quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:40 schreef DrowningMan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef tralalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef Bragi het volgende:
Kunnnen jullie niet in de omschrijving zetten waar de spoiler over gaat (zonder inhoudelijk te spoileren)?Nu word ik extra nieuwsgierig!
(En ja, ik heb dus ook geklikt.
Het zijn gelukkig niet echt major spoilers.
)
Zo dus.
SPOILER: deze spoiler gaat over de aflevering van morgen. Schijnt nogal cruciaal te zijn voor het complete verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef _GdR_ het volgende:
[..]SPOILER: deze spoiler gaat over de aflevering van morgen. Schijnt nogal cruciaal te zijn voor het complete verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Mag hopen van wel, ik ben aan het wachtenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:59 schreef NotYou het volgende:
Waardoor was 't eigenlijk dat de aflevering van vorige week zo vroeg al beschikbaar was en interessanter: zal dat deze week weer zo zijn?
Nah, ik check zelf orlydb en rlslog, gebruik voor nieuwsgroepen binsearch of in grabit simpelweg een incremental update van alt.binaries.teevee, al laat usenet doorgaans net iets te lang op zich wachten en ben je met megaupload of netload.in sneller uit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mag hopen van wel, ik ben aan het wachten
P.S. kijk jij toevallig op tvnzb? want de afleveringen staan altijd wel op usenet maar iemand moet hem handmatig op tvnzb zetten, dat had ik vorige week gelijk gedaan
quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:52 schreef TwyLight het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)david_hasselhof.html
In alt.binaries.teevee staat de 720p al, downloadend hier.quote:Op woensdag 10 maart 2010 04:22 schreef TwyLight het volgende:
Hmm ja ik had hem liever ook wat eerder gezien, hoop dat die zo komt, ben nu toch al aan het wachten![]()
Jawel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 04:24 schreef Teteteterek het volgende:
gaan jullie hem serieus ok nu al kijken of wat
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 04:26 schreef ABombali het volgende:
Net gekeken, echt een goede aflevering!
Veel antwoorden enzo
Ik vond 'm coolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Ik ook niet. In het begin verwachtte ik zelfs dat Ben z'n pa ging vergassen, net als hij op het eiland deed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 05:49 schreef NotYou het volgende:
Had de wending in de flash-sideways overigens ook niet zien aankomen, de on-island verhaallijn ten spijt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |