk liever eerst weten voor ik het probeer, vandaar de vraag ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef FokR het volgende:
[..]
Moet je een keer proeven dan, dan weet je het.
Ja.. Het smaakt hetzelfde als voorvocht. Alleen heb je dan een bek vol warme drap..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
naja ik wou het eigelijk liever eerst weten voor ik het probeer, vandaar de vraag ook
Is bij iedereen anders denk ik, ligt er vooral aan wat je vriend daarvoor gegeten en gedronken heeft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
naja ik wou het eigelijk liever eerst weten voor ik het probeer, vandaar de vraag ook
heb ik ff geluk dat ie van fernandez houdt hahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:00 schreef FokR het volgende:
[..]
Is bij iedereen anders denk ik, ligt er vooral aan wat je vriend daarvoor gegeten en gedronken heeft.
De ene keer vind me vriendin het een beetje bitter smaken, de andere keer zoeter.
Dus... try it!
Het enige verschil is dat voorvocht niet je mond in spuit (maar druipt) en sperma wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
heb ik ff geluk dat ie van fernandez houdt hahaik probeer het wel gewoon een keer. De smaak van het voorvocht en het sperma zelf zal wel niet heel veel verschillen.
nicequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef ToT het volgende:
Ik rook het laatst toen ik bij buren verderop op bezoek was!
Ruiken is ook proeven!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef ToT het volgende:
Ik rook het laatst toen ik bij buren verderop op bezoek was!
off-topic: ben jij een stink-alto danquote:
nee ik stink niet, maar ben wel een beetje altoquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
off-topic: ben jij een stink-alto dan
niks mis met altos
tenzij ze stinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |