Heb je iets wat je kwijt wilde?quote:
quote:
hopelijk!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie weet trekken we wel nog meer mensen aanDat dagggggik
![]()
aaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stoeien uiteraard, geen vechtenquote:
Kan, maar dan is het wel aan te raden ze eerst te villen. Anders zit je de hele avond ongewenst te flossenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat lekker? Doe je dat dan door de macaroni?
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gebeurd er eik met ons als ESF afgelopen is, gaat ESF dan op slot?
"Ik heb het licht voor u"quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ben blij dat mn intercom het weer doet hoor...
Jehova's op de stoep...
Dan adopteren we je wel in FFquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gebeurd er eik met ons als ESF afgelopen is, gaat ESF dan op slot?
Nou, hij zei zn naam en dat ie met een mevrouw was, en dat ie de medebewoners wilde stimuleren...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:36 schreef JJH het volgende:
[..]
"Ik heb het licht voor u"
Mooi, het peertje op de WC is kapot.
Tot eind mei en wellicht dat we dan nog een paar dagen hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn zat andere gezellig SC's
Maar dat duurt toch nog heel lang!?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:36 schreef JJH het volgende:
[..]
"Ik heb het licht voor u"
Mooi, het peertje op de WC is kapot.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
We kapen gewoon een rustige of nog niet bestaande SC
quote:
Ja, net als:quote:
Nee hoor... ik stel geen eisen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker alleen als ik naakt ga voor het programma hè
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, net als:
"we komen God brengen"
"zet maar in die hoek"
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Of misschien een eigen ESF-topic in MUZ!
maar daar mogen we niet SC-en dan denk ik... dat zal in de MUZ SC moetenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Of misschien een eigen ESF-topic in MUZ!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is er vast al eentje.
STA ofzo
Er kwamen ook ooit jehova's aan mijn deur. "Goedemorgen meneer! We komen met een blijde boodschap!" "Geen interesse." "Ok, maar we willen u toch even deze folder geven"quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, net als:
"we komen God brengen"
"zet maar in die hoek"
quote:
Nou ik post wel af en toe een liedje hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar daar mogen we niet SC-en dan denk ik... dat zal in de MUZ SC moeten
Pfff, de eerste keer dat ik Jehova's aan de deur had had ik het niet door...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er kwamen ook ooit jehova's aan mijn deur. "Goedemorgen meneer! We komen met een blijde boodschap!" "Geen interesse." "Ok, maar we willen u toch even deze folder geven"
Ik die folder aangepakt en de deur dichtgedaan. De blijde boodschap, de eerste regel op die folder was "HET EIND VAN DE WERELD KOMT ER AAN!"
nee, want dan ga ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Oh en we gaan het nu nog niet over het Einde Der ESF hebben hoor!
Ja duurt ook nog wel even eikquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Oh en we gaan het nu nog niet over het Einde Der ESF hebben hoor!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfff, de eerste keer dat ik Jehova's aan de deur had had ik het niet door...
Twee oude mevrouwtjes, en we woonden in een studentenhuis tussen heel veel oude mensen... dus ik dacht die komen kennismaken ofzo...
Pas toen ik de wachttoren ofzo kreeg dacht ik; oh, wacht...
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Nou ik post wel af en toe een liedje hoor.
heet dat blaadje niet zo?quote:
Zo heet dat ding inderdaad, ik kon er niet serieus niet opkomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfff, de eerste keer dat ik Jehova's aan de deur had had ik het niet door...
Twee oude mevrouwtjes, en we woonden in een studentenhuis tussen heel veel oude mensen... dus ik dacht die komen kennismaken ofzo...
Pas toen ik de wachttoren ofzo kreeg dacht ik; oh, wacht...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
Jehova's ehmm tsja wij hebben ernaast gewoond en het zijn wel hele lieve mensen hoor!
Heb meer iets tegen collectanten
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heet dat blaadje niet zo?
ja:
[ afbeelding ]
Oh, ik heb er op zich niks tegen, echt niet. Mn tante is Jehova, en de vriendin van een neef van me ook... En ik kan met die laatste ook erg goed er over praten. Ik zie het heel anders dan zij, maar dat maakt mij niet uit...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
Jehova's ehmm tsja wij hebben ernaast gewoond en het zijn wel hele lieve mensen hoor!
Heb meer iets tegen collectanten
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Gina G met haar OEH AHHH is zó fout dat het weer leuk is!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het gaat gewoon over vrouwen-ruil!
Die is inderdaad goed... hadden Carlo en Irene daar ook niet een liedje op?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Gina G met haar OEH AHHH is zó fout dat het weer leuk is!
Maxim en hoe heet ze ook al weer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
Dat lengteverschil en die zolen van haar![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is inderdaad goed... hadden Carlo en Irene daar ook niet een liedje op?
Zij heet Maximequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Maxim en hoe heet ze ook al weer?
Was als de eerste keer, het klikte zomaar weer!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is inderdaad goed... hadden Carlo en Irene daar ook niet een liedje op?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef JJH het volgende:
Ik luisterde toch ff twee tellen. Het is ook wel heel erg te horen dat we toen midden in de Eurodance periode zaten.
franklin brown en maxinequote:
Toen was je al 20erquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik daar echt met veel plezier naar geluisterd als tienerAl die Eurodance bandjes.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
Dat lengteverschil en die zolen van haar![]()
Ze stonden op de huishoudbeurs met allemaal ESF-liedjes!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Maxim en hoe heet ze ook al weer?
Was als de eerste keer, het klikte zomaar weer!
quote:
quote:
Alleen Franklin en Maxine, of met de Eurostars?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze stonden op de huishoudbeurs met allemaal ESF-liedjes!
Het gaat idd om de manier waaropquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die collectant is ook lief hoor![]()
Maar je hebt mensen die bellen aan, noemen het fonds en drukken de bus onder je neus, dat is niet echt bepaald vrijblijvend.![]()
Ik loop wel altijd relaxt en krijg echt zelden een vervelende reactie
Dat ziet er toch wel een beetje erg verdrietig uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen Franklin en Maxine, of met de Eurostars?
[ afbeelding ]
Mwah, ik vind één lettertje verschil wat minder klok en klepel dan de man de naam van de vrouw toedichten, maar soitquote:
Wat is daar verdrietig aan dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ziet er toch wel een beetje erg verdrietig uit
Ja dat is vet, die heb je me al eens laten zien. Maar ik vind dat Eurostars er toch wel beetje sneu uitzienquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
Dit is Franklin tegenwoordig.
Veel toffer als ie met orkest zingt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
Dit is Franklin tegenwoordig.
Veel toffer als ie met orkest zingt
Hey, Marlayne en Esther Hart! En nog tweequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die ja! ik herkende een van die meiden van SBS6quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey, Marlayne en Esther Hart! En nog twee.
maxine ook toch? dan nog éénquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Een beetje zo geforceerd leuk en gezellig komt het over op me, aan de hand van die ene foto dan hé. Tis vast dolle pret als je het ziet..
I rest my casequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die ja! ik herkende een van die meiden van SBS6
Niet gekeken trouwens, snel doorgelopen
Ik wist in ieder geval nog wel de naam van één van de 2, ongeveer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind één lettertje verschil wat minder klok en klepel dan de man de naam van de vrouw toedichten, maar soit
Heel veelquote:
Maxine en Mandy (Frizzle Sizzlequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zit je te mekkeren danquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist in ieder geval nog wel de naam van één van de 2, ongeveer.
Die presentator in het begin:quote:
Wat leuk dat ze nog samen zingen! Altijd haast bijzonder als mensen jaren later nog iets samen (willen) doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel veel
Samen met Franklin ook:
ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN....
Dit nummer ken je zeker. Wist je dat dat gezongen is door Maxine?
en ook op blote voeten volgens mij!quote:
Jioj zat er ook naast? Dat had ik nog geeneens gezien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zit je te mekkeren dan![]()
Jij zat er een letter naast, en ik ook...
Ja het is MaxiNe en ik zei MaxiMequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Jioj zat er ook naast? Dat had ik nog geeneens gezien.
Nou katersquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is MaxiNe en ik zei MaxiMe
Dit was (slecht gefilmd, maar wel aardig geluid) tijdens een concert vorig jaar in de Doelen van hem.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze nog samen zingen! Altijd haast bijzonder als mensen jaren later nog iets samen (willen) doen
Even luisteren
What's in a name!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is MaxiNe en ik zei MaxiMe
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
Tombolalalalalalalalaaaaaa; dankje voor je koe!Nee ik wil nog steeds niet naakt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was (slecht gefilmd, maar wel aardig geluid) tijdens een concert vorig jaar in de Doelen van hem.
Kan je horen dat ze allebei gewoon echt héél goed kunnen zingen
relnichten...quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een paard? Ga je dan naakt?
JayJayHay doet al meequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Minimaal 6 mooie mannen in de serie
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Minimaal 6 mooie mannen in de serie
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn hier niet eens 6 mooie mannen...
Ik heb niemand persoonlijk gevraagd hoor...quote:
quote:
Zwabber en Barbaaf zijn niet echt ESFquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Erik
Dirkh
Zwabber
Barbaaf
TheVulture
Het ging nu puur om het vinden van 6 mooie mannen in ESF SC...quote:
Ik bezet ook wel 3 maandenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
En Greys is zo lang die neemt heel Juni en Juli in beslag, dus opgelost!
Januari: JJH
Februari: Tha_Erik
Maart: Creno
April: TheVulture
Mei: Dirkh
Juni: Greys I
Juli: Greys II
Augustus:Ml-etje
September: Tombolafan
Oktober: Ingetje79
November: Chipszak
December: Pisces29
Ik zal de KRO vast mailen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
als jij iedereen hiervan meekrijgt dan doe ik mee hoorquote:Januari: JJH
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij word in breedformaat uitgebracht hoor, dus het gaat puur om lengte
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij word in breedformaat uitgebracht hoor, dus het gaat puur om lengte
Nee dat die er gewoon tussen staatquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, die is best kalender-waardig hoor
Een goeie manager blijft op de achtergrondquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
En beetje vreemd als merendeel mannen uit ESF er bij staan maar jij niet LL
Een goeie manager kent z'n vrouwenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een goeie manager blijft op de achtergrond
Dus jij staat bij alle maanden naakt op de achtergrond!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een goeie manager blijft op de achtergrond
ja, je bent er even niet en je manager heeft je opgegeven voor Bloot Gewoon...quote:
Als ie dat bij mij maar niet flikt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus jij staat bij alle maanden naakt op de achtergrond!
BEKKIEquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
Ja hoi.
Verdeel juni en juli maar aan anderen hoor.
Ouwe pooier dat je d'r bent
Waarom niet?quote:
Ik een beetje in mijn blootje tochus daar in de rondte hobbelen en hem erachter laten staan, You do the math.quote:
Nou het gaat best aardig, nog beetje problemen met Juni & Juli, maar die draaien wel bijquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja, alles voor het goede doel toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik een beetje in mijn blootje tochus daar in de rondte hobbelen en hem erachter laten staan, You do the math.
nou, niet alles dus...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, alles voor het goede doel toch?
okee, dus als Ll niet naakt achter je staat dan doe je mee?quote:
Ja nu hebben we 'mquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, dus als Ll niet naakt achter je staat dan doe je mee?
Ll, noteer je?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wat is daar mee?quote:
Je hebt toch een draagmandje? En/of een nagelschaartje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:46 schreef Greys het volgende:
Wish me luck! Ik ga zo naar huis en dan in gevecht met mijn Bengaal om hem er toe te verleiden een autoritje naar de dierenarts te maken!Ik heb nog nooit ook maar 1 krasje van hem gehad, maar ik denk dat daar vanmiddag een einde aan het gaat komen.
Nog even ter herinnering... de poezelige tenen van Boor...
[ afbeelding ]
Zou ie zijn account door de shredder hebben gehaald?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De mensen die het moeten snappen, snappen het
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De mensen die het moeten snappen, snappen het
Boor in een draagmandje proppen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch een draagmandje? En/of een nagelschaartje?
Doe dan aan dat riempje joh!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor in een draagmandje proppen?
Weet je nog hoe er een duivels monster uit die kartonnen doos kwam breken in de auto van Zwolle naar hier?![]()
Dat we de auto aan de kant hebben moeten zetten op de snelweg?
Succes Greys!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:46 schreef Greys het volgende:
Wish me luck! Ik ga zo naar huis en dan in gevecht met mijn Bengaal om hem er toe te verleiden een autoritje naar de dierenarts te maken!Ik heb nog nooit ook maar 1 krasje van hem gehad, maar ik denk dat daar vanmiddag een einde aan het gaat komen.
Nog even ter herinnering... de poezelige tenen van Boor...
[ afbeelding ]
Nee want daar was ik niet bij. En een kartonnen doos is wel wat anders dan een plastic draagmandjequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je nog hoe er een duivels monster uit die kartonnen doos kwam breken in de auto van Zwolle naar hier?![]()
Z'n andere account heeft een permban volgens mij?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou ie zijn account door de shredder hebben gehaald?
Swetsenegger is toch het origineel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Z'n andere account heeft een permban volgens mij?
Deze heeftie net geregistreerd
Ja, maar dan ben ik bang dat ie daar in de wachtkamer een hond of kat aanvliegt en dat het riempje uit mijn hand schietquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe dan aan dat riempje joh!
Succes iig!
Maar als jij hem al zo snel herkent, dan zal het toch niet lang duren voordat ze zien dat hij eigenlijk een permban heeft?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Z'n andere account heeft een permban volgens mij?
Deze heeftie net geregistreerd
Dat snap ik, maar dan moet ik hem daar wel in zien te krijgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
Maar serieus, een normaal plastic draagmandje breekt dat beest écht niet uit hoor... Ook een wat grotere kat niet, en dan heb je geen gedoe in auto of met riempjes oid
ook waar...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
Maar serieus, een normaal plastic draagmandje breekt dat beest écht niet uit hoor... Ook een wat grotere kat niet, en dan heb je geen gedoe in auto of met riempjes oid
Ik heb er geen verstand van he... Ik ben altijd heel braaf...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ach hoe 'perm' is een permban nou werkelijk. Denk dat er meer toch nog terug gekomen zijn dan dat er echt voor altijd gebanned zijn.
Dirkh, had jij ook niet ooit een permban?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ach hoe 'perm' is een permban nou werkelijk. Denk dat er meer toch nog terug gekomen zijn dan dat er echt voor altijd gebanned zijn.
Dirkh, had jij ook niet ooit een permban?
Toen was Ll er nog niet bijquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Soort familiefotoquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen was Ll er nog niet bij![]()
Wat ga ik trouwens doen bij de KRO in oktober?![]()
Haaaai trouwens
quote:
Poseren voor een naaktkalender.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen was Ll er nog niet bij![]()
Haaaai trouwens
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soort familiefoto![]()
Niks bijzonders
[..]
Soort familiefoto![]()
Niks bijzonders
quote:
quote:
quote:
[..]
Soort familiefoto![]()
Niks bijzonders
Oeh die moet je me uitleggen..quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh hemel![]()
Wat waren jullie trouwens akelig aan het territorium afpissen JJH en Ll![]()
Ja he... cat dogfight!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh hemel![]()
Viel het zo op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh hemel![]()
Nee, ik ben nog moed aan het verzamelen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh![]()
Greysie is al op pad met Boor...
Ik kom straks stiekem nog wel ff tsjekken hoe het gegaan is
Zou bijna zeggen doe eens een filmpjequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog moed aan het verzamelen.
Het draagmandje staat op tafel, daar zit hij nu tegen te gillen
Paspoort gevonden, ik ga zo...
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2010 13:49:15 ]
Ja en hij dacht eerst dat hij pas rond een uur of negen terug zou zijn, maar hij smste vanochtend dat hij waarschijnlijk rond een uur of zes al thuis isquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Istie vanavond weer terug? Hoe lang is hij weggeweest?
Het is nu donderdag héquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja en hij dacht eerst dat hij pas rond een uur of negen terug zou zijn, maar hij smste vanochtend dat hij waarschijnlijk rond een uur of zes al thuis isDus ik heb nog even eten enzo in huis gehaald
![]()
Maandagochtend is ie weggegaan![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Echt, soms heb je weleens van die momenten dat je ineens twijfelt aan de geaardheid van wat vrienden![]()
(haal 'm zo weer weg)je vergeet 1 keer je achternaam weg te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
OH NOES JULLIE GAAN ME OPSPOREN OP FACEBOOK NUquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je vergeet 1 keer je achternaam weg te halen
heb het gemistquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH NOES JULLIE GAAN ME OPSPOREN OP FACEBOOK NU
Haal het uit je kwoot dan
is het al.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH NOES JULLIE GAAN ME OPSPOREN OP FACEBOOK NU
Haal het uit je kwoot dan
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:44 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik heb een taartje gekocht, zo cute. Kon alleen geen kaarsjes vinden, dus die moet vriendlief maar in gedachten uitblazen
Nou, ze hadden het er wel over. Het was het bespreken wel waard dus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of je dat wel wil. Stonden er knallers op?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of je dat wel wil. Stonden er knallers op?
nee hoor, geen knallers. Het was een facebook-gesprek dat grappig verliepquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ze hadden het er wel over. Het was het bespreken wel waard dus.
Stomme kat. Waarvoor moet ie dan naar de dierenarts.?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
Nou, dat was dat. En nu moet ie in bad, want hij heeft zichzelf van kop tot staart ondergepiest in dat bakje.
Dat wordt nog een grotere beproeving dan het bakje en de rit denk ik...
To be continued.
Incl. filmpje van Boor in het bakje
Het is dus wel gelukt? Als in: je bent bij de dierenarts geweest?quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 14:19 schreef Greys het volgende:
Nou, dat was dat. En nu moet ie in bad, want hij heeft zichzelf van kop tot staart ondergepiest in dat bakje.
To be continued.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
To be continued.
Aaaaah, arme Boorquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
To be continued.
Je wilt niet weten wat voor gevecht ik heb moeten leveren toen die van mij naar de opvang ging omdat ik toen dat weekje weg was. Dat wil ik voor aankomende zomer ook anders regelen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Wel gelukt dus. Maar serieus, wat een draak. Ik zou er echt gewoon ff wat mee oefenen ofzo, want dit is niet gewoon 'er ff niet in willen'
Misschien is ie bang dat ie weer naar het asiel moet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Pff arme Boor...
Maar waarom flipt hij zó erg dan? geen enkel beest vind opgesloten zitten leuk, maar Buffy bv. die verzet zich even maar als ze er dan eenmaal zit berust ze zich wel in d'r lot en gaat ze gewoon liggen en zit ze zo af en toe een beetje te mauwen...
Mijn kat wil ook niet en zal ook nooit willen. De laatste keer was ie erg ziek toen we naar de DA gingen maar vechten, je wilt het niet weten. Meneer Maes had van die stratenmakershandschoenen aan anders was het niet veilig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
Nou het is begrijpelijk dat ze er niet in willen, maar zo'n gevecht als dit is wel echt erg... Dat wil je ook niet iedere keer als hij ergens heen moet oid. En hoe ouder ze worden hoe vaker je dat gaat krijgen natuurlijk
Heb je het niet uitgelegd dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is ie bang dat ie weer naar het asiel moet?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik schrok onderweg wel, want twee keer was hij helemaal apathisch en reageerde hij nergens meer op. En een keer had hij zichzelf klem gebeten in het rooster van het deurtje. Kaak er omheen en bijten maar en toen niet meer los kunnen. Awwwwww. Niet om aan te zien.
Nee, dat verwachtte ik ook niet werkelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
Okay dat je praat tegen je beest prima. Doe ik ook.
Maar je verwacht toch niet werkelijk dat zo'n beestje (zeker in zo'n situatie) het ook snapt...![]()
Ze horen heus wel verschil tussen vrolijk, lief en boos. Maar meer ook niet
Ach arme Boorquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Ze denkt dat hij oorontsteking heeft. En die plek op zijn poot denkt ze dat het een brandplek is. Maar ik zou werkelijk niet weten hoe hij de binnenkant van zijn achterpoot steeds op dezelfde plek zou moeten verbranden. Heb antibiotica mee en een anti-jeuk pilletje. En oordruppels. Dat wordt feest.
Ik schrok onderweg wel, want twee keer was hij helemaal apathisch en reageerde hij nergens meer op. En een keer had hij zichzelf klem gebeten in het rooster van het deurtje. Kaak er omheen en bijten maar en toen niet meer los kunnen. Awwwwww. Niet om aan te zien.
Heb hem net geshampood en (in mijn eentje) in bad gezet en helemaal afgedouched. Want hij was helemaal nat van het pies, het arme ding. Hand in nekvel en douchen maar. Dat ging best goed.
Even filmpje uploaden.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh hemel![]()
Misschien leert hij het nu wel dattie denkt oh we gingen dus naar huis..quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel honderd keer gezegd dat we zo weer naar huis zouden gaan
Juist dan de geruststellende stem dat het zo voorbij is helpt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
Okay dat je praat tegen je beest prima. Doe ik ook.
Maar je verwacht toch niet werkelijk dat zo'n beestje (zeker in zo'n situatie) het ook snapt...![]()
Ze horen heus wel verschil tussen vrolijk, lief en boos. Maar meer ook niet
Zo zeggen wij wel eens heel gemene dingen met die stem en onze kat maar spinnen en kopjes gevenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Nee okay, maar dan is het dus het feit dat je met geruststellende stem tegen zo'n beestje praat. Niet wat je zegt. Al lees je het telefoonboek voor, als je het maar met die stem doet...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo zeggen wij wel eens heel gemene dingen met die stem en onze kat maar spinnen en kopjes geven![]()
Ja dat dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo zeggen wij wel eens heel gemene dingen met die stem en onze kat maar spinnen en kopjes geven![]()
Dat is ook een hele goeie als je het even hebt gehad met je huilende baby. Heel lief zeggen dat je ze achter het behang wil plakken en vooral hierbij lief glimlachen. Helpt soms met stoppen met huilen en het is een opluchting voor jezelf.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maar die gaan het op een gegeven moment snappen, katten nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is ook een hele goeie als je het even hebt gehad met je huilende baby. Heel lief zeggen dat je ze achter het behang wil plakken en vooral hierbij lief glimlachen. Helpt soms met stoppen met huilen en het is een opluchting voor jezelf.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is ook een hele goeie als je het even hebt gehad met je huilende baby. Heel lief zeggen dat je ze achter het behang wil plakken en vooral hierbij lief glimlachen. Helpt soms met stoppen met huilen en het is een opluchting voor jezelf.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
En dit was nog toen hij al moe was van het vechten
Bekijk deze YouTube-video
Doorlopen ogen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
http://nos.nl/video/141330-pechtold-d66-reageert-op-peiling.html
Pechtold had zo te zien de winst al flink gevierd?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Juist dan de geruststellende stem dat het zo voorbij is helpt.
Bobbie heeft chronische oorontsteking en moet dus vaak druppeltjes en dat is beslist niet leuk. Maar als ik praat en aai en praat wordt ze rustig en gaat het makkelijker.
Bij mijn kat helpt dat alles niet.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bij een dove hond ook niet
![]()
![]()
Maar idd katten zijn wat lastiger in deze
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ff koffie doen en eten bij m'n ouders
Ik wil ERUIT!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
En dit was nog toen hij al moe was van het vechten
Bekijk deze YouTube-video
13 maar dat dove is door de DA met zijn oorzalf uit de oudheid gekomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwHoe oud is jouw hondje Ml-etje?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Gezellige avond!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, hij kan best hard blèren, maar dit is echt pure boosheid en angst.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gossie, maakt hij altijd op die toon geluid?
Have fun!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wij, en dan vooral ook Geer, vinden het héél zielig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellige avond!
[..]
Nee, hij kan best hard blèren, maar dit is echt pure boosheid en angst.
Moet je in dit filmpje (iets anders) het geluid aan het einde horen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellige avond!
[..]
Nee, hij kan best hard blèren, maar dit is echt pure boosheid en angst.
Moet je in dit filmpje (iets anders) het geluid aan het einde horen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
Ja dat ga ik volgende week, als hij weer terug moet, proberen.
Ciao!quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind m'n oma toch maar een zielig mensje in dat ziekhuisbed.
Als alles goed verloopt dan mag ze zondag misschien naar huis. het was wel sneu, want halverwege het bezoekuur smiespelde ze naar mijn opa dat ze heel haar bed onder lag te poepen. Dus toen moest de zuster gebeld worden, wij allemaal de gang op zodat ze verschoond kon worden enzo. Heel sneu vond ik het, echt, ik voelde hoe erg ze zich schaamde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe ging het met haar? En hoe lang moet ze nog blijven?
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als alles goed verloopt dan mag ze zondag misschien naar huis. het was wel sneu, want halverwege het bezoekuur smiespelde ze naar mijn opa dat ze heel haar bed onder lag te poepen. Dus toen moest de zuster gebeld worden, wij allemaal de gang op zodat ze verschoond kon worden enzo. Heel sneu vond ik het, echt, ik voelde hoe erg ze zich schaamde.
Denk het wel, al was ze niet heel duidelijk daarmee, maar dat kwam denk ik meer omdat ze de "bui" al voelde hangen. Ben toen ze verschoond was met mijn moeder ook weer vertrokken, omdat er allerlei ander bezoek kwam.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat sneuVond ze het wel fijn om je te zien?
Oh Greys wat balen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
Oh wat sneu Erik![]()
Boris moet vanavond weer naar de DA. Ik belde, of ze geen huidschraapje had moeten nemen omdat ik overal lees op internet dat dat moet. Zegt ze 'Oh ja.. nou, dan kan je vanavond even terugkomen. Is gratis hoor!'.
Gratis mijn reet. Alsof mij dat wat uitmaakt. Moet dat beest weer de auto in.
En daarna vast weer in bad.
Kutwijf
Sorry, dat moest er even uit
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het wel, al was ze niet heel duidelijk daarmee, maar dat kwam denk ik meer omdat ze de "bui" al voelde hangen. Ben toen ze verschoond was met mijn moeder ook weer vertrokken, omdat er allerlei ander bezoek kwam.
Bel Maes even anders... Die wilde toch wel mee zei ze net? En Ml anders? Ik kom zo jouw kant op gereden hoor! Maar dan moet ik het NU weten, want dan moet ik wel NU wegquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
Tussen zeven en acht deze keer Pisces.
Ik hoop dat Heer G op tijd thuis is, maar denk het niet.
En anders red ik het wel alleen denk ik.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:
Greys, wat balen!Stom mens! Ze zal toch ook wel door hebben gehad dat het een hel was voor Boris?
Oh neem Maes mee Greys, extra handjes en wat steun is wel fijn!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bel Maes even anders... Die wilde toch wel mee zei ze net? En Ml anders? Ik kom zo jouw kant op gereden hoor! Maar dan moet ik het NU weten, want dan moet ik wel NU weg
Nouja, de mijne verzet zich wat als ze door heeft dat ik haar er in stop. En ze is niet écht haar zelf in dat mandje en als ze er uit moet bij bijv. de DA. Maar ze is betrekkelijk rustig, miauwt in ieder geval niet (Nu wel, want het is bijna half zes en mevrouw heeft hongerquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bijna elke kat zit weggekropen van de stress in zo'n reismandje bij de DA, bah wat stom van die troela.
Nu, op rtl7!!!!!quote:
Ja, dat dacht ik ook meteen...quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemd, ik herinner haar nog laatst in "24 uur met" en toen was er al een gesprek over politiek en of dat alles voor haar was...
[SC] # 27 Met zonder Agnes!!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Hoewel ze het idee heeft dat de partij en achterban nog vertrouwen in haar hebben, zegt ze dat de tegenvallende resultaten worden gezien als mede door het boegbeeld, door haar dus...
Ik krijg het idee dat ze niet wilde, maar moet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |