quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:50 schreef themauster het volgende:
Dus ik werd net gebeld door Jeroen van Inkel van Q-music voor de Innuendo van Queen die in mijn lijst stond van mijn top 10 van de jaren 90
hihi coolquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:50 schreef themauster het volgende:
Dus ik werd net gebeld door Jeroen van Inkel van Q-music voor de Innuendo van Queen die in mijn lijst stond van mijn top 10 van de jaren 90
Denken ze dat ze hem zo wel krijgen?quote:
Dat op zich wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:11 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht het toch echt niet, Q is bad for you
Die ROFL is niet om de Leijenare hoor, maar vanwege het feit dat ze dat hele nummer gemaakt hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hej niet haten! zo klinken ze nu eenmaal in Leiden (ehh ja die tekst...dat is een ander verhaal... dat was het idee van de snelle promotiejongens)
(kwakz0r zingt mee in het koor )
Ze krijgen in ieder geval publiciteit, en komen dus weer in the picture bij 3FM. En het is een mooie manier om de inwoners van de stad meer feeling ermee te laten krijgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Denken ze dat ze hem zo wel krijgen?![]()
hij is in elk geval al rondgetwitterd (en niet alleen door mij)quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze krijgen in ieder geval publiciteit, en komen dus weer in the picture bij 3FM. En het is een mooie manier om de inwoners van de stad meer feeling ermee te laten krijgen.
Nice !quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:50 schreef themauster het volgende:
Dus ik werd net gebeld door Jeroen van Inkel van Q-music voor Innuendo van Queen die in mijn lijst stond van mijn top 10 van de jaren 90
Weinig mis met Leidenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze krijgen in ieder geval publiciteit, en komen dus weer in the picture bij 3FM. En het is een mooie manier om de inwoners van de stad meer feeling ermee te laten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |