MAN, MAN, MAN TOCH. Woest word ik van jullie, W.O.E.S.T!
Laat iemand toch zelf bepalen wat hij op zijn hoofd zet, achterlijke gladiool. Weet je wat je bent, een schaap, een lomp schaap!
Plaatje:
![]()
Omdat toevallig één of andere geperoxideerde xenofobe droeftoeter die mening is toegedaan dat een hoofddoekje het straatbeeld verpest. Ik leg het nog één keer uit voor de simpele zielen onder ons:
EEN HOOFDDOEKJE IS NIETS MEER DAN EEN HOOFDDOEKJE.
Heb je er last van als er bij het gemeenteloket een meisje zit met een hoofddoekje? Sodemieter toch een eind op zeg. Met je gezeik. Kijk, dat iemand zich moet kleden wat bij zijn functie hoort; met sportschoenen naar je werk gaan, dat is ongepast, maar dat is dan ook geen goede vergelijking.
En dan komt het volgende "geweldige" argument van
de gladiool: "Ja maar we moeten onze Nederlandse cultuur niet verkwanselen."
Iemand draagt een hoofddoek, en dat verkwanselt de Nederlandse cultuur. HOE? HOE VRAAG IK JE?!
Degene die dat roept, verplicht de hele dag op klompen. VER-PLICHT!
(Kalm blijven, kalm blijven).
Dat kan ik dus niet. OEH! Giftig, zo giftig word ik van een stel onnozele blatende debielen. Hoe kun je Wilders, het mongooltje, want dat is het: een mongooltje, en niet zomaar één, nee, het is een OPPERmongool.
En ik hoor de medestanders van Wilders nu zeggen: "ja, maar u demoniseert."
LIKE I CARE! (Ik veeg er mijn kont mee af, mijn kont mee af!)
Wilders kiest voor ongelijke behandeling van moslims en niet-moslims. (Nee hoor, ben je gek, Wilders is niet xenofoob, waar haal ik het vandaan? Haal die stront toch uit je ogen, man!).
Wilders is angstig voor een kledingstuk.
En dan roepen de medestanders van Wilders, ja, maar onze parlementaire democratie zit zo in elkaar dat Wilders een aantal van zijn standpunten nooit er door gedrukt krijgt.
Nee, kwezel, dat is echt een goede reden om op hem te gaan stemmen!
(Hart luchten, hart luchten).
Klacht: Ezels die op Wilders stemmen.
(Oh, het lucht zo op, mensen, HET. LUCHT. ZO. OP).