Oh, dan praat je toch gezellig tegen ons!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Aure het volgende:
Goeeedemorgen
Man wat gaan jullie snel zeg! Ik ben aan t werk maar t is zoooo saai. De hele dag enquetes afnemen maar dr is hier niemand
ga eens 10 weken lang vergaderen in Duitslandquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Aure het volgende:
Goeeedemorgen
Man wat gaan jullie snel zeg! Ik ben aan t werk maar t is zoooo saai. De hele dag enquetes afnemen maar dr is hier niemand
Nee hoor, mensen die op de PvdD stemmen hebben wel een hartquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en PvdD![]()
mensen die op dat soort partijen stemmen zijn nog erger dan stemmers op Wilders
Neuhhh bedanktquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga eens 10 weken lang vergaderen in Duitsland
Ochtendbier!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit aan het bierIk heb hoofdpijn en ik ga zo slapen
het was het proberen waard toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Neuhhh bedankt
Net zo'n gozer hier, "als ik die lijst invul krijg ik dan je telefoonnummer?"
Ehh dan maar een lijstje minder hoor
Fijn werk hè? Ik heb het zo nu en dan ook moeten doen. De kunst is om elk nieuw telefoongesprek als een uitdaging te zien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Aure het volgende:
Net zo'n gozer hier, "als ik die lijst invul krijg ik dan je telefoonnummer?"
Ehh dan maar een lijstje minder hoor
Ik ben zelfs lid!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en PvdD![]()
mensen die op dat soort partijen stemmen zijn nog erger dan stemmers op Wilders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |