abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78723800
MAN, MAN, MAN TOCH. Woest word ik van jullie, W.O.E.S.T!

Laat iemand toch zelf bepalen wat hij op zijn hoofd zet, achterlijke gladiool. Weet je wat je bent, een schaap, een lomp schaap!

Plaatje:

Omdat toevallig één of andere geperoxideerde xenofobe droeftoeter die mening is toegedaan dat een hoofddoekje het straatbeeld verpest. Ik leg het nog één keer uit voor de simpele zielen onder ons:

EEN HOOFDDOEKJE IS NIETS MEER DAN EEN HOOFDDOEKJE.

Heb je er last van als er bij het gemeenteloket een meisje zit met een hoofddoekje? Sodemieter toch een eind op zeg. Met je gezeik. Kijk, dat iemand zich moet kleden wat bij zijn functie hoort; met sportschoenen naar je werk gaan, dat is ongepast, maar dat is dan ook geen goede vergelijking.

En dan komt het volgende "geweldige" argument van de gladiool: "Ja maar we moeten onze Nederlandse cultuur niet verkwanselen."

Iemand draagt een hoofddoek, en dat verkwanselt de Nederlandse cultuur. HOE? HOE VRAAG IK JE?!
Degene die dat roept, verplicht de hele dag op klompen. VER-PLICHT!

(Kalm blijven, kalm blijven).

Dat kan ik dus niet. OEH! Giftig, zo giftig word ik van een stel onnozele blatende debielen. Hoe kun je Wilders, het mongooltje, want dat is het: een mongooltje, en niet zomaar één, nee, het is een OPPERmongool.

En ik hoor de medestanders van Wilders nu zeggen: "ja, maar u demoniseert."

LIKE I CARE! (Ik veeg er mijn kont mee af, mijn kont mee af!)

Wilders kiest voor ongelijke behandeling van moslims en niet-moslims. (Nee hoor, ben je gek, Wilders is niet xenofoob, waar haal ik het vandaan? Haal die stront toch uit je ogen, man!).

Wilders is angstig voor een kledingstuk.

En dan roepen de medestanders van Wilders, ja, maar onze parlementaire democratie zit zo in elkaar dat Wilders een aantal van zijn standpunten nooit er door gedrukt krijgt.

Nee, kwezel, dat is echt een goede reden om op hem te gaan stemmen!

(Hart luchten, hart luchten).

Klacht: Ezels die op Wilders stemmen.

(Oh, het lucht zo op, mensen, HET. LUCHT. ZO. OP).
pi_78723837
Eens. Mensen moeten lekker doen wat ze zelf willen zolang ze er niemand anders mee lastig vallen, en dat is hier duidelijk niet het geval. En nee, iets niet mooi vinden is niet hetzelfde als lastig gevallen worden.
pi_78723843
Hoofddoekjes verhaal is voor mij ook nog steeds een raadsel.
pi_78723846
Hoofddoekjes zijn voor in de woestijn, tegen de zandstormen. ZIE JIJ ZANDSTORMEN IN NEDERLAND???
Drinken is lekker
pi_78723853
mèèèh
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:43:14 #6
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_78723871
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Hoofddoekjes zijn voor in de woestijn, tegen de zandstormen. ZIE JIJ ZANDSTORMEN IN NEDERLAND???

Wel sneeuw.
pi_78723872
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Ja dus? Er zijn zoveel dingen niet nuttig die zodanig ingeburgerd zijn dat we er niet over nadenken.. Care
pi_78723901
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:41 schreef OeJ het volgende:
Laat iemand toch zelf bepalen wat hij op zijn hoofd zet, achterlijke gladiool. Weet je wat je bent, een schaap, een lomp schaap!

Klacht: Ezels die op Wilders stemmen.
Ik ben een wat?
Drinken is lekker
pi_78723908
TC is links tuig

Ga lekker dieren neuken ofsow
pi_78723911
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ja dus? Er zijn zoveel dingen niet nuttig die zodanig ingeburgerd zijn dat we er niet over nadenken.. Care
Zoals?
Nieuw is niet altijd beter.
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:43:54 #11
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78723915
Ik ga denk ik wel op PVV stemmen, maar desondanks ben ik het met TS eens.
2000 light years from home
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:44:04 #12
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_78723922
Ik ben benieuwd wat de anti Wilders mensen vinden van z'n standpunten die niet over moslims gaan.
0 topics op naam. 14.gif
pi_78723931
Ik ben voor een verbod op bontkraagjes, vleermuismouwen en lelijke bruine sandalen!
pi_78723937
TS is kwaad omdat groenlinks en de sp hebben verloren
pi_78723942
Terechte klacht en ik wou dat ik m'n klachten zo helder en to the point op kon schrijven.

Deze mag stickie wat mij betreft. En ik ben niet eens sarcastisch.
pi_78723958
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Zoals?
Wat is het nut van een lap stof voor je bakkes hebben hangen (ook wel een 'stropdas' genoemd) als je er zogenaamd netjes moet uitzien?
pi_78723974
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef Sony360wii het volgende:
TC is links tuig

Ga lekker dieren neuken ofsow
TC?
pi_78723982
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Zoals?
Jij wil dus beweren dat je op wilders hebt gestemd gisteren?
.
pi_78724008
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben benieuwd wat de anti Wilders mensen vinden van z'n standpunten die niet over moslims gaan.
Heit tie die dan? .
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:46:25 #20
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_78724025
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:44 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht en ik wou dat ik m'n klachten zo helder en to the point op kon schrijven.

Deze mag stickie wat mij betreft. En ik ben niet eens sarcastisch.
Er was gisteren een post van teamlead die ik eerlijk gezegd beter vond.

edit: deze dus
[Centraal] Wilders/PVV - wat te doen ermee? #15
pi_78724032
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:45 schreef zovty het volgende:

[..]

Heit tie die dan? .
Meer dan genoeg.
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:46:46 #22
267444 Skonk
Free Skonk
pi_78724040
Wat is er mis met geen hoofddoek?
pi_78724063
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:45 schreef zovty het volgende:

[..]

Jij wil dus beweren dat je op wilders hebt gestemd gisteren?
.
Ik wil vandaag op de PVV stemmen...
Nieuw is niet altijd beter.
pi_78724073
Hoofddoekjes op zich vind ik geen probleem, daar kan je weinig over zeggen. Wel vind ik het een probleem als mensen hun gezicht verhullen. Als ze dat thuis doen, like i care, maar niet in het openbaar aub. Gelukkig kom ik dat soort mensen nauwelijks tegen in NL
pi_78724097
Oh, en overigens ben ik gewoon rechts verder, maar als mensen graag een lap stof om hun hoofd willen dragen moeten ze dat lekker doen. Anders moeten decoratieve sjaaltjes ook weg, stropdassen de deur uit, en graag ook geen andere modieuze dingen dragen. Sommige ouden van dagen (autochtonen) dragen ook een hoofddoekje, en daar hoor je niemand over zeiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')