Is toch beter zo? Geen LPF toestanden, of TON toestanden die nog niet eens weten of een man of vrouw op de kieslijst staat of leden hebben die er andere ideeën op nahouden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:17 schreef JJH het volgende:
Jeps, Wilders heeft het niet voor elkaar gekregen om in meer de 2 gemeenten op de kieslijst te staan.
wie loopt hier te kutten, kut stadcommando's.(was net gedelete namelijk)quote:
Ik ben er ook absoluut niet rouwig om hoor. Blijft het op lokaal niveau tenminste nog een beetje rustig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Is toch beter zo? Geen LPF toestanden, of TON toestanden die nog niet eens weten of een man of vrouw op de kieslijst staat of leden hebben die er andere ideeën op nahouden.
Nee anders was het halve land al leeg gestroomd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:17 schreef JoeThePlumber het volgende:
Bestaat er ook een subsidie voor om te emigreren?..
Het ligt meer aan het karakter van de partij dat ze zulke gekke mensen aantrekken dan aan het meedoen in meerdere gemeentes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Is toch beter zo? Geen LPF toestanden, of TON toestanden die nog niet eens weten of een man of vrouw op de kieslijst staat of leden hebben die er andere ideeën op nahouden.
quote van therealfoksukquote:
quote:Ik verheug me zo op Almere zonder cultuur en leuke dingen en alleen maar Stadscommando's, camera's en ontevreden burgers! Hek erom. Klaar.
Lokaal moet je het zelf weten. Landelijk graag niet. Balkenende heeft tot vier keer toe laten zien dat ie een kabinet niet veilig door een regeringsperiode heen kan loodsen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Tamashii het volgende:
Niet stemmen op de PVV. Doe het dan op het CDA.
Hij woont ook in Almerequote:
Als je dit eerder had bedacht had je zelf een lokale 'pvv' kunnen oprichten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
...maar dat kan niet!![]()
Lotgenoten?
En hoi nieuw subforum!
mag niet van de grote leider.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:29 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Als je dit eerder had bedacht had je zelf een lokale 'pvv' kunnen oprichten.
Politieke Wiet partij in Enschede een idee?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:31 schreef Kim87 het volgende:
Ik zit met hetzelfde (enschede). Dan maar niet stemmen.
Stem dan blanco.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:31 schreef Kim87 het volgende:
Ik zit met hetzelfde (enschede). Dan maar niet stemmen.
Ja ik denk dat het 'onelinergoed'van de PVV inderdaad wel werkt als een mafkezenmagneet. Die paar kandidaten in Almere mochten hun mond al niet open doen. Niet voor niks denk ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het ligt meer aan het karakter van de partij dat ze zulke gekke mensen aantrekken dan aan het meedoen in meerdere gemeentes.
Bah.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Politieke Wiet partij in Enschede een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |