Ehm... zo slecht in deze dingenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omschrijf dr eens dan?
hoe wie wat waar?
Ehm dat plein met die cafe's als bar gezellig, 3hoek en 5hoek en dan houd het nogal snel opquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Assiej het volgende:
Wat ken je in Oldenzaal? misschien kan ik je het uitleggen
Heet ze toevallig stephanie / stefanie ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ehm... zo slecht in deze dingen.... Niet al te groot, slank, lang blond haar, witte jas. Nja ben hier te slecht in
.
[..]
Ehm dat plein met die cafe's als bar gezellig, 3hoek en 5hoek en dan houd het nogal snel op.
bij fontanellaquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heet ze toevallig stephanie / stefanie ?
als je bar gezellig hebt en je loopt richting de engel weetje dat? dan heb je daar die lange straat die je in kunt lopen meteen aan de engel
* Mdrop weet het niet, en gaat zo weer even op hyves kijken, danku alvast!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heet ze toevallig stephanie / stefanie ?
En dan zit het dus in die straat, dan vraag ik me af waar ik mn ogen had toen ik daar liepquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:43 schreef Assiej het volgende:
als je bar gezellig hebt en je loopt richting de engel weetje dat? dan heb je daar die lange straat die je in kunt lopen meteen aan de engel
Haha heel netjes, nooit direct je buren verraden maar een hint is natuurlijk altijd goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben ook wel eens op RTV Oost geweest. Werd me gevraagd of ik wist dat er in een huis bij ons in de buurt wiet werd verbouwd. Waarop ik zei dat het in de winter het enige huis zonder sneeuw op het dak was
top nummer, alles behalve toepasselijk clip, maar gewoonquote:
Haha ja, echt niet mijn muziek maar deze is zo fantastisch, voor het eerst met CV gehoord, en ook direct de enigste die ik qua titel enzo kon onthoudenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
top nummer, alles behalve toepasselijk clip, maar gewoon![]()
Niet de persoon die ik bedoel , dus zal ze wel geen stefanie/stephanie hetenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:50 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop weet het niet, en gaat zo weer even op hyves kijken, danku alvast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het gek met 100 van die kut kindjes in je buurtquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben ook op tv geweets.
Bij telekids![]()
Nog 3...
![]()
![]()
We hebben wel verloren maar het was een leuke dag.
Moet wel zeggen dat Carlo en Irene heel chagrijnig zijn als de camera's niet op hun gericht staan 's ochtends.
Tussen de Villa en de Engel, die str doorlopen. Heb je na een stuk lopen links fietsenstalling en rechts snooker&pool, de straat recht over steken, even doorlopen en dan links op de hoek zit ie.. Mariaquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop weet het niet, en gaat zo weer even op hyves kijken, danku alvast!
[..]
En dan zit het dus in die straat, dan vraag ik me af waar ik mn ogen had toen ik daar liep
[..]
Haha heel netjes, nooit direct je buren verraden maar een hint is natuurlijk altijd goed.
====
Heerlijk
Oke , zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Tussen de Villa en de Engel, die str doorlopen. Heb je na een stuk lopen links fietsenstalling en rechts snooker&pool, de straat recht over steken, even doorlopen en dan links op de hoek zit ie.. Maria
Vergaderen doen we altijd in het café. Net zo makkelijk en gezelligquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:29 schreef Mdrop het volgende:
Vergadering en dan het cafedus ben er ook vandoor, groeten!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |