quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef longinus het volgende:
kleine moeite voor je om het uit te vinden he
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef longinus het volgende:
Als ik een topic open over een bijna doodservaring. Moet ik aan wurgsex doen ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef longinus het volgende:
Ik lust het ook niet meerquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:17 schreef Green1 het volgende:
[..]
Godverdomme.. Ik vond brie zo lekkerHet zal nooit meer hetzelfde zijn...
![]()
Zei ik dat ik sex met haar heb gehad ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh en tong jij hebt nooit een vriendin gehad. Dat kan niet.
Hier ga je niet dood aan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik een topic open over een bijna doodservaring. Moet ik aan wurgsex doen ?
nee hoor, maar is niemand die je het verbiedquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik een topic open over een bijna doodservaring. Moet ik aan wurgsex doen ?
Verbiedtquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:19 schreef longinus het volgende:
[..]
nee hoor, maar is niemand die je het verbied
Daar zijn de HIV geïnfecteerden het nog niet over eens.quote:
Geen zin in, hij die zonder fouten is werpt de eerste steen, en ik ben een slechte gooierquote:
Zolang ze het nog niet eens zijn, leven ze ook nog!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zijn de HIV geïnfecteerden het nog niet over eens.
Ligt er sterk aan wat je eet ofzo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Kwak in je hand en proef het. ZO eng is het nou ook weer niet.
Smaak verschilt idd wel van dag tot dag.
Ananasquote:
En als je een zak tetes-brulee op hebt knapt haar kop dus kapot?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat geeft ongeveer aan dat natuurlijk zoete dingen voor leuke resultaten zorgen
En niet roken en drinken helpt ookquote:
protiënen gok ik zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:33 schreef Bravebart het volgende:
Waar krijgt het sperma eigenlijk zn specifieke smaak mee?
Waar, niet hoe.quote:
Dan ga ik het zeker niet proberen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:43 schreef rijsttafel het volgende:
1 ding weet ik wel.. Grolsch smaakt nog beter
Where's the fun in thatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:30 schreef Dottey het volgende:
snel slikken.. dan smaakt het nergens naar.
En als je asperges hebt gegeten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:00 schreef Blondiii het volgende:
eet je veel groenten, fruit en drink je veel sapjes dan smaakt sperma zoeter.
vooral kiwi en ananas maakt sperma zoeter.
maar ook meloen, ananas, mango en andere citrusvruchten. En drink veel water !
roken, alcohol & koffie maakt sperma bitter, maar ook groenten als spruiten en broccoli
oh en niet teveel rood vlees en vis!
Ik proef liever jouw oester Oester.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef Oester het volgende:
Een soort warme, bittere schimmelende kaas...
Ik zou het gewoon maar eens lekker proeven, TS.
Sex met ijsklontjes dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:18 schreef Blondiii het volgende:
Ik vind de smaak niet eens zo vies. Maar dat het lauw/warm is. Dat doet hem de das om.
Dat is idd wel wat minder, maar ach, is te overlevenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:18 schreef Blondiii het volgende:
Ik vind de smaak niet eens zo vies. Maar dat het lauw/warm is. Dat doet hem de das om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |